Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastin kohtutulehduksen, nyt en tule raskaaksi.

Vierailija
06.11.2014 |

Sairastin kolme vuotta sitten kohtutulehduksen kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen. Tulehdus oli niin paha, että jouduin sairaalaan ja antibiottien anto aloitettiin suonensisäisesti. Nyt olemme yrittäneet jo kaksi vuotta lasta tuloksetta :( ensimmäisen lapsen kohdalla tärppäsi jo toisen kierron aikana. En ole uskaltautunut vielä lääkäriin, sillä pelkään, että siellä todetaankin etten voi tulla enää raskaaksi. Tiedän, että kyseessä voisi olla vain pieni toimenpide tms jonka avulla tulisin raskaaksi, mutta pelottaa silti liikaa. Toistaiseksi mieluummin tässä epätietoisuudessa kuin hedelmättömyys diagnoosin kanssa.
Oletteko kuulleet tai itse kokeneet, ettei kohtutulehduksen jälkeen tosiaan ole saatu enää lapsia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kohtutulehdus tarkoittaa suoraan lapsettomuutta.

Vierailija
2/4 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut kohdun aluetta liiankin paljon. Muutama vuosi sitten oli kohtutulehdus kolme kertaa peräkkäin eikä mikään auttanut ja yksittäisiä tulehduksia on ollut kahdesti. Lisäksi epämääräisiä vuoto- ja hormonihäiriöitä. Ihan tuntemattomasta syystä on näin paljon ongelmia ollut.. Tulin raskaaksi kaksi kuukautta ehkäisyn pois jättämisestä ja raskaus ja synnytys meni tosi hyvin. Olin ihan varma ennen että en voi saada lapsia, niin paljon on ollut ongelmia ja sairaalareissuja.
Ota yhteys lääkäriin, parempi se minusta olisi tutkia.. Tsemppiä yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsi tärppäsi 3 vuoden yrittämisen jälkeen. Esikoisen jälkeen sairastin myös pahan kohtutulehduksen (sairaalahoitosen). Tsemppiä kovasti ja toivottavasti saatte pian plussan!

Vierailija
4/4 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulehduksen vuoksi tukkeutuneet (arpeutumista) munanjohtimet voidaan monesti avata. Että lekuriin vaan, tuskin tulet ilman tuota avaustoimenpidettä raskaaksi jos kaksi vuotta olette jo yrittäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi