Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pitää aina kommentoida toisten ruokia lounaalla....

Vierailija
06.11.2014 |

mä en niin kestä tuota mun työkaveriani. MIKSI hänen pitää AINA kommentoida toisten lounaita, ai sä otit tota, tykkäätkö sä tuosta, mikset ottanut jälkiruokaa jne. jne. ja joka helvetin päivä. Nyt en kyllä enää jaksa mennä hänen kanssaan syömään, kun aina pitää kommentoida. esim. tänään yksi meistä ei ottanut jälkiruokaa, niin siitäkin piti kommentoida, että miksi et ottanut jälkiruokaa, laihdutatko? So what, ei ole hänen asiansa. muutenkin voi olla vaikeaa laihduttaa eikä ehkä jaksa huudella siitä kaikille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on niin uteliaita, että joka asiaa on pakko kysellä. Yleensä heillä on todella tylsä elämä ja elävät lähinnä sillä mitä muut tekevät.

Vierailija
2/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille johonkin tuollaiseen miksi-kysymykseen yhtä lapsellisesti, että "siksi, että sä saisit kysyä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tänään jo vastasin, kun hän kysyi, että tykkäätkö noista sienistä, että en tykkää, muuten vain otin niitä lautaselleni. mutta ei hillinnyt hänen kyselyhaluaan yhtään tai ei ainakaan muistanut sitä enää jälkiruuan kohdalla... aaarrrrggghhhh.....

Vierailija
4/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tälläinen kyselijä. Olen huono small talkissa, ja yritän keksiä puhumista juuri esim ruoasta :) Anteeksi, en oo tiennyt että häiritsee. Ja ihan uteliaisuuttani saatan kysyä miltä joku ruoka maistuu, jos en itse ole maistanut.

Vierailija
5/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:04"]Mä olen tälläinen kyselijä. Olen huono small talkissa, ja yritän keksiä puhumista juuri esim ruoasta :) Anteeksi, en oo tiennyt että häiritsee. Ja ihan uteliaisuuttani saatan kysyä miltä joku ruoka maistuu, jos en itse ole maistanut.
[/quote]

Puhu itsestäs, älä muitten asioista jos et luonnostaan tiedä mikä on sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan