Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona on kyllä sekoittanut ihmiset

Vierailija
20.09.2021 |

Koko ajan ollut kauheeta vastakkainasettelua ensin koronatoimien ja nyt rokotusten suhteen. Porukka on vihaisia enkä ole ennen tällaista nähnyt missään.

Milloinkahan tää oikein loppuu?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää vaihteluahan tämä on aiempaan tasapaksuun elämään verrattuna. Oli oikein jännittävää kun meidät suljettiin 2020 tänne uudelle maalle.

Vierailija
2/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ihmiset alkavat heilumaan sekopäisinä pyssyjen, puukkojen ja jousipyssyjen kanssa. Joka päivä uutisissa joku kilahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rokote on pakollinen! kirjoitti:

Koronakieltäytyjät keskitysleireille! Ei rokotetta, ei oikeutta elää rokotettujen keskuudessa!

oot mielisairas pitääkö sinne maatilaa soitaa että lammas on karannut

Vierailija
4/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeusolot käyvät psyyken päälle ja ruokkivat siten ääriajattelua. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.

Vierailija
5/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassakin kaikki alkoi vastenmielisyyden tunteesta, eli ensin hävitettiin tehtaista rottia... kohta kaasutettiin ihmisiä. Korona saa aikaan samanlaista vastenmielisyyden tunnetta toisia ihmisiä kohtaan. Toinen ihminen ensisijaisesti voi kantaa virusta, joka tartuttaa. Vastenmielisyyden tunteeseen kuuluu etäisyyden pitäminen ja kavahtaminen kun joku aivastaa tai niiskuttaa. Lapset erityisesti ovat saaneet osakseen syrjintää. En tiedä palaako maailma enää koskaan samanlaiseksi, että ihmiset eivät kavahda toisiaan. Vastenmielisyydellä on kuitenkin ollut historiassa vakavia seuraamuksia.

Vierailija
6/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on aina joka asiassa mieletön konformismi, halu yhdenmukaisuuteen.

Aina ilmestyy se porukka joka alkaa vaatia ja uhkailla että kaikkien kuuluu ajatella ja toimia kuten he.

Onhan tällaista joka maassa, mutta Suomessa tosi voimakasta. Australiassa ehkä vielä enemmän.

En kyllä todellakaan pidä Australiaa enää minään rentona maana.

Vierailija
7/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun huomattiin että rokotetut sairastuvat ja tartuttavat niin viha rokottamattomia kohtaan on kasvanut.

Vierailija
8/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuplarokotus ja viheltelen menemään niinkuin koronaa ei oliskaan.

Täysin vapaasti. Mitään sivuoireita ei ole ollut.

On se hienoa kulkea suojattuna. Ei mitään stressiä.

Mitä se minulle kuuluu, jos joku änkyrä ei ota rokotetta, se on hänen asiansa.

Kokeilkoon koronaa..

Vierailija
9/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on aina joka asiassa mieletön konformismi, halu yhdenmukaisuuteen.

Aina ilmestyy se porukka joka alkaa vaatia ja uhkailla että kaikkien kuuluu ajatella ja toimia kuten he.

Onhan tällaista joka maassa, mutta Suomessa tosi voimakasta. Australiassa ehkä vielä enemmän.

En kyllä todellakaan pidä Australiaa enää minään rentona maana.

Tämä todella vaihtelee maasta toiseen. Virossa on vähemmän rokotettuja kuin Suomessa eikä näin suurta kiukkua ole.

Vierailija
10/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotetta ottaneet joutuvat kohta samaan parjattuun kastiin rokottamattomien kanssa, jos eivät ota Kiurun puuhaamaa kolmatta rokotetta.

Vierailija
11/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Korona hutulla testataan vain kuinka tyhmä ihmiset oikein ovat. Rokote ei oke muuta kuin ehkäisypiikki, millä estetään että tyhmät ihmiset, ketkä uskoo kaiken noin vaaann, ei enää lisänny tällä planeetalla.

Vierailija
12/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapelottelulla juuri tätä on haettukin, pelkoa, vihaa, sekasortoa. Kas vain, kun ihmiset on sekaisin, niin valtaeliitti väläyttelee päättömien uudistustensa tarpeellisuutta. Homma etenee käsikirjoituksen mukaan.

Jotenkin vaikuttaa, että koronainjektiot myös sekoittaa ihmisten päitä.

Vierailija
13/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuplarokotus ja viheltelen menemään niinkuin koronaa ei oliskaan.

Täysin vapaasti. Mitään sivuoireita ei ole ollut.

On se hienoa kulkea suojattuna. Ei mitään stressiä.

Mitä se minulle kuuluu, jos joku änkyrä ei ota rokotetta, se on hänen asiansa.

Kokeilkoon koronaa..

Ei mulla ole rokotetta. Ei mulla kaan mitään ressiä. Olen aina liikkunut ja tehnyt mitä huvittaa.

Vierailija
14/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulku- ja alistustoimet käyvät laskelmoidusti psyykkeelle. Lisäksi media on lietsonut pelkoa kohta pari vuotta, joten monen psyyke tuhannen pallun päreinä. Viimeisimpänä sitten tämä rokotelietsonta ja pakotus, niin tarviiko ihmetellä että miksi ilmapiiri on tämä?

Itsellä meni televisio rikki vuosi sitten, enkä ole koronapaskan takia ostaa uutta tilalle, joten psyyke on ollut rauhaisan lempeissä tunnelmissa. Elämää olen elänyt aivan normaalisti rajoitusten rajoissa. En ole rokotetta kaivannut ja toivon rokotettujen puolesta että sillä ei ole mitään haitallisia vaikutuksia. Eiköhän tuo koronatuhnu tuosta vain laimene ja elämä voi kaikkiaan normalisoitua. Luulen vain että passisekoilu pakotetaan läpi ja kaikki halutaan sen piiriin, jotta saadaan meillekin vapautta polkevaa kiinameininkiä.

Itse muutan valmistumisen jälkeen ensi keväänä maalle, joten en jaksa passillekaan juuri ajatuksia uhrata.

Vierailija
15/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO tulee.

Vierailija
16/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuiset ovat sekaisin, niin mitenköhän lapset ja nuoret?

Vierailija
17/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covidiootit tarvitsevat kertauskurssin tilastotieteistä. Paljon suurempi riski on sairastua vakavaan koronaan kuin saada ongelmia rokotteesta.

Vierailija
18/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Covidiootit tarvitsevat kertauskurssin tilastotieteistä. Paljon suurempi riski on sairastua vakavaan koronaan kuin saada ongelmia rokotteesta.

Pari prosenttia ylipäätään suomalaisista on sairastanut Koronan, että kukahan sitä tilastotieteen kurssia kaipaa?

Vierailija
19/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari prosenttia ylipäätään suomalaisista on sairastanut Koronan, että kukahan sitä tilastotieteen kurssia kaipaa?

Pitkäaikaisen koronataudin tavallisesti ilmaantuviksi oireiksi on lukuisten tutkimusten perusteella todettu hengenahdistus, kurkkukipu, yskä, pahoinvointi ja oksentelu, hajuaistin- sekä makuaistin vajaus, lihaskivut, päänsärky, uupumus ja kuume. (Lähde:  Iltalehti)

Sinä voit nuo oireet tyhmyyttäsi itsellesi ottaa. Itse otin rokotteet ja paransin mahdollisuuksiani pysyä terveenä. 

Vierailija
20/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on vaan alettava tottua t ähän uuteen maailman järjestykseen. Niinistöltä varmaankin voi kysyä lisää, että miten edetään.