Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona on kyllä sekoittanut ihmiset

Vierailija
20.09.2021 |

Koko ajan ollut kauheeta vastakkainasettelua ensin koronatoimien ja nyt rokotusten suhteen. Porukka on vihaisia enkä ole ennen tällaista nähnyt missään.

Milloinkahan tää oikein loppuu?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassakin kaikki alkoi vastenmielisyyden tunteesta, eli ensin hävitettiin tehtaista rottia... kohta kaasutettiin ihmisiä. Korona saa aikaan samanlaista vastenmielisyyden tunnetta toisia ihmisiä kohtaan. Toinen ihminen ensisijaisesti voi kantaa virusta, joka tartuttaa. Vastenmielisyyden tunteeseen kuuluu etäisyyden pitäminen ja kavahtaminen kun joku aivastaa tai niiskuttaa. Lapset erityisesti ovat saaneet osakseen syrjintää. En tiedä palaako maailma enää koskaan samanlaiseksi, että ihmiset eivät kavahda toisiaan. Vastenmielisyydellä on kuitenkin ollut historiassa vakavia seuraamuksia.

Silsihän niitä maskeja suositellaan että menetetään inhimillisyys muiden silmissä kun kasvojamme ei enää näe. On helpompi vihata kasvotonta vierasta ja pelätä.

Vierailija
22/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erotun kyllä oikein mielelläni noista rokotetuista. Ne ovat kaikkein ilkeimpiä kommentteja heitelleet keskustelupalstoille ja livenäkin.

Joko ne on alunperinkin olleet pahantahtoisia tai rokotus teki niistä sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä erotun kyllä oikein mielelläni noista rokotetuista. Ne ovat kaikkein ilkeimpiä kommentteja heitelleet keskustelupalstoille ja livenäkin.

Joko ne on alunperinkin olleet pahantahtoisia tai rokotus teki niistä sellaisia.

Samoin minä.

Vierailija
24/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs vähemistö saa paljon näkyvyyttä, kun se on niin helppoa.

Samat muutamat tyypit vouhottaa salaiittoteorioitaan ja jakaa huuhaa-videoitaan eri kanavissa. Turha niitä on kauhean vakavasti ottaa.

Vierailija
25/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on aina joka asiassa mieletön konformismi, halu yhdenmukaisuuteen.

Aina ilmestyy se porukka joka alkaa vaatia ja uhkailla että kaikkien kuuluu ajatella ja toimia kuten he.

Tämän psykologisen ilmiön nimitys on "arktinen fasismi". Esiintyy mm. Suomessa, pohjoismaissa ja Venäjällä.

Vierailija
26/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Covidiootit tarvitsevat kertauskurssin tilastotieteistä. Paljon suurempi riski on sairastua vakavaan koronaan kuin saada ongelmia rokotteesta.

Kerro toki lisää. Olin oireeton kantaja. Mikä on riskini sairastua vakavaan koronaan tulevaisuudessa? Ihan stetsonista sanoisin, että erittäin paljon todennäköisemmin minut vie syöpä.

Vierailija
27/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covidiootit tarvitsevat kertauskurssin tilastotieteistä. Paljon suurempi riski on sairastua vakavaan koronaan kuin saada ongelmia rokotteesta.

Kerro toki lisää. Olin oireeton kantaja. Mikä on riskini sairastua vakavaan koronaan tulevaisuudessa? Ihan stetsonista sanoisin, että erittäin paljon todennäköisemmin minut vie syöpä.

Niinpä, ja miten joku voi edes väittää että tiedetään mahdollisuudet siihen että rokote aiheuttaa ongelmia, kun se on ollut käytössä vasta jotain vuoden? Niitä ongelmia voi paljastua lisää muutaman vuoden sisään, kymmenen vuoden sisään, tai vasta sitten kun nuorena rokotetut yrittävät hankkia lapsia.

Vierailija
28/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriiseissä ihmiset aina käpertyvät itseensä ja alkavat ajatella asioista omasta näkökulmasta käsin. Sodat, nälänhädät, tautiepidemiat, ympäristökatastrofit... Tärkeimmäksi muodostuu oma ja lähimpien ihmisten selviäminen. Surullista tietysti. 

Vierailija
29/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on kova pelko. Pelokas ihminen on aggressiivinen, ja tarttuu mihin tahansa oljenkorteen, että pelko poistuisi. Kun on asioita, joihin ei voi vaikuttaa (esim kuoleminen), niin pelko muuttuu vihaksi niitä kohtaan, jotka muistuttavat tästä.

Vierailija
30/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pääni ainakin. Koko ajan lukee joka paikassa ota rokote ota ota passi tulee . En ole ottanut viellä.

Vierailija
31/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla huomaa että rokotetut ovat tyhmentyneet rokotteen jälkeen.

Niin, ehkä jotkut rokotetut ovatkin tyhmentyneet muttei kaikki.

Olen saanut molemmat rokotteet ja en kaipaa mitään lisärokotuksia (En aio ottaa kolmatta jos tarjotaan. Molemmista rokotteista olen saanut sen verran ikävät jälkioireet etten enää niitä halua kokea), tai koronapasseja, yms. Tiedän että voin saada koronan ja voi olla että tuossa sen juuri sairastinkin, viikon päästä tokan rokotuksen jälkeen. Oli meinaan aika kova flunssa ja vatsaoireet päällä, mutta en hakeutunut testiin, koska pystyin sairastamaan tautini yksin kotona. Noin muuten olen pysynyt terveenä viimeiset kaksi vuotta.

