Kaveri pitää yhteyttä sillon kun sillä menee huonosti
Ja haluaa valittaa jostain, tarvii neuvoja ja mielipiteitä. Ei ole vähään aikaan kuulunut mitään, mutta annanko vaan olla... Ei ole oikeesti kiinnostunut miten mulla menee. Miten tekisitte?
Kommentit (6)
Eikö olisi pahempaa, jos kaveri ei ottaisi yhteyttä sinuun vaan ihan muihin ihmisiin silloin kun menee huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi pahempaa, jos kaveri ei ottaisi yhteyttä sinuun vaan ihan muihin ihmisiin silloin kun menee huonosti?
Enpä tiedä olisiko niin huono asia kun kuitenkin ottaa muihinkin yhteyttä kun valittaa asioistaan. Mulle voisi välillä kertoa niitä kivoja asioita tai vaikka kuunnella mitä mulle kuuluu. Olen kuitenkin aina kuunnellut häntä ja koittanut neuvoa jos apua on tarvinnut. Aika raskas tyyppi kyllä. Ap.
Mun yks "kaveri" pitää yhteyttä aina kun tarvitsee rahaa, eli joka perjantai. En enää jaksa edes vastata sille.
En ainakaan harmittelisi jos ei ottaisi yhteyttä hetkeen ja seuraavan soiton aikaan olisi puhelin äänettömällä.
Itse jouduin poistamaan yhden viestisovelluksen puhelimesta ettei tarvitsisi koko ajan lukea yhden kaverin valitusta ja oireilua ja raivoamista jostain. Oli tärkeä kaveri aikanaan mutta aivan liian kuormittava ja rajaton. Hyviäkin ystäviä on, sellaisia jotka myös antavat tukea ja voimaa.
Väliä henkilöitä, jotka eivät tee sinulle hyvää! Sinun mirlenterveytesi on oltava sinulle tärkeää!
Tuttu tilanne. Ottaa yhteyttä vain silloin, kun tarvitsee rahaa tai jotain muuta apua.