Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei ollut kiva viikonloppu
20.09.2021 |
Ei tapahtunut yhtään mitään. Perjantaina kävin äkkiä taksilla ruokakaupassa ja siinä se.
Kommentit (23)
Sitä voi vinkua asioista tai sitten tehdä niille jotain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sosiaalinen ihminen joka on paljon kotonaan, tarvisi mukavia ihmisiä vieraikseen.
Penkin alle meni minullakin, vaikka oli suuret odotukset. Piti lähteä miesystävän kotikaupunkiin lomalle: oli ajatus mennä katsomaan hänen poikansa peliä, yöpyä kylpylässä ja käydä kylässä ystävillä. Jatkaa seuraavana päivänä mökille, jossa grillata lohta, lämmittää sauna ja palju sekä juoda skumppaa. Rakastella tietysti, kun oli lapseton viikonloppu.
Noh, miehen poika ei pelannut, koska sairastui. Minun poikani haukkui opettaja lyttyyn perjantai-iltapäivästä. Olin siitä kypsä ja jonkun väärän sanan lipsautin miehelle. Hän ylireagoi ja veti kilarit, ilmoitti ettei vietä iltaa kanssani vaan lähtee kavereiden kanssa baariin. Ja aamulla ajetaan kotiin. Oli kylmä paska minua kohtaan.
Jouduin siis lähtemään junalla yötä vasten takaisin kotiin, koska mies ei halunnut minun jäävän. Istuin saman päivän aikana 7 tuntia matkalla edes-taas. Helsingin päässä oli pakko ottaa metrolakon takia kallis taksi. Avaimet hukassa, ja niitä hakemaan yöllä sukulaiselta.
Lauantain makasin itkien sängyssä. Mies kiukutteli edelleen ja jäi kaverilleen yöksi, ei vastannut soittoihin. Käänsi asian niin, että minun käytökseni oli kuulemma ala-arvoista..
Sunnuntai-aamuna tuli nolona pyytämään anteeksi. Ja minähän annoin, kun oli miehen isän kuoleman vuosipäivä. Riita sovittu, mutta edelleen on surullinen olo viikonlopusta.