Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mikään älypuhelin oikeasti kestävä?

Vierailija
06.11.2014 |

Sellainen joka ei hajoa taskussa, jos kantaa jotain tavaraa tai jos se tippuu lattialle. 

Hakusessa puhelin, jossa on hyvä kamera ja joka kestää hieman kovempaa elämää.

Samsung xcover kokeiltu, ei hyvä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimen toinen pinta on yleensä kokonaan lasia, kun tämän sisäistää osaa kohdella sitä siten että se pysyy ehjänä. Hohhoijaa.

Vierailija
2/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt puoli vuotta raahannut mukana samsung xcover2:sta ja hyvin on kestänyt, akku vaan pitää olla jatkuvasti laturissa.
Tv.duunari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhone 5 ja on ainakin hyvin kestänyt. Tosin niin mulla on kaikki muutkin puhelimet aina kestäneet, yksikään ei ole hajonnut koskaan vaikka kyllä niitä pudoteltukin on.

Vierailija
4/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin suojakuoressa oleva iphone pysynyt ehjänä jo kolmatta vuotta. Kolmella tiedän xcoverin lasin hajoneen ihan lattialle tippumisesta.

Vierailija
5/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy puhelinta kohdella joo hyvin, mutta jos työt eivät ole nättejä sisätöitä ja sitä puhelinta tarvitsee koko ajan ja kuviakin samalla pitäisi ottaa, niin silloin pitäisi olla sellainen puhelin mikä kestää hieman kolhujakin. Tai jos saisi samalle numerolle kaksi sim-korttia, niin vois ostaa erikseen työpuhelimen ja pitää sitä parempaa puhelinta vaikka autossa.

Samsung xcover tippui puolesta metristä ja hajos. Päivityksiä ei saa, kun ne eivät mahdu puhelimeen, vaikka se on tyhjennetty niin tyhjäksi kuin saa. Tilttailee. Soittelee itsekseen, vaikka näppäinlukitus päällä jne. Noin huonoa puhelinta ei ole ennen ollut, voi tietysti olla joku maanantaiversio.

ap

Vierailija
6/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:04"]

Täytyy puhelinta kohdella joo hyvin, mutta jos työt eivät ole nättejä sisätöitä ja sitä puhelinta tarvitsee koko ajan ja kuviakin samalla pitäisi ottaa, niin silloin pitäisi olla sellainen puhelin mikä kestää hieman kolhujakin. Tai jos saisi samalle numerolle kaksi sim-korttia, niin vois ostaa erikseen työpuhelimen ja pitää sitä parempaa puhelinta vaikka autossa.

Samsung xcover tippui puolesta metristä ja hajos. Päivityksiä ei saa, kun ne eivät mahdu puhelimeen, vaikka se on tyhjennetty niin tyhjäksi kuin saa. Tilttailee. Soittelee itsekseen, vaikka näppäinlukitus päällä jne. Noin huonoa puhelinta ei ole ennen ollut, voi tietysti olla joku maanantaiversio.

ap

[/quote]

Mullakin xcover hajosi ihan pienestä pudotuksesta, kun taas galaxy s4 tai tuo nykyinen s5 ei ole saanut naarmuakaan vaikka ovat joskus pudonneet. Taitaa olla kiinni tuurista eikä puhelimesta.

Vierailija
7/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tosiaan tuuristakin kiinni. Harmittaa kuitenkin, jos laittaa 300-700 euroa puhelimeen ja se kestää ½ vuotta tai vähemmän. 

Meillä iPhone 5 alkanut tilttailemaan vajaan kahden vuoden käytön jälkeen ja hyvin kohdeltu eikä tiputeltu ja pidetty sellaisessa nahkaisessa lompakkokuoressa. Mulla sama puhelin ja useamman kerran tiputtanut sen ja luojan kiitos vielä kunnossa. *koputtaa kolmesti puuta*.

