Onko lahjatoivelistani ok? T; teini
Hei! Ajattelin tulla kyselee täältä palstalta apua kun tein joululahjalistan porukoille että onko se ihan ok vai onko siinä jo liikaakin? Haluan kehdata antaa listan porukoille ilman että niille tulis stressii siitä et niiden pitäs kaikki hankkia vaikkei tietenkään kyl tarvii, aattelin vaan et olis valinnanvaraa tässä niilele sit varallisuuden mukaan. Iskä siis eläkkeellä ja äiti pätkätöissä, mukavasti kuitenki elellään.
- Superkiharrin (syötät hiukset sisään ja tulee kihara kuin taikaiskusta)
- Meikkipaletti (ebaysta 15e)
- Pörrösukat
- Finnkinon leffalippypaketti (4 lippua sisältää)
- Kylpytakki
- Kirja
- Simpsoneiden joku tuotantokausi
- Uudet talvikengät (vanhoista lähössä pohja irti :( )
Kehtaanko antaa listan vai jätänkö esim jotakin pois? Esim simpsonit ei olis niin tärkeitä ja kirjoja saa kirjastostaki.
Kommentit (26)
Mielestäni hyvin kohtuullinen toivelista. Anna se vanhemmillesi samoilla saatesanoilla kuin loppuun kirjoitit eli kaikkea ei tarvitse hankkia ja mitkä lahjat ovat toiveissasi viimeisinä. Talvikengät tosin saatat tarvita jo paljon ennen joulua.
T. Teinien äiti
Oletat siis, että vanhempien budjetti sinua varten on noin 300 euroa? Sitten tuo on ihan ok. Paitsi ne talvikengät, ne huoltajien kuuluu ostaa ihan lahjalistan ulkopuolelta.
Kohtuullinen lista, anna ihmeessä vanhemmillesi.
Hei mikä toi superkiharrin on, heräs kiinnostus :-D!
Iphone
Jopo
Vuittonin newerfull
Kasmirneule
Eikse superkiharrin oo tyyliin yli satasen? Öhh ihe ehkä kehraisin pyytää vanhemmilta just ja just sellaisen mutta en enempää. Itse asiassa en pyydä mitään koska eipä ole tarvettakaan millekään.
t.teini
Meillä lasten lista on noin 50 riviä ja sieltä voin valita, mitä ostan. Siis ei edes oleteta, että kaikkea tulee, mutta näin säilyy se yllätysmomentti. Tietty joku ehdottoman tärkeä on listan alussa ja kerrottu, että tämä se olisi tyyliin tietty pipo tai kirja.
Järkevän oloinen lahjalista, hyvin voit antaa vanhemmillesi. Toivottavasti saat toivomasi paketit =).
Itse varmaan pyytäisin kengät jo nyt säästökohteeksi jos ei heti uusia pystytä ostamaan ja sukat ja leffaliput lahjaksi, joulun jälkeen alennusmyynneistä yrittäisitte noita muita löytää.
http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/babyliss-c1000e-automaattinen-kiharrin-6947097
kymppi kerro toki mistä löytää noin halvalla. Meen heti ostamaan.
Chlas olsonilla oli superkiharrin 60e tänään eli ei mahottoman kallis siis silleen. Talvikengät ostetaankin tällä viikolla mulle mutta siis ajattelin laskea sen lahjaksi kuitenkin ! Hyvä että en vaadi liikoja, helpottaa kuulla.
Tungen samaan ketjuun oman listani kans. Onko tää kohtuullinen?
-Robert Galbraithin (Eli J.K. Rowlingin) uusin dekkari
-Game of thrones dvd boxi
-paksu ja lämmin villatakki
-Kahvikuppi keräämääni astiastoa
-suklaata
Voi miten fiksun oloinen teini :)
Sorry alapeukku ap:lle nro 14! Yritin yläpeukuttaa... Kuulostat hyvin järkevältä ja harkitsevalta. Toivottavasti saat mieleisiä lahjoja!
T. Teinien äiti
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:26"]Tungen samaan ketjuun oman listani kans. Onko tää kohtuullinen?
-Robert Galbraithin (Eli J.K. Rowlingin) uusin dekkari
-Game of thrones dvd boxi
-paksu ja lämmin villatakki
-Kahvikuppi keräämääni astiastoa
-suklaata
[/quote]
Mun mielestä on kohtuullinen kyllä! Itekki rakastan Game of Thronesii yli kaiken mut oon kk rahalla ostellu niitä bokseja, löysin kerran sen 1. tuottarin 3e kirpparilta ja olin ihan onnellinen :D
Annankin listan sitten huomenna kun vanhemmat jo nukkuu! :) pörrösukat on kyllä ihan must ku mun jalkoja palelee ihan koko ajan :p
T. Ap
Ihan kohtuullinen lista, kun laitat listan saatteeksi että toivomuslistassa on ilmaa ja valinnanvaraa.
Sulla on ihanasti laaja skaala kestäviä ja tarpeellisiakin lahjatoiveita. Mun teini tahtoo pelkästään kynsi- hius- ja meikkijuttuja, leffalippuja ja krääsää, vaikka rahat on meilläkin joskus niukilla. Pakosta saa yhden kirjan divarista.
Mun mielestä ihan kohtuullinen. Ja ainahan voit sanoa mitkä olisivat ne kaikkein mieluisimmat lahjat tuosta listasta, niin voivat vanhemmat miettiä ostavatko kaikki vai vain mieluisimmat.