Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tunnu miltään.

Vierailija
05.11.2014 |

Siis ei vaan miltään, paitsi tunnen että siellä on jotain. Muuta ei tunnu.
Orgasmivaikeuksia minulla ei ole, saan helposti esim. omalla kädellä, suihkulla ja nuollessa, mutta varsinainen yhdyntä sitten.. Noh.. :(
Myöskään penikset, suuseksi ja sperma/muut eritteet eivät ole kiihottavia, lähinnä ällöttäviä.. En silti ole aseseksuaali, enkä myöskään syö pillereitä. Löysyydestäkään ei ole kyse.
Mikä neuvoksi???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa eri asentoja, jotkun naiset saa vain tietyssä asennossa. Esim lähetyssaarnaajassa penis hieroo hyvin g-pistettä. Tietysti on mahdollista että on joku elimellinen vika, esim että g-piste on väärässä paikassa. Itse saan takaapäin ja parhaiten lähetyssaarnaajassa, ja ollessani päällä. Se on kyllä uskomaton tunne kun laukeaa kun mies on sisällä. Kannattaa tätä lähteä metsästämään, vaikka ihan lääkärin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole synnytyksen jälkeen tuntunut mikään missään. Siis minua ei edes haluta mitenkään. Ennen raskautta olimme todellisia seksipetoja, harrastimme useita kertoja viikossa ja joskus päivässäkin. Nykyisin makaan miehen kanssa, koska hän tahtoo, mutta itse en saa siitä yhtikäs mitään.

Vierailija
4/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen ns. miehelle panopuu. Seksi ei itseäni kiinnost yhtään, lähes vastenmielistä toimintaa.

Lapsia 2.

Vierailija
5/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, seksi on pitkälti korvien välissä, joten voit lähteä etsimään vikaa sieltä. Voi tietysti kysyä, oletko saanut pientä ja puolikovaa kalua? Sellainen ei ainakaan tunnu missään.

Ja märkyys ei todellakaan vie mitään tuntoa, älypäät! Päinvastoin, todella ihanaa olla liukas ja tuntuu niin paljon paremmalta kun luistaa hyvin. Tiedän märkyyteen taipuvaisena tämän. Mutta mulla onkin tiukka tavara, johon tulee suunnilleen sellainen alipaine, että välillä saa kiskoa ihan kunnolla dildoa pois. :D Voi olla,että löysä ja märkä lettu on todella huono yhdistelmä. :D

Vierailija
6/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:05"]Nuoruudesta on kyse. Paranee iän myötä.
[/quote]

Komppaan tätä :)

Vierailija
8/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu monella muullakin. Se, että naisen pitäisi muka laueta yhdynnässä, on ihmiskunnan historian suurin huijaus.

Vierailija
9/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi mies sormettaa lähes aina siinä samalla, ettei ole jo ennen.

Vierailija
10/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samat fiilikset kuin ap:llä. Olen 32, ei ole parantunut iän myötä. Jos ei sitten nelikymppisenä vasta? :D

Saan orgasmin helposti itsetyydytyksen kautta (ainakin kahta eri orgasmityyppiä) ja myös pellästään ajatuksen kautta ollessani kunnolla virittyneessä tilassa. Miehen kanssa saan orgasmin suuseksin sekä klitoriksen stimuloinnin kautta. Yhdyntä ei ei tunnu tyydyttävältä. Miehen elin ei kiihota, koen sen jopa ällöttäväksi. En ole aseksuaali eikä minua kiinnosta naiset. Miehessä kiihottaa ulkonäkö, kosketus, äly, huumori, jne. Miehen sukupuolielin ei tunnu missään.

Vierailija
11/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut orgasmin yhdynnässä vain pari kertaa elämäni aikana. Enkä niillä kerroilla ollut mitenkään enemmän kiihottunut, kuin kerroilla joilla en saa. Ajoittain asia vaivaa minua, mutta ehkä vielä enemmän miestäni, koska hän kokee jotain riittämättömyyttä asian suhteen.

Olen sanonut monesti, että ei johdu hänestä. Olen korvia myöten rakastunut, luotan mieheeni ja pidän häntä kiihottavana. Ja ikääkin on jo kohta 30.

Ehkä tällainen "ongelma" voi johtua myös rakenteesta? En ole perehtynyt asiaan, mutta voiko siihen jotenkin vaikuttaa. Masturboimallakin saan vain klitoriskosketuksesta...

Vierailija
12/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoita lantionpohjanlihaksia. 

Vierailija
13/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä on vaikea saada kunnon klitoriskontaktia. Ei se juuri miltään tunnukaan ellei tosiaan ole superrakastuneessa tilassa jolloin orgasmin voi saada suurin piirtein sormenpäitä hieromalla.

Vierailija
14/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta on kyse. Paranee iän myötä.

Vierailija
15/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:05"]Nuoruudesta on kyse. Paranee iän myötä.
[/quote] Miten se paranee?
Ap

Vierailija
16/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:05"]Nuoruudesta on kyse. Paranee iän myötä. [/quote] Miten se paranee? Ap

[/quote]

Aivojen kautta. (Olen vakavissani. Mut en jaksa nyt ruveta selittämään, pitää laittaa seksintulokset unille.)

Vierailija
17/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minustakaan. Päivä päivältä inhottaa enemmän. Eikä tunnu miltään. En syö masennuslääkkeitäkään tällä hetkellä. Ne veivät halut -ilmeisesti lopullisesti. Kerran kuukaudessa masturboin. Haluaisin haluta. Ikää 40vN.

Vierailija
18/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan tunnu mikään hellä meininki. Eikä äijällä ole edes pieni. Tarvitsen pitkän esilämppäilyn ja rajua meininkiä.

Vierailija
19/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, sitten, kun rakastat ja olet niin himoissasi, että pelkkä suudelma saa sinut orgasmin rajalle.

Muussa tapauksessa sinulle saattaa sopia paremmin esimerkiksi suuseksi, lelun ottaminen mukaan seksiin tai muu vastaava keino.

Vierailija
20/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän