Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko entistä useammat miehet nykyisin siveysvyössä?

Vierailija
20.09.2021 |

Jotenkin tällä palstalla paljon tästä keskustelua. Ovatko myös naiset kiinnostuneet viime aikoina tästä "leikistä" entistä enemmän?

Tuntuu siltä että naiset ovat ottamassa vallan maailmassa :) Miten meidän miesten käy?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisihan tuo, jos vaimot haluaisivat seksiä aina vähintään joka viikko. Mutta kukapa tuollaiseen haluaisi ryhtyä pihtaavan naisen kanssa.

Vierailija
22/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita siveysvöitä ainakin myydään hirveät määrät. Ystävättären miesystävä käyttää kuulemma sellaista, minusta se on vähän outoa. Mutta toisaalta eipähän tuo ainakaan pääse pettämään kuten hänen ex teki työpaikalla.

Tietääkö ystäväsi mies että sinä tiedät hänen olevan siveysvyössä?

Varmaan tietää. Huhhuh ajatuskin siitä, jos olisi itse tuollaisessa tilanteessa miehenä. Että naisen ystävättäretkin vaikka kylään tullessaan tietäisivät minun olevan vyössä. En meinaa kestää ajatustakaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo ei ole kertonu kellekkään että olen siveysvyössä. Kovasti toivoisin että kertoisi. Olisi kiva kun vaimo ystävättärensä kanssa ottaisi viiniä ja palvelisin heitä pelkkä siveysvyö päällä.

Vierailija
24/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita siveysvöitä ainakin myydään hirveät määrät. Ystävättären miesystävä käyttää kuulemma sellaista, minusta se on vähän outoa. Mutta toisaalta eipähän tuo ainakaan pääse pettämään kuten hänen ex teki työpaikalla.

Se nyt ei varsinaisesti estä pettämistä, mutta kiva juttu, jos heille sopii tuollainen.

Vierailija
25/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä valtakunnansovittelijalla, nykyään Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Minna Helteellä oli päivän lehdessä kaulassaan avain jossa sydämen muotoinen pää. Ehkäpä se oli vain koru, mutta siinäpä pohdittavaa tälle siveysvyöporukalle…

Näyttäisi olevan pelkkä koru. Tuskin tietää avainkaulakorun merkitystä - luulee varmaan olevansa joku avainhenkilö tms. Tosta harakasta ei kyllä avaimenhaltijaksi olisikaan tai ainakin kumppaniltaan puuttuisi itsesuojeluvaisto täysin.

Vierailija
26/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi pakotus, toki onhan tämä ollut jo pidemmän aikaa jatkuvaa.

Vierailija
27/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä yleinen tuo on miehillä kuin naisilla suukapula. Mainoksissa näkee, mutta arjessa vähemmän.

Vierailija
28/29 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö toista siveysvyö paria siveysvyö parille leikki seuraksi? Naiset saisivat yhdessä komentaa miehiä.

Vierailija
29/29 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan