Söin itseni lihavaksi koska miehet eivät jättäneet rauhaan
Nyt saan olla melko rauhassa ( mitä nyt jos sitkeitä piipittäjien tai epätoivoisia ei lasketa), mutta liikkuminen alkaa olla vaikeaa.
BMI 32
Kommentit (25)
Eikö hiusten ajeleminen kaljuksi toimisi paremmin? On nimittäin paljon myös miehiä, jotka rakastaa ylipainoisia naisia. BBW fetissi jne.
Aika hyvä hei!
Ensin se tekosyy oli kilpirauhan vajaatoiminta ja hidastunut aineenvaihdunta.
Nyt korona toimii, kun ei voi mennä salille ettei tauti leviää ja on pakko tilata ruokaa kotiin.
En ole kuullutkaan tätä aiemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä puhut. Painoindeksissä 20-25 on helvetillistä tuossa suhteessa, etenkin jos on ikäluokkaa 17-35 ja naama ei ole petolinnun perse.
Siis täh?
Sovin kaikkiin noihin kategorioihin, eikä mua ole miehet häirinneet. Oon hoikka ja ihan nättikin. Mikä mussa on vialla kun tuntuu, että kaikkia muita naisia ahdistellaan ja pokaillaan joka päivä joka paikassa? 😳
Eikun joo. Yhden ainoan kerran joku limainen ukko tarrasi perseestä kiinni baarissa mutta en tästä traumatisoitunut.Siis mitä se häiriköinti käytännössä on joka päivä? Miten se ilmenee?
Ainakaan itse en oleta, että jos joku tulee juttelemaan niin se on automaattisesti pokaamassa koska oon vaan niin upee ja fantastinen, ehkä se haluaa vaan jutella?
Häiriköinti ilmenee esimerkiksi yllättäen haaroista, perseestä tai tissistä kouraisevana kätenä. Tai vihjailevina juttuina. Kai nyt normaalin ja häiritsevän juttelun erottaa toisistaan?
Siis niin tyhmä aloitus kuin olla voi. Kuka uskoo?
Siis täh?
Sovin kaikkiin noihin kategorioihin, eikä mua ole miehet häirinneet. Oon hoikka ja ihan nättikin. Mikä mussa on vialla kun tuntuu, että kaikkia muita naisia ahdistellaan ja pokaillaan joka päivä joka paikassa? 😳
Eikun joo. Yhden ainoan kerran joku limainen ukko tarrasi perseestä kiinni baarissa mutta en tästä traumatisoitunut.
Siis mitä se häiriköinti käytännössä on joka päivä? Miten se ilmenee?
Ainakaan itse en oleta, että jos joku tulee juttelemaan niin se on automaattisesti pokaamassa koska oon vaan niin upee ja fantastinen, ehkä se haluaa vaan jutella?