Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä miniä

Cold bitch
21.09.2021 |

Tekisi mieli tehdä aikuis huoli ilmoitus. Tai oikeastaan ex-miniä, mutta ovat veljeni kanssa vielä yhdessä. Kummatkin maksavat omat asuntonsa (omat asunnot, mutta majailevat pääasiassa tuon tytön asunnossa) Veljeni käy ahkerasti töissä. Ex-miniä lekottelee ja käy av:lla koko ajan. Jonkun verran siivoaa ja laittaa ruokaa joka päivä, mutta muuten ei tee oikeastaan mitään kotitöitä. Kaupassa käynnin yrittää nakittaa muille, paitsi jotain se inisi, että sillä menisi lähes tonni ruokaan.
Mä en oikein tiedä niiden raha-asioista, mutta luulen, että tuo tyttis ei kyllä käytä penniäkään ruokaan tms. Veljeni maksaa lähes kaiken esim. ihan yksin auton, jota käyttää.
Lisäksi veljeni kärsii päihde ongelmasta miniän takia, eikä miniä suostu hoitamaan sitä kuntoon. Syyttää vielä veljeä aggressiivisuudesta, vaikka itse joskus korottaa ääntä lapsille.
Hirveän intiimejä juttuja en tiedä, mutta en olisi yllättynyt, vaikka seksiäkään ei antaisi, aina kun sitä pyydetään. Mikä se luulee olevansa. Miten miniä ojennukseen? Veljeni on todella rasittunut työssäkäynnistään (160h/kk) ja päihdeongelmastaan.
Mun mielestä tuo tyttis tarvitsee jotain masis lääkkeitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs miniä se on, jos kyse on veljesi tyttöystävästä.

Vierailija
2/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot ihan sekaisin. Jäikö sulla aamulääkkeet ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kun kirjoittelee paskaa tänne, niin menee miniät, veljet ja tyttikset sekaisin

Vierailija
4/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä ollut suku rutsaa vai miten voit olla veljesi vaimon anoppi.

Vierailija
5/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole miniä. Jokainen on itse vastuussa alkoholin käytöstään. Ei kuulu muille, miten jakavat kotityöt ja kauppalaskut. Älä puutu muiden elämään.

Vierailija
6/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se pojan vaimo sitten on?

Vierailija
7/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis veljesi äiti 🤔

Vierailija
8/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taivas 🤣 eli sä oot tehny isäs kanssa veljesi. No onko tuo ihmekään jos on ongelmia..

Vierailija
9/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuluu?

Vierailija
10/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen anoppi 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä on mitään totuutta, veikkaan että työtön miniä tekee ruokaa ja siivoaa. Veljesi maksaa oman autonsa, käyttää päihteitä ja käy töissä ja that's it. Miksi tiedät tarkan tuntimäärän kuussa? Todella outoa väittää, että miehen päihdeongelma johtuisi naisesta, kun naisella ei mainita olevan päihdeongelmaa.

Vierailija
12/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo ei miniäsi ellet ole veljesi äiti.

"Hirveän intiimejä juttuja en tiedä, mutta en olisi yllättynyt, vaikka seksiäkään ei antaisi, aina kun sitä pyydetään."

Pitääkö naisen siis suostua aina pyydettäessä seksiin??

Vierailija
13/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei mut mulle se on niinkuin miniä, koska me siskot ollaan vähän niinku äitejä ja olemme huolissamme veljestämme. Ja sivukorvalla olen noita intiimi juttuja kuullut. Olen huolissani, että tämä tyttis ei täytä velvollisuuksiaan kunnolla ja niihinhän kuuluu monta osa-aluetta. Ei edes imuroi joka päivä niinkuin minä. Hoitaa muutenkin kaikki veljen asiat tosi huonosti.

Vierailija
14/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän oot ihan sekaisin. Jäikö sulla aamulääkkeet ottamatta?

Varmaan jäänyt ottamatta ja väkisinkään ei voi antaa. Jotenkin tuosta paistaa, että ei asiat ole ihan noin tai jotenkin negatiivisesti latautunut mielipide tuossa on "miniästä". Mihin nuo näkemykset perustuu? Mitä olet kuullut (keneltä) tai nähnyt?

Vierailija
15/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret huolet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mut mulle se on niinkuin miniä, koska me siskot ollaan vähän niinku äitejä ja olemme huolissamme veljestämme. Ja sivukorvalla olen noita intiimi juttuja kuullut. Olen huolissani, että tämä tyttis ei täytä velvollisuuksiaan kunnolla ja niihinhän kuuluu monta osa-aluetta. Ei edes imuroi joka päivä niinkuin minä. Hoitaa muutenkin kaikki veljen asiat tosi huonosti.

Mene sinä sen herkku veljesi kanssa naimisiin

Vierailija
16/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä on mitään totuutta, veikkaan että työtön miniä tekee ruokaa ja siivoaa. Veljesi maksaa oman autonsa, käyttää päihteitä ja käy töissä ja that's it. Miksi tiedät tarkan tuntimäärän kuussa? Todella outoa väittää, että miehen päihdeongelma johtuisi naisesta, kun naisella ei mainita olevan päihdeongelmaa.

Tiedän, että tekee suunnilleen sen normi kokoaikatyön, (kai se jotain tuollaista tuntimäärä on) ettei nyt mitään ylipitkää koko ajan, mutta onhan tuo aika raskasta kuitenkin.

Vierailija
17/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perheessä on joku sovinistinen kulttuuri, jossa naisten työnä on huolehtia miehestä. Av-palstalla Ap aikaansa viettää, turha soimata veljen puolisoa. Tai entistä, jonka asunnolla veli viihtyy. Varmaan ruoan ja huolenpidon perässä, jos nainen tekee ruokaa.

Tuntimäärän kertominen antaa kuvaa, ettei Ap välttämättä ole kokoaikatyössä?

Vierailija
18/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että jotain tuollaista voi olla. Siis, että jollain sukulaiselle esim. veljen siskolla, voi olla aika väärä kuva veljestä tai veljen tai vaimon ominaisuuksista, perhe-elämästä tai ongelmista. Itse olen todistanut tällaista.

Vierailija
19/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sontaa koko juttu. Ihan sama mitkä lääkkeet jäi ottamatta, mutta sen verran pitäisi päättää että kirjoittaisiko nyt kälystä vai miniästä!

Vierailija
20/20 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä onnenonkija?