Miten eroon naisesta, joka on salarakkaani
Miten päästä eroon mahdollisimman siististi eli en halua draamaa. Nainen sanoo että on rakastunut ja minä olen ahdistunut, mutta en voi sanoa sitä hänelle.
Mikä olisi hyvä veruke päästä eroon niin, että kaikille jäisi ok mieli?
On mustasukkainen minusta, muttei omasta miehestä ja siksi en voi hänelle sanoa, että jätän hänet perheeni vuoksi, sillä kosto olisi taattu.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:03"]Et mitenkään. Käräyttää sut heti vaimollesi kun yrität. Olis kannattanut pitää housut jalassa!
[/quote]
Jaaha. KÄRÄYTTÄJÄ on taas linjoilla. Siinä se päivä kuluukin kun etsii ympäristöstään potentiaalisia käräytettäviä. Alkaa olla niin kuultua nuo jokapäiväiset uhkaukset. Oikeaste ketään ei kiinnosta.
Minäkin voisin tulla salarakkaani kanssa suutelemaan kiikarin kantaman säteelle.
Ap, voisin olla tuo salarakkaasi, mutta omani on sinkku.
Ala puhumaan terapiasta ja diagnooseista, pieret lähellä ollessa, likaset hiukset, pitkät kynnet, hengitys haisee, valitat miten vähän on rahaa ja pihtaat tunteiden ilmaisussa. Kyllä se heikennys parissa kuukaudessa tehoaa.....
Sano että sulla on sukupuolitauti.
Jos olet mun salarakkaani, ihan päin naamaa sanominen riittää. Kuten tiedät, en ole sun rakkaudentunnustuksias ym. potaskaa koskaan uskonutkaan.
Testaa kuinka pitkälle on valmis menemään sinun puolesta. Jos ei tykkää jättää sinut nopeasti. Tuosta voit saada paremmin koulutetun vaimon, sellaisen joka hyväksyy kun käyt panemassa vieraita.
Ihan oikein sinulle, kun ylipäätään olet ottanut salarakkaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. t. Karma
On teillä murheet. Jos olet naisen saanut niin kai hänestä nyt irtikin pääset yhtä helposti? Eli otat toisen salarakkaan, vaihdat nuorempaan/kauniimpaan/rikkaampaan... ihan mitä nyt naikkosilta haluat. Mutta valkkaa nyt huolellisemmin ja älä ota mustasukkaista typykkää, mielummin jonkun samassa elämäntilanteessa olevan. Kun sellaisen olet löytänyt, niin alat pikkuhiljaa välien viiletä kakkosnaiseen ja lipsauttelet välillä kolmosen nimeä hyvissä ja pahoissa paikoissa, vertaat kolmosta kakkoseen ja näitä tavallisia juttuja mitä nyt yleensäkin teette, kyllä sinä tiedät.
Et mitenkään. Käräyttää sut heti vaimollesi kun yrität. Olis kannattanut pitää housut jalassa!
Voi kiesus. Mene nyt sinne porvooseen takaisin. Ajattelitko ihan oikeasti saada mammoilta täältä APUA, kun joku av mamma täällä on varmaan vielä sun vaimos? :D
Mulla sama ongelmä, tosin kysymyksissä mies ja minä nainen. Tapaus on todella ripustautuva ja kiukuttelee pienimmästäkin. On myös mustasukkainen ja vaatii jatkuvaa huomiota soittelemalla mulle pitkin päivää töihin ja kotiin. Tulee illalla yllättäen lähelle kotiani ja pyytää(soittaa) autoonsa harrastamaan rajua seksiä. Aamuisin herättää tekstailemalla ja soittelemalla. Mitä tässä nyt tekis?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:07"]
Mulla sama ongelmä, tosin kysymyksissä mies ja minä nainen. Tapaus on todella ripustautuva ja kiukuttelee pienimmästäkin. On myös mustasukkainen ja vaatii jatkuvaa huomiota soittelemalla mulle pitkin päivää töihin ja kotiin. Tulee illalla yllättäen lähelle kotiani ja pyytää(soittaa) autoonsa harrastamaan rajua seksiä. Aamuisin herättää tekstailemalla ja soittelemalla. Mitä tässä nyt tekis?
[/quote]
Minäpä kerron: Kerää itsekunnioituksesi ja potkaise mies pois elämästäsi. Oikeasti. Sano että tämä ei toimi ja et sitten enää soittele, tää oli tässä, usko. Voi tosin olla että vetää herneet ja käräyttää miehellesi.
Itse en potkaissut _todella_ takertuvaa salarakasta pois, kun en uskaltanut, ja sain totisesti kärsiä.
Eli peräänny kun vielä voit!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Minäpä kerron: Kerää itsekunnioituksesi ja potkaise mies pois elämästäsi. Oikeasti. Sano että tämä ei toimi ja et sitten enää soittele, tää oli tässä, usko. Voi tosin olla että vetää herneet ja käräyttää miehellesi.
Itse en potkaissut _todella_ takertuvaa salarakasta pois, kun en uskaltanut, ja sain totisesti kärsiä.
Eli peräänny kun vielä voit!
[/quote]
Kiitti kauheesti tosta rohkaisusta! Just tota mä pelkään, että ilmottaa mun miehelle jos yritänkin jättää sen mielenvikaisen. Mä en jaksa tajuta miten siihen lankesinkaan..:( Mut nyt sitten olen tosi pahasti nalkissa ja taidan olla kaiken lisäksi sille raskaana...miehelle tehty vasektomia, eli muita vaihtoehtoja ei ole. :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:53"]Miten päästä eroon mahdollisimman siististi eli en halua draamaa. Nainen sanoo että on rakastunut ja minä olen ahdistunut, mutta en voi sanoa sitä hänelle.
Mikä olisi hyvä veruke päästä eroon niin, että kaikille jäisi ok mieli?
On mustasukkainen minusta, muttei omasta miehestä ja siksi en voi hänelle sanoa, että jätän hänet perheeni vuoksi, sillä kosto olisi taattu.
[/quote]
...ja porvoossako taas draamaa ?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:07"]Mulla sama ongelmä, tosin kysymyksissä mies ja minä nainen. Tapaus on todella ripustautuva ja kiukuttelee pienimmästäkin. On myös mustasukkainen ja vaatii jatkuvaa huomiota soittelemalla mulle pitkin päivää töihin ja kotiin. Tulee illalla yllättäen lähelle kotiani ja pyytää(soittaa) autoonsa harrastamaan rajua seksiä. Aamuisin herättää tekstailemalla ja soittelemalla. Mitä tässä nyt tekis?
[/quote]
Pyydät sen aamukahville ja esittelet perheellesi. " Tässä äidin pano :)"
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:07"]Mulla sama ongelmä, tosin kysymyksissä mies ja minä nainen. Tapaus on todella ripustautuva ja kiukuttelee pienimmästäkin. On myös mustasukkainen ja vaatii jatkuvaa huomiota soittelemalla mulle pitkin päivää töihin ja kotiin. Tulee illalla yllättäen lähelle kotiani ja pyytää(soittaa) autoonsa harrastamaan rajua seksiä. Aamuisin herättää tekstailemalla ja soittelemalla. Mitä tässä nyt tekis? [/quote] Pyydät sen aamukahville ja esittelet perheellesi. " Tässä äidin pano :)"
[/quote]
Hyvä idea! Tämän muuten TULEN tekemään! :) Kiitos vinkistä!
Itse olen hoitanut erot siten että käyttäydyn kuin idiootti. Se vaatii kuitenkin pokkaa aika paljon, mutta siinä vaiheessa kun tulet jätetyksi sen takia että et osaa käyttäytyä tai että kumppani pitää sinua vain niin typeränä niin eipä sille jättäjälle paljon kosto tule mieleen. Hyvä kun vaan pääsee eroon. Toimii aina ja ei varmasti tule jälkippyykkiä.
Mä luulen, että pitää olla tosi jämäkkä. Sanoa, että en halua. Tämä oli nyt tässä. En pysty enää jatkamaan en halua enää jatkaa. Toivon hyvää. Ja olla sitä mieltä sitten koko ajan. Olla selkeä ja "aikuismainen. Tosin en tiedä minkälaisesksi kutsutaan noita salarakas - suhråteisiin menijöitä. Pelleiksi?
varaudu siihen, että tämä suhde tulee julki. Ota siitä vastuu. Sinä olet siihen lähtenyt.
jos perhe on tärkeä, niin sinun pitää se vakuuttaa nyt perheelle, itselle ja sille kolmannelle.
ja voi olla, että vaimosi jättää sinut. Varaudu siihenkin. Sinä olet tyrinyt. Ota vastuu.
onnea valitsemallasi tiellä. Onpa ikävä juttu tuollainen, että lähtee hempustelenaan jonkun salarakkaan siis mustasukkan luottamuksen pettäjäkaverin mukaan. Sinun valintAsi se on ollut ja sinä teet uusia valintoja. Niin tekee jokainen. Kaikkia et voi ohjailla. Vain omaasi voit elää.
Että pätkääkään en arvosta pettämistä. Eikä sitä sanoilla saa hienoksi. Se on luottamuksen pettämistä isolla peellä.
Kunhan sulla ap olisi tarpeeksi "munaa" kohdata nainen kasvokkain ja selittää tilanne suoraan. Se että vain lopettaisit yhteydenpidon on vittumaisinta mitä voi tehdä ja saa varmasti naisen takajaloilleen ja ehkä tekemään sellaista mitä et toivoisi (esim vinkkaamaan vaimollesi). Kai tuo nainen on koko ajan tiennyt että sinulla on perhe etusijalla etkä ole luvannut hänelle mitään?? Vai oletko sanonut rakastavasi häntä joskus?