Huippuälykäs ihminen, jolla on seksuaalista vetovoima ... Onko heitä olemassa?
On oaljon seksuaalista vetovoimaa omaavia henkilöitä, joilla ei ole lainkaan älyä, ja toisaalta taas olemassa paljon huippuälykkäitä ihmisiä, joilla ei ole mitään seksuaalista vetovoimaa.
Onko huippuälykkyys yhdistettävissä eläimelliseen (seksuaaliseen) vetovoimaa?
Kommentit (51)
Tiedän yhdenkin, joka oli sekä upea, että opetti kolmessa eri yliopistossa. Nyt jo edesmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtökohtaisesti sanoisin, että av-mammojen mielissä nämä ovat jotakuinkin toisensa poissulkevia asioita. Teikäläisethän retkahtaa lähinnä tatuoituihin pikkurikollisiin ym. jänniksiin.
Onpa taas katkera tyyppi. Melkein myötätunto herää. Mutta ei sitten kuitenkaan oikeestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtökohtaisesti sanoisin, että av-mammojen mielissä nämä ovat jotakuinkin toisensa poissulkevia asioita. Teikäläisethän retkahtaa lähinnä tatuoituihin pikkurikollisiin ym. jänniksiin.
Onpa taas katkera tyyppi. Melkein myötätunto herää. Mutta ei sitten kuitenkaan oikeestaan.
No juu, en kaipaa myötätuntoasi tai mitään muutakaan sinulta. En myöskään ajattele olevani millään lailla katkera, en tiedä mistä olet saanut sellaisen käsityksen. Oma seksuaalinen mielenkiintoni muuten kohdistuu toisiin miehiin, jos sillä nyt jotain väliä on.
t. tuo jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Useimmat korkeasti koulutetut älyköt ovat tasapaksuja ja tylsiä ihmisiä.
Mulla on onneksi korkeakoulutuksen ohella epävakaa persoonallisuushäiriö. Miehet tykkää! :-)
Tykkää ja niitähän sitten onkin.
Minä, olen kyllä nainen toisin kuin valtaosa noista aiemmin listatuista.
Tärkein sukupuolielin on aivot eli viisas ihminen on usein seksuaalisesti taitavampi kuin joku sokeasti viettiensä perässä menevä koulupudokas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on äo 168 ja olen aina ollut miesten suosiossa. En kyllä tuo älyäni mitenkään esille vuorovaikutustilanteissa vaan pikeminkin esitän yksinkertaista, koska se riisuu ihmisiä aseista.
Eli haluat vain sänkyyn niiden miesten kanssa.
Minä, yliopiston käynyt, pitkätukkainen Harrikkakuski, naisia riittää.
Ihmiset, jotka hakevat puolisosta lähinnä seksuaalista vetovoimaa, eivät yleensä ole kovin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka hakevat puolisosta lähinnä seksuaalista vetovoimaa, eivät yleensä ole kovin älykkäitä.
Minulle älykkäänä ihmisenä seksuaalinenkin kiinnostus herää toisen älykkyyden myötä.
Jos puhutaan huippuälykkäistä, niin heitä on varsin vähän. Tunsin opiskeluaikana yhden miehen, joka oli huippuälykäs. Hän oli kyllä ihan vetävän näköinen ja oloinen. Hänellä oli myös tyttöystävä.
En tutustunut tähän mieheen kovin hyvin, vaikka oltiin usein samassa ryhmässä. Hän oli oikeasti niin älykäs, ettei oikein osannut/halunnut olla muiden seurassa, kun keskustelut oli ihan eri tasolla. Sinänsä hän oli kyllä sosiaalinen ja jutteli mielellään, ei siis ollut sosiaalisia vaikeuksia.
Tiedän monia hyvinkin älykkäitä ihmisiä, mutta tämmöisiä huippuälykkäitä on oikeasti harvassa. Vähän huvittaa, kun moni pitää itseään erityisen älykkäänä, vaikka ei oikeasti ole. Eikö tälle ilmiölle ole joku nimityskin?
Vierailija kirjoitti:
Älykäs nainenhan lisääntyy omia geenejään täydentävien geenien kanssa. Jos itse on epäkäytännöllinen interovertti nörtti, tatuoitu pikkurikollinen voi olla ihan hyvä isä tällaisen naisen lapselle. Tulee jälkikasvusta vähän tasapainoisempi kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Monella mieskirurgilla on älykkyyttä ja vetovoimaa.
Psykopaatille soveltuva ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Tai osaavat ajatella vähän pitemmälle. Älyllistä stimulaatiota on maailma täynnä, mutta hyvän sex matchin löytyminen saattaa vaatia aikaa ja vaivannäköä.
Jotkut miehet ovat älykkäitä työssään, mutta heillä ei ole emotionaalista älykkyyttä eikä empatiaa muita kohtaan. Heidän julmuutensa on uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Useimmat korkeasti koulutetut älyköt ovat tasapaksuja ja tylsiä ihmisiä.
Mulla on onneksi korkeakoulutuksen ohella epävakaa persoonallisuushäiriö. Miehet tykkää! :-)
Tykkää ja niitähän sitten onkin.
En ole vielä toista dosenttitasoista moista tavannut, mutta eittämättä on meitä muitakin.
David Duchovny. Ei voi väittää etteikö olisi ollut todella puoleensavetävä X-files aikoina. Olihan se Californicationissakin vielä ihan vetävä.