Kelpaako 39v neitsyt nainen?
Kommentit (17)
Kelpaa, mutta kelpaako ujo ja vähän kokenut 44v mies
Olet hiukan liian vanha. :/ Neitsyys on kriteeri minulla naiselle koska olen itsekkin. M27
Kelpaa sekä ikä, ujous että neitsyyskin. Olen noin 10v vanhempi mies.
Löytyy vanhempi 1 poika, oma asunto jne. Että siitä vaan valitsemaan.
Ainakaan tuo ei ole syy miksei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiukan liian vanha. :/ Neitsyys on kriteeri minulla naiselle koska olen itsekkin. M27
Kysymys olikin yli 40v miehille. Höpsö
Missä niin sanottiin? Aivan. Ei missään. Ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni, joka voi ehkä auttaa AP:n kaltaisia naisia ja nostamaan itseluottamusta. Mutta syytä vain miestä… M27
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tuo ei ole syy miksei kelpaa
Kyllä se neuronormaalille miehelle olisi. Jos tuon ikäinen mies tapaisi täysin kokemattoman ikäisensä naisen, niin kyllä hän ymmärtäisi, että ensinnäkin sille kokemattomuudelle on syynsä ja toiseksi että hän itse joutuisi sitoutumaan avioliittoon tai ainakin vastaavaan suhteeseen ennen kuin edes tietää, miten kemiat kohtaavat intiimissä kanssakäymisessä. Erittäin suurella todennäköisyydellä nainen olisi aseksuaali.
Ainakin itse ymmärtäisin tämmöistä ihmistä. m-46
Kun tapasin vaimoni, hän oli 37 vuotta ja neitsyt. Ei ole haitannut.
Kyllä kelpaa. Kynnyskysymykset ovat ihan muita: koemmeko toisemme luonteeltamme ja ulkonäöltämme riittävän viehättävinä?
Toki kelpaa. Mutta ymmärräthän että se neitsyys häviää pian jos "astut minun laivaani"? Ja sitä et saa koskaan enää takaisin. Oletko valmis siihen?
M43
Itse olen 40 vuotias neitsytnainen ja en ole kelvannut. Ei täällä voi luvata että sinä kelpaat, se riippuu paljon muustakin kuin korkaamattomuudesta.
Kelpaa paljon paremmin kuin käytetty 😍
Toki.