Varattu mies ei jätä rauhaan
Koko juttu alkoi niin, että tutustuimme erään päälle kolmekymppisen miehen kanssa tinderissä (olen itse 22v). Hän vaikutti mukavalta ja juttelimme usein, sekä vaihdoimme numeroitamme. Jonkin ajan jälkeen sovimme tapaavamme, ihan vain seksin merkeissä. Mies sanoi, ettei kaipaa mitään vakavaa suhdetta, pelkkää hauskanpitoa. Minulle tämä sopi, vaikka itse olisin voinut suostua hieman "vakavempaakin" tapailuun. Tapasimme, tulimme hyvin juttuun ja harrastimme seksiä. Mies oli luonani n. 2,5 tuntia ja lähti kotiinsa.
Tämän tapaamisen jälkeen löysin hänet facebookista ja järkytyin; hän on parisuhteessa. Itse jätin yhteydenpidon, mutta tämä kyseinen mies jatkoi sitä. Vastailin kyllä viesteihin ja kerroin, että olin vähän aikaa tapaamisemme jälkeen löytänyt miehen, jonka kanssa vakavempikin suhde voisi tulla kyseeseen. Tein selväksi, etten halua "pettää" uutta miestäni, vaan olla yhden kanssa. Ei siinä vielä kaikki.. Löysin tämän varatun miehen instagram-profiilin, jossa oli kuvia hänen lapsestaan! En todellakaan tiennyt että hänellä on lapsikin. Mies on edelleen laittanut viestiä, jossa kyselee milloin voisimme nähdä, kuinka paljon hänen tekee mieli yms.. Nyt pohdin, pitäisikö minun näpäyttää miestä jotenkin? Kertoa hänelle, että tiedän hänen tyttöystävästä ja lapsesta? Jos oikein ilkeä olisin, niin kertoisin tästä miehen tyttöystävälle, mutta en haluaisi tehdä niin.. Minua suoraasanottuna raivostuttaa, että mies ei tullut maininneeksi lapsesta ja tyttöystävästä. En todellakaan olisi koskenutkaan mieheen, jos olisin tiennyt.. Huhhuh.
Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa, mielipiteitä?
Kommentit (7)
...ja jos löydät miehen uudelleen myöhemmin netistä, voisin kertoa vaimolle. Eli jos ei tajua lopettaa. Voit myös sen miehelle kertoa.
Selvittäisin puolison yhteystiedot ja lähettäisin miehen vonkaamisviestit hänelle.
Kerro hänen puolisolle pliis! Älä anna sen naisen tuhlaa aikaansa petturi miehen kanssa! Itse ainakin haluaisin tietää jos mieheni tekisi selkäni takana noin...
Joo kohta lähtee viesti tälle miehelle..
-ap
Sano että kerrot puolisolle, jos ei jätä sua rauhaan. Mä sanon aina niin ukkomiehille jotka yrittää jäädä nurkkiin nuohoamaan ja vonkuvat vakituisempaan suhteeseen. Poikkeuksetta häipyvät viivana ja saan olla taas rauhassa. En halua vakisuhdetta.
ÄLÄ TEE HUORIN! KUULUU KUUDES KÄSKY!
SANO TÄLLE MIEHELLE M- YÖS🤬☠️
Kirjoittaisin miehelle suorat sanat siitä minkälainen ihminen hän on. Jos ymmärtäisi hoitaa suhdettaan muulla tavoin kuten keskittymällä vaimoon ja lapseensa ja varsinkin isyyteen.