Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotias tyttäreni kysyi tänään koulusta kotiin tultuaan, miksi monet naiset värjäävät tukkansa yhtä aikaa monella eri värillä?

Vierailija
20.09.2021 |

En osannut antaa siihen kunnollista vastausta. (En itse värjää ollenkaan hiuksiani.)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan tuohon on vastata. "Se näyttää heistä kivalta." Mitä sitä enempää perustelemaan.

Vierailija
2/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on huomioväri. Erottuu paremmin kuin yksivärinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tuohon vastata kuin: jotkut vain tykkäävät tehdä niin, se on heidän mielestään nätin näköinen.

Miten et muka tuollaiseen vastausta keksinyt?

Minun tyttäreni kysyi, että miksi vankiloissa on enempi miehiä?

Sen jälkeen, että miksi ne tekee enempi rikoksia?

No miksi ne on aggressiivisempia?

Miksi miksi miksi?

Se oli vähän vaikeampi keskustelu se.

Vierailija
4/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voivat, on hyvä vastaus.

Vierailija
5/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuon ikäiset kyllä ihastelevat näitä sateenkaarihiuksia, eli provolta haiskahtaa.

Vierailija
6/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmoja naisia. Ja tyytymättömiä luojan luomaan. Monesti kehopositiiviakin. Ja tatuointejakin on. Luulevat olevansa kauniita. Huom! Luulevat.

Vierailija
7/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tuttava nainen juuri kehui omia mielipiteitään, kuinka hän ei tyydy olemaan samaa massaa kuin muut ihmiset. Tunnistan ilmiön, oli sitten kyse elämän arvovalinnoista tai suorasti omaan ulkonäköön vaikuttavista modauksista.

Vierailija
8/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöni on 11 ja on sanonut mulle monet kerrat ettei ikinä tule värjäämään hiuksiaan kun mummollakin on niin kauniin hopeanväriset hiukset. Hän haluaa aikanaan samanlaiset.

Vierailija
9/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sitä on lapsia siunaantunut.

Vierailija
10/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuollaiseen kysymykseen osannut vastata, niin odotappa vaan kun kasvaa ja alkaa kyselemään lisää.

Vierailija
11/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua näyttää siltä että ois surkea peruukki päässä. Luonnostaankin hiukset on monisävyiset.

Vierailija
12/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myrkyttää hiuspohjansa ja samalla kehonsa jatkuvalla tukan värjäämisellä. Tuollaiset ihmiset eivät ajattele paljon nokkaansa pidemmälle. Ne värithän on myrkkyjä täynnä. Sitä paitsi ne haurastuttaa hiuspohjan, saatat olla jo alle 40 veenä melkein kalju.

Vierailija
13/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmoja naisia. Ja tyytymättömiä luojan luomaan. Monesti kehopositiiviakin. Ja tatuointejakin on. Luulevat olevansa kauniita. Huom! Luulevat.

Niin no, niin ne tatskatut ja huomiväritukatkin varmaan ajattelevat, että maantienharmaa tukkaiset luulevat olevansa kauniita.

Vierailija
14/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä tuohon vastata kuin: jotkut vain tykkäävät tehdä niin, se on heidän mielestään nätin näköinen.

Miten et muka tuollaiseen vastausta keksinyt?

Minun tyttäreni kysyi, että miksi vankiloissa on enempi miehiä?

Sen jälkeen, että miksi ne tekee enempi rikoksia?

No miksi ne on aggressiivisempia?

Miksi miksi miksi?

Se oli vähän vaikeampi keskustelu se.

Vastaus on testosteroiini ja miesten käsitys itsestään etuoikeutettuna sukupuolena mitä ei säännöt koske. Vaikeat persoonallisuushäiriöt on miehillä yleisempiä koska heidän huonoa käytöstään katsotaan kasvuvaiheessa läpi sormien eikä sanktioida niin vahvasti kuin tyttöjen käytöstä. Miehet ei myöskään yhteisön tasolla keskity valvomaan toisten miesten käytöstä ja yritä korjata tai rajoittaa sitä, toisin kuin naiset taas harrastaa tätä laajasti kummankin sukupuolen suhteen, mutta erityisesti pyrkivät kontrolloimaan muita naisia ja itseään.

Vierailija
15/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin itse, että jotkut haluavat niin tehdä. Jollain tapaa myös varmasti lisäisin sen, että olisihan se hauskaa, jos olisi jonkun tietyn väriset hiukset, mutta itse en halua käyttää ylimääräisiä kemikaaleja ihan oman itseni ja myös ympäristön vuoksi, joten olen jättänyt värjäykset tekemättä. 

Vierailija
16/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöni on 11 ja on sanonut mulle monet kerrat ettei ikinä tule värjäämään hiuksiaan kun mummollakin on niin kauniin hopeanväriset hiukset. Hän haluaa aikanaan samanlaiset.

Tyttösesi on viisas. Onnittelut! :)

Vierailija
17/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on värejä . Sen takia . Onhan kukkaset värillisiä.

Vierailija
18/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen, miten järkyttävät hiusvärit (sininen, vihreä, keltainen, violetti) ja jäätävä ylipaino useimmiten onnistuvat keskittymään samaan vartaloon. 

Vierailija
19/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän värjäykset juhlakampauksia varten, muuten en. Enkä varsinkaan sitä, että värjätään monin värein yhtäaikaa: mustaa, punaista, keltaista, vihreää, sinistä, violettia. Ai v _ _ _ u, että sieppaa joka kerta, kun näen sellaista. N35

Vierailija
20/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisia on myös naiset naisilla on omat naisvankilat myös .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän