Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä asiakaspalvelussa ja käyn täällä aina vitt..

Vierailija
06.11.2014 |

Vittuilemassa. Pakko purkaa jonnekin kaikki kura mitä te asiakkaat päästelette. Eli jos joku vastaa inhottavasti kyssäriisi, saattaa vika olla itsessäsi kun kaupassa käydessäsi kohtelit myyjää huonosti.

Kiitos ja anteeks

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis

Vierailija
2/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minä olin aikanaan puhelinpalvelussa töissä, ja siellähän ihmiset ovat vielä törkeämpiä kuin livenä.

Puheluiden ohessa oli helppo palstailla! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, selvä.

Vierailija
4/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valitettavasti aspassa, tai oikeastaan yhden yrityksen laskutuksessa töissä. Olen ihan pöyristynyt ja surullinen siitä, miten huonosti ihmiset käyttäytyvät puhelimessa. Yritän vain auttaa heitä ja silti minulle huudetaan ja haistatellaan. Monella soittajalla on aivan puhelun alusta loppuun ikävä asenne, vaikka itse yrittäisin olla mahdollisimman ystävällinen ja varmasti hoitaa heidän laskuongelmansa kuntoon.

Vierailija
5/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää se o elämää

Vierailija
6/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein kiittelet?

Ei minua kiinnosta mitä täällä inhottelet, kunhan jatkata asiakaspalvelijan hymyäsi kassalla istuessasi.

Vierailija
7/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:41"]Mitä oikein kiittelet?

Ei minua kiinnosta mitä täällä inhottelet, kunhan jatkata asiakaspalvelijan hymyäsi kassalla istuessasi.
[/quote]

Voi olla että tuollaisen veepään annokseen löytää tiensä klimppi jos toinenkin ravintolassa. Ei vain urbaanilegendaa. Kassatkin osaa jekun jos toisen

Vierailija
8/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:41"]Mitä oikein kiittelet?

[/quote]

Juuri tuollaisia asiakkaita joudun kuuntelemaan. Yksi kehtasi joskus huutaa, kiroilla ja uhkailla, ja vielä todeta että sen paskan kuunteleminen ON MUN TYÖTÄ. Katkaisin aika äkkiä puhelun.

Vierailija
9/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Taidanpa alkaa tekemään samaa. Itse työskentelen pikaruokaravintolassa ja asiakkaiden vittumaisuus ja törkeys on ihan omaa luokkaansa. Hammasta purren pidetään hymyä yllä vaikka päätä auottais ihan kuus-nolla. Voi että on montakertaa tehny mieli räkästä sellanen klimppi sinne hampparin välii et varmasti maistuuki! Asiakas ei ole aina oikeassa, joten muistakaapa ne hyvät käytöstavat tekin.

Vierailija
10/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä kohtele asiakaspalvelijaa kurjasti. En ainakaan tähän mennessä ole sitä tehnyt. Itse asiassa olen jopa naputtanut miesystävälle miten epäkohteliaasti hän äyskäisee puhelinmyyjälle ja lyö luurin korvaan.

Ja siis luultavasti sinä olet täällä ollut ilkeä minulle. Hmm. Eli sinun ilkeytesi on voinut kohdistua juurikin siihen viattomaan, joka pahoittaa mielensä asiattomasta kohtelusta, eikä myöskään toisille sitä tee.

Mutta ehkä minunkin pitää alkaa kostaa niskaani saama paska jollekin, vaikka asiakaspalvelijalle, onhan se kaupan kassa ainoa ihminen jota näen. 

Vierailija
11/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:26"]

Vittuilemassa. Pakko purkaa jonnekin kaikki kura mitä te asiakkaat päästelette. Eli jos joku vastaa inhottavasti kyssäriisi, saattaa vika olla itsessäsi kun kaupassa käydessäsi kohtelit myyjää huonosti. Kiitos ja anteeks

[/quote]

En ymmärrä. Menen siis jonnekin paikkaan, jossa joudun keskustelemaan jonkun asiakaspalvelijan kanssa. Hän vittuilee minulle sen takia, että minä olen aiemmin kohdellut jotakuta myyjää jossain huonosti? Onko teillä aspoilla jokin telepaattinen yhteys?

