Onko työnantaja maksanut työkenkänne keittiöalalla?
Työnantaja ei ala kustantamaan työkenkiä, koska ei ole turvakengistä kyse :o Eli vissiin ihan sama työnantajalle, vaikka joku liukastuu tai murtaa varpaat..
Kommentit (13)
J u m a l a u t a että vihaan tuota :o :o :oooo :O :::OOOOOOO :o :o :ooooooooooooo
Miksi pitäisi kustantaa? Ostat sellaiset, joista tykkäät ja käytät myöhemmin vapaa-ajalla vaikkapa sitten, kun hommaat uudet työkengät. Samoja kenkiä voi käyttää vaikka kuntosalilla ja myöhemmin ulkona, jos työt loppuvat tai ostat uudet.
Työnantaja maksaa, koska niitä kenkiä saa käyttää hygieniasyistä vain työpaikalla.
Kyllä me ainakin saatiin firman piikiin. Saadan myöskin muutaman kerran vuodessa pyykinpesupulveripaketti, koska työvaatteet pitää pestä itse kotonansa.
Vierailija kirjoitti:
J u m a l a u t a että vihaan tuota :o :o :oooo :O :::OOOOOOO :o :o :ooooooooooooo
Miksi pitäisi kustantaa? Ostat sellaiset, joista tykkäät ja käytät myöhemmin vapaa-ajalla vaikkapa sitten, kun hommaat uudet työkengät. Samoja kenkiä voi käyttää vaikka kuntosalilla ja myöhemmin ulkona, jos työt loppuvat tai ostat uudet.
Jos käyttää ihan oikeita työkenkiä, niin ei sellasia paljon salilla käytetä, lenkkarit on ihan oma juttunsa.
Ei, oli kyllä hirmu ylpeä itsestään, kun järkkäsi paikalle kenkäesittelijän, ikään kuin olisi suurenkin palveluksen tehnyt.
eikö se ole veronalaista tuloa, kun työnantaja maksaa työjalkineet työntekijöille?
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin ole keittiössä ollut töissä. Käytkö itse salilla ja lenkillä Sievin työkengissä? Jos jollain lenkkareilla olisi keittiössä, niin ne olisi jo kuukaudessa täynnä kastiketahroja ja märällä lattialla hengenvaaralliset. Ja kun työkengät vaihdetaan uusiin, niin vanhat on roskiskunnossa.
Vierailija kirjoitti:
eikö se ole veronalaista tuloa, kun työnantaja maksaa työjalkineet työntekijöille?
Ei silloin, kun ne ovat sellaisia, joita et voi hyödyntää työn ulkopuolella.
Meillä saa alennusta Laitosjalkineen työkengistä. Esittelijä kutsutaan työpaikalle.
No mitä jos työnantaja ei ala maksamaan? Miehillehän ostetaan aina kengät, oli ala mikä tahansa...
Kenkää olen saanut eri alan työnantajilta.
Vakituisessa työpaikassa kyllä, mutta kun siirryin vuokrafirmaan keikkalaiseksi, piti maksaa itse.