Tapaan rokottamattomia sukulaisiani ja tuttujani, koska on täysin heidän päätös mitä tekevät elämällään ja keholleen. En toivo kenenkään sairastumista koronaan tai muuhunkaan tautiin - sairastaminen ei katsos ole kivaa.

Toivon vain, että maailma palaisi pikkuhiljaa niin sanottuun normaaliin. Ihan älytöntä vauhkoamista on ollut kohta kaksi vuotta. Itse kun on elänyt aika tavallista ja normaalia elämää, eikä korona ole näyttäytynyt elämässäni ollenkaan, niin on jotenkin uskomatonta että muut ympärillä "sekoavat".

En tunne ainuttakaan koronaan sairastunutta, enkä näin ollen yhtään siihen kuolluttakaan. En ole myöskään käyttänyt maskia kuin muutaman kerran koko tänä aikana. Ei ole mun juttu.

Vierailija
32/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulku- ja alistustoimet käyvät laskelmoidusti psyykkeelle. Lisäksi media on lietsonut pelkoa kohta pari vuotta, joten monen psyyke tuhannen pallun päreinä. Viimeisimpänä sitten tämä rokotelietsonta ja pakotus, niin tarviiko ihmetellä että miksi ilmapiiri on tämä?

Itsellä meni televisio rikki vuosi sitten, enkä ole koronapaskan takia ostaa uutta tilalle, joten psyyke on ollut rauhaisan lempeissä tunnelmissa. Elämää olen elänyt aivan normaalisti rajoitusten rajoissa. En ole rokotetta kaivannut ja toivon rokotettujen puolesta että sillä ei ole mitään haitallisia vaikutuksia. Eiköhän tuo koronatuhnu tuosta vain laimene ja elämä voi kaikkiaan normalisoitua. Luulen vain että passisekoilu pakotetaan läpi ja kaikki halutaan sen piiriin, jotta saadaan meillekin vapautta polkevaa kiinameininkiä.

Itse muutan valmistumisen jälkeen ensi keväänä maalle, joten en jaksa passillekaan juuri ajatuksia uhrata.

Tv:tä ei ole tarvittu sen jälkeen kun tuli digiboxit.  Tietokone hoitaa helposti tv:n virkaa. Kai esim Yle Areena on sinulle tuttu?

Vierailija
33/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteesta keuhkokuume ja ihottumaa päästä varpaisiin asti.

Vierailija
34/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että ihmiset alkavat heilumaan sekopäisinä pyssyjen, puukkojen ja jousipyssyjen kanssa. Joka päivä uutisissa joku kilahtanut.

Ai, missä nuo ovat kilahtaneet, täällä Suomessako?

Vierailija
35/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt että onkohan hieman epävakaista ihmisistä tullut vielä epävakaampia? Monenkin läheisen käytös muuttunut jotenkin vaikka vakuuttelevat ettei tunnu missään koronapandemia kokonaisuutena muuta kuin kyllästymisessä asian jauhamiseen. Mutta jotenkin ovat pois raiteiltaan ja käytös on muuttunut kummallisemmaksi ja jotenkin passiivis-aggressiivisemmaksi eli ollaan näennäisen ok mutta heti kun joku asia menee vasten odotuksia niin pinnan alla on valtava aggressio. En tarkoita fyysistä aggressiota vaan sellaista ärähtelyä ja räjähtelyä suullisesti.

Vierailija
36/49 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla huomaa että rokotetut ovat tyhmentyneet rokotteen jälkeen.

Mutta me ollaan silti vielä kaukana yläpuolella teidän älykkyystasoonne verrattuna.

Vierailija
37/49 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä 15.9.2021 kuvatulla videolla lakimies Reiner Fuellmich tekee yhteenvedon koronakomitean tähän astisista havainnoista tästä koronaplandemiasta ja arvioi nykyistä tilannetta. He ovat haastatelleet kaikkiaan jo 150 asiantuntijaa. Hän valmistelee johtamansa yli 100 juristin tiimin kanssa Nurnberg2 oikeudenkäyntiä:

https://rapsodia.fi/reiner-fuellmich-15-9-2021-tilannepaivitys-2/

Vierailija
38/49 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLIITIKOILLA SUURI NOLLAUS -PINSSEJÄ?

Tässä lisää näitä uudelleen ohjelmoituja robotteja:

https://laitonlehti.net/2021/09/23/poliitikoilla-suuri-nollaus-pinsseja/

Entisestään nämä tiedetään:

https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium

Vierailija
39/49 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POLIITIKOILLA SUURI NOLLAUS -PINSSEJÄ?

Tässä lisää näitä uudelleen ohjelmoituja robotteja:

https://laitonlehti.net/2021/09/23/poliitikoilla-suuri-nollaus-pinsseja/

Entisestään nämä tiedetään:

https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium

Järkyttävää menoa Australiassa, poliiseista tulee kohta tappajia, nyt harjoittelevat kumiluodeilla:

PÄIVÄN VIDEO: POLPO METSÄSTÄÄ (K18) (POLPO = poliittinen poliisi)

https://laitonlehti.net/2021/09/23/paivan-video-metsastys/

Vierailija
40/49 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vaan hauskaa hupia😅 Itse olen elänyt täysin normaalia elämää ihan koko ajan, korona ei ole vaikuttanut mihinkään ei työhön ei harrastuksiin ei ihmissuhteisiin.

Antaa massan meuhkata, kyllä se aikanaan loppuu.