Vierailija
12/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. Oon ollut kaupan kassalla ja grillimyyjänä jne. nuorempana kesätöissä. Ei ihmiset mitenkään huonosti käyttäytyneet? Ihan ystävällisiä ja fiksuja 99,9%.. Kannattaisiko tarkastaa myös sitää omaa asennetta? Ehkä et sovi alalle?

Vierailija
13/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te asiakkaat"? Ikävää, että törmäät kusipäihin, mutta on varmasti monia ihmisiä, jotka osaavat aina käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
14/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aspatyössä, ja täytyy todeta, että suurin osa asiakkaista käyttäytyy ihan hyvin. Onhan niitä ikäviäkin tapauksia - enemmän valitettavasti kuin niitä erityisen ystävällisiä ja kivoja. Usein kuitenkin aluksi töykeä ja vihainen asiakas rauhoittuu kokonaan, kun huomaa, että yritän vilpittömästi auttaa. Moni on jopa pyytänyt anteeksi räyhäämistään.

Vierailija
15/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu et henkilö ei ole oikealla alalla, jos nuin kovasti ottaa itseensä asiakkaan vittuilut. Itsekkin olen asiakaspalvelija ja ei mulle urputeta, johtuu varmaan omasta asenteesta ja käytöksestä. Jos joku urputtaa, niin sillä on silloin siihen jokin syy. Ei ole henkilökohtaista. Ihmiset ei ajattele, että asiakaspalvelija on ihminen vaan se kuuluu kalustoon.

Itse olen sen huomannut, kun olen asiakkaana, niin saan monesti v-mäistä ja lapsellista käytöstä myyjien puolesta. Jotenki tuntuu et miten kehtaa myyjänä alkaa vittuileen asiakkaalle, koska sehän on töissä yritykselle-> mustamaalaa yritystä->asiakas ei tule toisten. Ehkä sekin johtuu siitä ettei ole kokemusta tarpeeksi alalta tai ei ole esikuvaa siitä millainen asiakaspalvelijan kuuluisi olla. Onneksi olen itse joskus saanut hyvän/kovan koulutuksen alalle niin kestää paremmin asioita.

Vierailija
16/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilemassa. Pakko purkaa jonnekin kaikki kura mitä te asiakkaat päästelette. Eli jos joku vastaa inhottavasti kyssäriisi, saattaa vika olla itsessäsi kun kaupassa käydessäsi kohtelit myyjää huonosti. Kiitos ja anteeks

[/quote]

Mä en kohtele myyjiä huonosti. Olen kohtelias, en huuda, en hauku, en melskaa. Kiva sitten saada palstalla paskaa niskaan muiden toilailuista. Kiitos vaan!

Vierailija
17/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:21"]

[/quote]

Mä en kohtele myyjiä huonosti. Olen kohtelias, en huuda, en hauku, en melskaa. Kiva sitten saada palstalla paskaa niskaan muiden toilailuista. Kiitos vaan!

[/quote]

Noinhan se on mennyt lapsesta asti, kun yksi joukosta mokaa niin siitä kärsii kaikki. Grow up!

Vierailija
18/18 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:26"]Vittuilemassa. Pakko purkaa jonnekin kaikki kura mitä te asiakkaat päästelette. Eli jos joku vastaa inhottavasti kyssäriisi, saattaa vika olla itsessäsi kun kaupassa käydessäsi kohtelit myyjää huonosti.

Kiitos ja anteeks
[/quote]
Miten se on tuntemattomien vika jos sulla ollu paskamaisia asiakkaita? Oot itse yhtä paska kun ne sun asiakkaat ja jatkat vaan tota paskaa eteenpäin. Onko järkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi