Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- - - - Mies treffipalstalta - - - -

Vierailija
07.10.2014 |

Tyhmä kysymys... jäin puolisen vuotta sitten sinkuksi ja muutin toiselle paikkakunnalla. Nyt olisin uudelleen innostunut miehistä. Mulla ei ole mitään kokemusta/tietoa netin treffipalstoista.

Mikä olisi hyvä palsta kohtalaisen kunnollista miestä etsivälle keskijohdon tason naiselle. Edellinen mies oli akateemisesti koulutettu. Ei sen puoleen, että koulutuksella/asemalla olisi vain ja ainoastaan merkitystä, mutta huomasin että sellaisia kriteereitä kysytään ja eri palstat ovat eritelty juuri koulutuksen mukaan. Missä olisi mahd. vähän panoseuraa etsiviä dorkia.

Entä, onko jossakin netissä (kootusti) ohjeet nettideittailuun?

Tarvitseeko palstalla paljastaa oma henkilöllisyys vai missä vaiheessa se tulee esille? (Pienellä paikkakunnalla..)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisellä nettideittipalstalla pyörii myös varattuja tai vaan panoseuraa etsiviä. E-kontaktissa itse pyörin aikanaan ja siellä oli ihan normiporukkaa, tosin mukana myös näitä "ei niin vakavissaan olevia". Aika nopeasti sen huomaa kun jatkaa juttua, että millä tarkoituksella mies on. 

Henkilöllisyyshän ei paljastu ellet itse anna juttukaverille puhelinnumeroa tms. 

Paikkakunnaksi voi laittaa vaikka lähimmän kaupungin, jos pelkää paljastumista pienemmällä paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi