Koronadenialisti ampui 20-vuotiaan myyjän, joka pyysi asiakasta noudattamaan maskisääntöä
Noin hulluja nämä jo ovat.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Tota samaa pedataan tällä palstalla.
Ei tällä palstalla vaan ne jotka riehuivat eduskuntatalon portailla viime viikonloppuna.
Oikea mt-potilaiden kokoontuminen.
Voin vaan kuvitella vanhempien surun. Ite oon 20 ja miellän itteni vielä ihan lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli karmea temppu. Ampui täysin syyttömän parikymppisen, joka vaan noudatti työnantajansa ohjeita. Ja kehtaa vielä kuulusteluissakin syyllistää tätä.
Tyypillinen koronan kieltäjä ja rokotusvastainen, jonka älykkyys on nollan tasolla.
Ei mitään logiista ymmärrystä. Väkivaltaa ihannoivia vähäjärkisiä, joita USAn äärioikeistosta lähtevä liike käyttää hyväkseen taistelussaan demokratiaa vastaan. Näiden ääliöiden avulla pyritään aiheuttamaan sekasortoa ja pelkoa yhteiskunnassa, ja sitä myötä pyritään diktatuuriin. Liikkeellä Euroopassa vahva sidos na ts eihin. Tätä sietäisi näiden Suomessakin porukan mielenosoituksiin ja tempauksiin osallistuvien miettiä ja pysyä poissa, eikä toimia typerinä aaseina vankkureita vetämässä.
Lähteet?
Tiesitkö muuten, että USA:ssa on todella vahvat perustukset demokratialla? Tämä on saavutettu sillä, että siellä sananvapaus ja yksilönvapaudet ovat kaikkien yläpuolella. USA on yksi harvoista paikoista jossa ei ole ollut diktatuuria.
Tämä on varmaan vitsi.
no qanon väki sekoili jo ennen koronaakin
Vierailija kirjoitti:
no qanon väki sekoili jo ennen koronaakin
Taustaa
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/kommentit/kun-tohtori-koronan-kiels…
Vierailija kirjoitti:
"49-vuotias on sanonut kuulusteluissa vastustavansa koronasääntöjä. Hän on kertonut motiivikseen sen, että jonkun on pakko ”näyttää esimerkkiä”. Hän sanoo pitävänsä 20-vuotiasta myyjää vastuullisena koronasäännöistä."
On siinä rautainen logiikka, ei voi muuta sanoa.
Kauanko Saksassa istutaan elinkautista?
Tuollaisia saastoja ei pitäisi koskaan päästää kiven sisältä missään.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella vanhempien surun. Ite oon 20 ja miellän itteni vielä ihan lapseksi.
Ja just tuo, että laitetaan kokematon ihminen myymään kaljaa myöhään illalla, kun asiakaskunta voi olla vaikka minkälaisessa alkoholivajeessa ja vihainen jo valmiiksi. Sitten se kaljanvartija virkainnossaan suututtaa vihaisen, ehkä krapulaisen, kaljupäärambon, jonka perhe on jättänyt ja työt mennyt koronapelleilyn takia, ja päreethän sillä palaa. Olis voinut tuo suivaantunut äijä tuhota mieluummin vaikka koko huoltoaseman, kun ei sitä kaljaa myyvää lasta oikein voi typeristä säännöistä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Maskit eivät tee sitä mitä niiden annetaan ymmärtää tekevän, joten maskipakko on pelkkää kiusantekoa
In this review, we did not find evidence to support a protective effect of personal protective measures or environmental measures in reducing influenza transmission.
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/5/19-0994_article
https://montrealgazette.com/news/local-news/coronavirus-why-masks-dont-…
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8966883/Masks-DONT-stop-spread…
https://www.terveysportti.fi/terveysportti/uutismaailma.duodecimapi.uut…
Vähän ymmärrystä. Tämä pyssysankari koki itsensä ajetuksi nurkkaan. Eikä sieltä nurkasta olisi päässyt muuten pois kuin ottamalla kanssaihmiset huomioon ja pukemalla maskin ylleen kaljaostosten ajaksi. Siten ainoa vaihtoehto oli ampua nuorta työntekijää päähän. Makes perfect sense.
Olisi ampunut itsensä jos jotakin piti ampua. Tietysti ei pelkuri uskaltanut poliiseja vastaan käydä, ampui täysin syyttömän ja puolustuskyvyttömän myyjän kuten näillä surkimuksilla on tapana. Poliisia vastaan olisi tullut kutia takaisin ja sitähän tämä pelkuri ei uskaltanut kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus, mutta vielä surullisempaa on syvenevä vastakkainasettelu. Rokottamattomat nähdään saastaisina, moraalisesti alempiarvoisina, murhaajina ja terroristeinakin jopa. Siitä on lyhyt matka siihen, että rokottamattomat kiikutetaan jonnekin muulle, eroon rokotetuista. Jollekin kivalle leirille vaikkapa.
Missä on sanottu tyypin olleen rokottamaton? Itsellä ainakin on se kokemus, että nimenomaan monet rokotetut on niitä vihamielisiä muita ihmisiä kohtaan ja vaativat maskisuosituksen ja rajoitusten purkamista, koska on jo rokotus.. Ja nämä hurraavat koronapassisuunnitelmille ja suorastaan vaativat sitä vaikka se ei suojaa ketään eikä miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus, mutta vielä surullisempaa on syvenevä vastakkainasettelu. Rokottamattomat nähdään saastaisina, moraalisesti alempiarvoisina, murhaajina ja terroristeinakin jopa. Siitä on lyhyt matka siihen, että rokottamattomat kiikutetaan jonnekin muulle, eroon rokotetuista. Jollekin kivalle leirille vaikkapa.
Surullista on se, että sinä uskot noita koronan kieltäjiä/rokotevastaisia, niiden sairasta propagandaa.
Kommenttisi on niin selkeästi heidän propagandamasiinastaan lähtöisin ajatuksia, termejä jne myöten.
Säälittävää, ettet pysty ymmärtämään tätä.
Valitettavasti tuo levittämäsi propaganda ja sen kannattajat kaiken aikaa sanoin ja teoin osoittavat, että aines on heikkoa, väkivaltaista, anarkistista, moraalitonta. Tästä on eittämättä näyttöä. Tämän aloituksen tapaus on vain yksi niistä, mutta osoittaa, millaisissa piireissä heilut ja millaista lippua kannat. Vaarallinen propanda johtaa vaarallisiin tekoihin.
Mitä ihmettä höpiset? Maskien vastainen EI OLE koronan kieltäjä / rokotevastainen! Minä olen maskeja vastaan. En ole hölmö. En kiellä koronaa. Rokote "toimii". Korona vaan on virus. Virus solahtaa jonkun typerän maskin läpi noin vain ja ihon ja maskin välistä. Totuus vaan on, että lopulta koronaa vastaan ei voi kuin sopeutua, ja maski ei ole ratkaisu.
No kyllä tuo "rokottamattomia vainotaan ja kohta heidät viedään keskitysleireille" -huttu on ihan suoraan sieltä rokotevastaisten hysterianluonti ja pelottelupropagandasta lähtöisin. Todella sääli, jollet sitä ole ymmärtänyt.
-eri
En nyt sano että teko oli oikein, mutta en yhtään ihmettele että tuo tapahtui. Sen verran turhautuneita ihmiset alkavat tähän maskipelleilyyn olla, itse mukaan lukien. Älkääkä syyttäkö tuota ampujaa. Syyttäkää niitä jotka ovat tästä maskipelleilystä vastuussa. Heidän käsissään tuon myyjän veri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on todella kuvottava propagandajulkaisu. Kaikki eivät voi pitää maskia esim. vaikean astman takia.
Ja he sitten ampuvat maskin käyttöä edellyttävät myyjät ja muut asiakaspalvelijat, ja se on ok?
Minulla on vaikea astma ja pahojen astmajaksojen aikana joudun syömään muiden lääkkeiden lisäksi kortisonitabletteja. Kummasti kuitenkin olen pystynyt käyttämään FFP2-hengityssuojaimia heti kun niitä tuli inhimillisellä hinnalla marketiin.
Koska aloin suojata itseäni ennen mitään THL:n tai muiden suosituksia, minulle huudeltiin ja tultiin yskimään päin näköä sekä aikuisen kokoiset teini tönivät minua vielä yskimisen lisäksi tahallaan marketin käytävällä, jossa oli ollut tilaa pitää hajurakoa.
Tuosta kaikesta minuun kohdistuneesta aggressiosta huolimatta ei ole tullut mieleen, että edes antaisin litsarin. Välillä olen kyllä joutunut varsin napakasti huomauttamaan turvaväleistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ampunut itsensä jos jotakin piti ampua. Tietysti ei pelkuri uskaltanut poliiseja vastaan käydä, ampui täysin syyttömän ja puolustuskyvyttömän myyjän kuten näillä surkimuksilla on tapana. Poliisia vastaan olisi tullut kutia takaisin ja sitähän tämä pelkuri ei uskaltanut kokeilla.
Lieköhän myyjä kuitenkin jotenkin töksinyt tilanteessa, tuskin se asiakas olisi seonnut, jos myyjä olisi edes pyytänyt anteeksi.
Vaikka mistä sen tietää. Hyvä, ettei itselläni ole aseita, koska kyllä minuakin on joskus suunnattomasti harmittanut, kun vastassa on ollut täysin autisti asiakaspalvelija.
Kuka keksi että bensa-asema ja kahvila on aina samassa rakennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli karmea temppu. Ampui täysin syyttömän parikymppisen, joka vaan noudatti työnantajansa ohjeita. Ja kehtaa vielä kuulusteluissakin syyllistää tätä.
Tyypillinen koronan kieltäjä ja rokotusvastainen, jonka älykkyys on nollan tasolla.
Ei mitään logiista ymmärrystä. Väkivaltaa ihannoivia vähäjärkisiä, joita USAn äärioikeistosta lähtevä liike käyttää hyväkseen taistelussaan demokratiaa vastaan. Näiden ääliöiden avulla pyritään aiheuttamaan sekasortoa ja pelkoa yhteiskunnassa, ja sitä myötä pyritään diktatuuriin. Liikkeellä Euroopassa vahva sidos na ts eihin. Tätä sietäisi näiden Suomessakin porukan mielenosoituksiin ja tempauksiin osallistuvien miettiä ja pysyä poissa, eikä toimia typerinä aaseina vankkureita vetämässä.
Lähteet?
Tiesitkö muuten, että USA:ssa on todella vahvat perustukset demokratialla? Tämä on saavutettu sillä, että siellä sananvapaus ja yksilönvapaudet ovat kaikkien yläpuolella. USA on yksi harvoista paikoista jossa ei ole ollut diktatuuria.
Tämä on varmaan vitsi.
Mikä "tämä"? Tuossa oli ainakin pari väitettä. Sinulta taisi loppua argumentit. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on todella kuvottava propagandajulkaisu. Kaikki eivät voi pitää maskia esim. vaikean astman takia.
Ja he sitten ampuvat maskin käyttöä edellyttävät myyjät ja muut asiakaspalvelijat, ja se on ok?
Minulla on vaikea astma ja pahojen astmajaksojen aikana joudun syömään muiden lääkkeiden lisäksi kortisonitabletteja. Kummasti kuitenkin olen pystynyt käyttämään FFP2-hengityssuojaimia heti kun niitä tuli inhimillisellä hinnalla marketiin.
Koska aloin suojata itseäni ennen mitään THL:n tai muiden suosituksia, minulle huudeltiin ja tultiin yskimään päin näköä sekä aikuisen kokoiset teini tönivät minua vielä yskimisen lisäksi tahallaan marketin käytävällä, jossa oli ollut tilaa pitää hajurakoa.
Tuosta kaikesta minuun kohdistuneesta aggressiosta huolimatta ei ole tullut mieleen, että edes antaisin litsarin. Välillä olen kyllä joutunut varsin napakasti huomauttamaan turvaväleistä.
Kiva tarina. Varsin sopivasti tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sano että teko oli oikein, mutta en yhtään ihmettele että tuo tapahtui. Sen verran turhautuneita ihmiset alkavat tähän maskipelleilyyn olla, itse mukaan lukien. Älkääkä syyttäkö tuota ampujaa. Syyttäkää niitä jotka ovat tästä maskipelleilystä vastuussa. Heidän käsissään tuon myyjän veri on.
Myyjän veri on yksinomaan tuon ampujan käsissä. Älä jumalauta väitä muuta.
Moni ei ymmärrä viruksista eikä maskeista mitään. Minua käy tässä tuo opiskelija sääliksi. Monesti näkee, että nuorilta ihmisiltä puuttuu tilannetajua ja elämänkokemusta, eivätkä uskalla käyttää omaa harkintaa, vaikka henki siitä riippuisi. Jos olisi ollut aikuisempi myyjä, tuskin olisi alkanut haastaa riitaa vihaisen kaljaa hakevan 5-kymppisen örhön kanssa.