Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä outoa kun entiset seksikumppanit haluavat olla kavereita?

Vierailija
06.11.2014 |

Olen jo vuosia ihmetellyt kun edelleenkin osa entisistä seksikumppaneista pitää yhteyttä ja haluaa olla kavereita. Onko ihan yleistä käytöstä miehiltä? Olen kuitenkin nyt jo 14 vuotta ollut nykyisessä parisuhteessa, eli nuo miehet ovat halunneet pitää yhteyttä jo n. 15 vuotta. Puhumme asioista ihan laidasta laitaan, yleensä treeneistä, ruokavaliosta ja päivän ilmiöistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään outoa. Oudompaa olisi jos joku kavereista mut heivaisi sen takia että ollaan joskus pantu.

Vierailija
2/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteen laadusta. Itse en ole ollut yhteydessä entisiin panoihin (vaikka olisi kuukausia oltu järjestelyssä), koska meillä ei ollut oikeastaan mitään muuta yhteistä kuin seksi. Jos tunnettaisiin saavamme jotain kaveruudesta ilman seksiä niin luonnollisesti sellainen yhteys syntyisi seksisuhteenkin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen "poikaystävä", eli kenen kanssa seurustelin vähän aikaa joskus 15-16 vuotiaana pitää muhun välillä vieläkn yhteyttä. Ihan kiva jutella kuulumisia mutta en halua nähdä häntä kasvotusten ainakaan kummanakaan kotona, koska vonkaa joka kerta.. Yritän päästä hänestä eroon.

Sitten yhden toisen seksikumppanin (yhden yön juttu) kanssa meillä on nyt yhteinen kummilapsi. Ei me muuten olla tekemisissä mutta synttäreillä tms voidaan kyllä ihan normaalisti jutella ja olla "tuttavallisia".

Olen sinkku

Vierailija
4/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, voi naiivia AP-parkaa. Ne miehet eivät yritä olla ystäviä, vaan lämmitellä sinua uuteen panosuhteeseen. Usko pois että se vonkaus jossain muodossa tulee esiin.

Vierailija
5/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 10:02"]

Hah, voi naiivia AP-parkaa. Ne miehet eivät yritä olla ystäviä, vaan lämmitellä sinua uuteen panosuhteeseen. Usko pois että se vonkaus jossain muodossa tulee esiin.

[/quote]

Joo ja naisella on hyvä ollakin muutama tällainen varamies, jos elämä murjoo. Minä ainakin osaan pitää housut jalassa exien kanssa ja olla vain kaveri. Aina mulla on suhteessa ollut muutakin kuin se seksi.

Vierailija
6/6 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olen ollut ja edelleen olen turismin parissa työskenelevä, ja minulla on monta naista joiden kanssa työskentelen ja sattuu että joku tulee sanomaan, haluatko rakastella ja minä haluan. Ei voi olla niin yksinkertaista että jos nainen haluaa nauttia seksistä niin hän on kelpaamaton tähän yhteiskuntaan. Seksi on mieltä kohottava ja toiseksi rakkauden kaunein teko. Olen ollut panemassa monen työkaverin kanssa ja he tietenkin tietävät toisistaan mutta mitäs siitä. En tarkoita panemisella sitä että nainen makaa jalat levällään ja odotta spermaa vaan sitä että nainen myöskin sa tehdä mitä haluaa ja todella nauttia. Tiedän kokemuksesta että moni nainen haluaa ratsastaa ja saa siten monta orgasmia peräkkäin, se muuten tuntuu minusta tosi hyvältä kun nainen tosissaan nauttii, voi olla että tulevat sanomaan sen takia koska tietävät mitä saavat ja voivat tehdä, muutama heistä ovat myöskin naimisissa mutta ei kerrota ja ei myöskään haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi