Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisilta vetoamus: jos näet tällaisen pullon luonnossa, älä mene ja koske siihen!!

Vierailija
20.09.2021 |

Nuorison keskuudessa leviävä uusi putkireiskailmiö on saanut aika hullut mittasuhteet. Vaarallisia pommeja on jo ollut ympäri suomen... etelässä, pirkanmaalla, nyt näemä porissa ja itäsuomessakin
https://terveydenmedia.fi/poliisi-vetoaa-jos-naet-luonnossa-tallaisen-p…

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä se että länkytät ja viisastelet täällä. Varmaan se sama joka ruudussa. Itse olen ap ja olen vain hyvilläni että länkytät. Koska saat tämän ketjun länkytykselläsi (sillä tyhjänpäiväisellä) pysymään etusivulla. Se tuo lisää ihmisiä tiedon piiriin. Eli länkyttämiselläsi teet poliisille palveluksen. Ettet olisi vain Fobba .

Vierailija
22/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nassutetaan siitä, että ei tämä ole mikään uusi ilmiö. Oletko unohtanut että olet jo 40-50-vuotias kaakki? Kyllä se meille nuoremmille 15-30-vuotiaille voi olla hyvinkin uusi ilmiö. Se että sinä tiedät mikä oli c-kasetti tai telefaksi, niin me emme tiedä. Muumio! Tämänkin poliisin tiedotuksen tarkoituksena on kertoa asioista jatkuvasti eri sukupolville.

Eli c-kasettia voisi hehkuttaa uutena keksintönä, koska 15-30-vuotiaat eivät sitä tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso rangaistus tulisi ulottaa koskemaan jo 13-14 vuotiaita. He tekevät suurinta kiusaa , vandalisoivat autoja, polttavat roskiksia. ym . yms.

Vahingonkorvausvelvollisuudessahan ei ole alaikärajaa. Tätä moni ei ymmärrä, vaan he luulevat voivansa tehdä mitä tahansa seuraumuksetta, näin ei kuitenkaan ole. 

Vierailija
24/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso rangaistus tulisi ulottaa koskemaan jo 13-14 vuotiaita. He tekevät suurinta kiusaa , vandalisoivat autoja, polttavat roskiksia. ym . yms.

Minä olen sitä mieltä, että jo 12-vuotiaan pitäisi olla täydellisessä rikosoikeudellisessa vastuussa. Vaikka tuon ikäinen onkin keskenkasvuinen niin kyllä hänen pitää jo ymmärtää mitä ei saa tehdä ja mitä ei ja että sääntöjen rikkomisesta voi seurata rangaistus. Valitettavasti moni nuori tuntuu sitten jäävänkin 12-vuotiaan tasolle henkisessä kehityksessä.

Vierailija
25/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt mitään pulloa.

Mainostettiin kolmeen kertaan iittalaan pyttyä.

no se oli varmaan se iittalan pytty se, mitä piti varoa

Vierailija
26/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet tällaisen panee odottamaan kuvaa millaisen. Tai muuten se pitäisi sanoa: jos näet turvonneen pullon"

Vierailija
27/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on VETOOMUS

Vierailija
28/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Näitä tehtiin jo mun nuoruudessa eri resepteillä ja paineistuksilla.

Vierailija
29/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin olla varuillaan, kun koiran kanssa ulkoilee, ettei mene tollasta pulloa haistelemaan. Jälki olisi pahaa, jos koiran silmille räjähtäisi 😔

Vierailija
30/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin olla varuillaan, kun koiran kanssa ulkoilee, ettei mene tollasta pulloa haistelemaan. Jälki olisi pahaa, jos koiran silmille räjähtäisi 😔

Jos tuollainen pullo pullistelee jossain niin kannattaa katsoa ympärilleen sillä jossain lähistöllä on pentuja katsomassa sitä pullon pullistelua, siis niitä jotka sen pullon ovat sinne laittaneet.

Vierailija
31/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikoja voi tapoja. T. ap

Vierailija
32/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikoja voi tapoja, terv. AP

Vierailija
33/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset milanosta ei meillä tollasia ole lainkaan täällä. Meillä on oikeita

Vierailija
34/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu että nää japet täällä räjäyttelee akkuja, kun tuolla syksyn edetessä pimenevät.

Jaa, mitä kertoo huvit...

Vierailija
35/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luullu että nää japet täällä räjäyttelee akkuja, kun tuolla syksyn edetessä pimenevät.

Jaa, mitä kertoo huvit...

syksyn edetessä illat pimenevät ja pommien räjähtelyä alkaa kuulua.

Pimenevät kyllä syksyn edetessä.

Vierailija
36/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten kun olin kaupassa, niin oli sääntö, ettei lapsille saa myydä putkireiskaa ja foliota. Eli ei mikään uusi ilmiö, vaan jokainen nuoriso keksii. Kohta tulee varmaan, että tarkistakaa maustekaapista muskottipähkinä, ettei nuoriso ole vienyt.

Vierailija
37/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet tällaisen panee odottamaan kuvaa millaisen. Tai muuten se pitäisi sanoa: jos näet turvonneen pullon"

Ei vaan sun pitäisi opetella ymmärtämään mitä luet.

Vierailija
38/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä pikku kemistejä. Minunkin mies teki lapsena kesällä serkkunsa kanssa pommeja, mökillä kun olivat. Lukiolaisina pääsivät molemmat vuorollaan kemian olympialaisiin, mies sai sieltä mitalinkin. Lukiolaisten kemian kilpailussa mies jäi kakkoseksi kilpailijalle, joka oli kotonaan räjäyttänyt uunin. Tämän kilpailijan isä oli kemian professori. Tarina ei kerro, oliko kotona tehtäville kokeille isän siunaus, vai saiko isä asiasta vihiä vasta keittiöstä kuuluneen räjähdyksen myötä.

Vierailija
39/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muskottipähkinä, mobilatti ja mitä näitä. Mutta 10 vuotta on pitkä aika nuorelle. Melkein sukupolvi, puolet ainakin. Siksi nää tulee ja menee ja tiedotusta tarvitaan.

Vierailija
40/49 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla sinut voisi laittaa uudelleen opettelemaan äidinkielen perusteita.