Tosi vaikeaa puhelimen osto nykypäivänä, kun mallit vaihtuvat tiuhaan tahtiin ja jokaisella erilaisia kokemuksia ja tuntuu ettei kukaan edes tee sellaista puhelinta, minkä tarkoitus olis kestää pidempään. 

ap

Vierailija
8/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä juomalasi, jos se tippuu katuun meneekö se rikki?

Vierailija
9/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkäytössä Cat B100 ja sillä pärjää ihan vapaa-ajallakin. Ei silloin tarvitse yhtään sen parempaa puhelinta.

Vierailija
10/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:04"]

Täytyy puhelinta kohdella joo hyvin, mutta jos työt eivät ole nättejä sisätöitä ja sitä puhelinta tarvitsee koko ajan ja kuviakin samalla pitäisi ottaa, niin silloin pitäisi olla sellainen puhelin mikä kestää hieman kolhujakin. Tai jos saisi samalle numerolle kaksi sim-korttia, niin vois ostaa erikseen työpuhelimen ja pitää sitä parempaa puhelinta vaikka autossa.[/quote]

Ittelläni on duunipuhelimena wanha noksu. Kai sillä kuviakin saa, mutta akku kestää ja puhelin kestää kolhuja. Erikseen sitten oma puhelin omalla numerolla. Duuniluuri jos hajoaa töissä, niin uutta vaan.

Vierailija
11/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalasi on lasia kauttaaltaan ja olen mä tiputtanut niitäkin eikä ole mennyt rikki. Askon jalallinen "viinilasi" tippui viimeksi lattialle ja säilyi ehjänä.

Ja jos lasi tippuu, niin siinä menettää pari euroa, puhelimessa voi parhaillaan menettää 700 euroa, hieman eroa.

ap

Vierailija
12/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin kympin puhelimen ja törmäsin tälläiseen:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/52246/fcnxg/Caterpillar-Cat-S50-4G-matkapuhelin-musta

Olis varmaan aika kätevä kovaan käyttöön. =)

Kenelläkään kokemuksia?

ap

Vierailija
13/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:17"]

Entä juomalasi, jos se tippuu katuun meneekö se rikki?

[/quote]

Saattaa mennä, saattaa olla menemättä.

Vierailija
14/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon suojakuoret! Vaikka sellainen läpällinen. Luulis kestävän silloin taskussa ja pudottamisetkin paremmin.

Vierailija
15/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen kahta puhelinta. Hanki sinne työmaalle joku peruspuhelin, jossa on hyvä kamera. Sitten jätät älyhommat kotiin jos puhelin ei pysy näpeissä.

Vierailija
16/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei hajoa taskussa, jos kantaa jotain tavaraa tai jos se tippuu lattialle.

Hakusessa puhelin, jossa on hyvä kamera ja joka kestää hieman kovempaa elämää.

Samsung xcover kokeiltu, ei hyvä.

Cat puhelimet kestää enemmän kuin Samsungin viritykset

Vierailija
17/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caterpillar kestänyt nyt kaksi ja puoli vuotta. Insmatin pitäisi olla myös kestävä, mutta broidi on saanut niitä jo kaksi hajalle samassa ajassa.

Vierailija
18/19 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kuori ja päällysosat puhelimessa kestäisikin niin akun ja muun tekniikan käyttöikä tulee näissä vähänkin uudemmissa laitteissa nopeasti vastaan.

Vierailija
19/19 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomalasi on lasia kauttaaltaan ja olen mä tiputtanut niitäkin eikä ole mennyt rikki. Askon jalallinen "viinilasi" tippui viimeksi lattialle ja säilyi ehjänä.

Ja jos lasi tippuu, niin siinä menettää pari euroa, puhelimessa voi parhaillaan menettää 700 euroa, hieman eroa.

ap

Minulle sattui pari vuotta sitten uskomaton tuuri.

Oli joku alkon hehkuviinipullo tai jotain alkon glögiä avaamaton pullo hennossa pahvipakkauksessa ja putosi 2,5 metrin korkeudelta laatoitukselle ja ihmettelin että miksi ei juoma läiskynyt. Avasin paketin ja pullo oli ihan ehjä. Metallikorkissa oli pieni lommo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän