Hoitaja laittoi psykiatsen hoidettavan naamalle tyynyn!
Kommentit (15)
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Jumalaa ei ole olemassa :D :D :D :D
Skitsoaffektiivinen persoonallisuushäiriö, diagnoosina kiistelty, koska selkeää eroa skitsofreniaan on vaikea osoittaa.
saatana on keksinyt mielialalääkeet joilal "hoidetaan "riivaatuja ja kaikki hoitajatovat riivattuja itsekin, pahin paikka suomessa on mielisairaala
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen tarina.
Meillä oli yksi potilas eristyskopissa jossa ei ollut tyynyä tai peittoa. Silti potilas väitti hoitajien käyneen lyömässä tyynyllä ja kuristamassa kettingillä. Videovalvonta kaikkialle osastolla parantaisi oikeusturvaa.
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen tarina.
Tuo tyynykohtahan nimenomaan ei ollut, koska sille oli toisia hoitajia todistajina.
Tyynytukahduttajasta tehtiin rikosilmoitus ja hän joutui jättämään työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen tarina.
Tuo tyynykohtahan nimenomaan ei ollut, koska sille oli toisia hoitajia todistajina.
Tyynytukahduttajasta tehtiin rikosilmoitus ja hän joutui jättämään työnsä.
Todella hyvä asia että huoneessa oli nämä muutkin hoitajat, kun muuten potilasta ei varmasti olisi uskottu.
Alalla kyllä työskentelee aivan kamalaa porukkaa, empatia olisi oleellisen tärkeä ominaisuus. Tuo sairaus ja oireilu kuulostaa ihan kamalan pelottavalta ilman hirveitä ammattilaisiakin.
Alalla työskentelee paljon hoitajia, jotka ovat joko totaalisen väärällä alalla, itse mieleltään sairaita tai muuten vaan k*sipäitä taikka sitten vain niin väsyneitä työhönsä tai yksityiselämäänsä. Onhan siellä niitäkin, jotka oikeasti haluavat auttaa yms, mutta nää mädät tapaukset pilaa kaikkien maineen. Kokemusta on itselläkin hoitajien taholta tulleesta pitkäaikaisesta henkisestä pahoinpitelystä sekä fyysisestä. Ja kyllä, näitäkin on selvittetty ylempien tahojen kanssa, ei ole vain oma ”kokemus”.
Isotätini oli mielisairaalassa hoitajana. Kilttinä ihmisenä ei kestänyt ja sairastui itsekin. Siksi sinne noita kovanaamoja palkataan.
...ja lisää palkkaa tarttis saada. (Tiedoksi: tämä oli sitten rankimmanpuoleista sarkasmia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen tarina.
Meillä oli yksi potilas eristyskopissa jossa ei ollut tyynyä tai peittoa. Silti potilas väitti hoitajien käyneen lyömässä tyynyllä ja kuristamassa kettingillä. Videovalvonta kaikkialle osastolla parantaisi oikeusturvaa.
Lisäsin tähän vielä että on olemassa myös seköpäähoitajia jotka kuulusivat osastolle hoitoon.
tapasin kerran yökerhossa mielisairaalalääkärinaisen, joka humalassa sitten pilkkasi niitä potilaitaan. oli kuvottava akka ja halusi pikaseksiä kanssani, sanoin että ei kiitos
tätini oli mielisairas ja kun hän suljetulle joutui kerran taas niin lauloi itselleen lohdutukseksi virsiä, hoitaja sanoi että katotaan loppuuko mummolta virsien laulaminen ja sitoi kireillä siteillä lepotuoliiin ja laittoi 24 tuniksi eristyskoppiin pehmustettuun. näin ateistiset hoitajat ovat sadisteja! no täti nosti syytteen kun käsistä valui verta ja sai korvauksen. tuollaiset hoitajat pitäisi pistää 5 vuodeksi linnaan