Mikä asia on ollut kurjaa tässä päivässä?
Kommentit (16)
Kova päänsärky korkean verenpaineen takia. Onnekseni sain huomiselle lääkäriajan.
Koko päivän jatkunut räntä/vesisade.
Mulla on epätodellinen unenomainen olo ollut koko päivän, ja oon niin voimaton, että hengityskin on raskasta.
Pahoitin mieleni täällä yhdessä keskustelussa. Ja kyllä, mulla on ihan oikeitakin ongelmia omassa elämässä.
Jos on pakko löytää negatiivisia asioita, niin kaupan myyjä mulkoili, työkaveri vittuili, kaaduin ulkona ja housut meni rikki, ja paljon muuta. Mut on näitä positiivisiakin, oon terve ku pukki, perhe on terve ja meillä on rahaa leipään, ja ainiin, vuokrasin hyvän leffan!:-)
Armoton migreeni, eikä lääke tunnu auttavan. :(
Empatiakyvytön oppilas kiusasi toista oppilasta ja hankkii itselleen "kaverihaaremia" lahjomalla ja kiristämällä muita. Empatiakyvyttömyydestä johtuen mikään puhe tai rangaistukset eivät tehoa (ole tehonneet kolmeen vuoteen) Tulevan psykopaatin kanssa oleminen on henkisesti raskasta.
Taaperon nivelet on ollut tosi kipeät (reuma).
Kamala väsymys on ollut koko päivän, ihan silmiin sattuu
Tiuskittiin miehen kanssa koko aamu toisillemme.
Sama asia kuin jokaikinen arkipäivä: aamulla klo. 5.15 alkava kiukuttelu ja itku kun pitää kiskoa lapset ylös sängystä. Sen jälkeen hikinen urakka pukea kaksi rimpuilevaa, potkivaa ja raivoavaa villi-ihmistä, ja viedä ne hoitoon muiden riesaksi. Työpäivän jälkeen sama toisinpäin. Illalla kun lapset nukkuvat, olen niin poikki ja kyllästynyt että tulee itku. Kamalinta jokaisessa päivässä on se, että kaduttaa oma tyhmyys kun tuli hankittua ensimmäistäkään lasta.
En ole jaksanut opiskella...