Deittailu herkkänä täyttä helvettiä
Olen aika ujo ja herkkä mies. Ulkonäöstä sitä ei huomaa, koska olen aika rujon ja ruman näköinen. Nyt kävi (taas) niin, että kuukauden ja tapailun jälkeen nainen ei enää vastaa viesteihin.
Ja siis kerkesin jo hieman ihastumaan ja luulin, että nainen pitää minusta myös. Löysi varmaan jonkun komeamman, mutta voisi edes vastata, ettei kiinnosta enää. Todella paha olo tulee tämmöisestä.
Joka kerta kun saa näin siipeensä, niin kyllähän se raastaa....
Kommentit (21)
Monet naiset ovat herkkiä sille, mitä miehelle sanoa, jos ei nappaa. Minä esimerkiksi olen niin kiltti, etten koskaan voisi sanoa miehelle totuutta, mikäli nappaamattomuus johtuu ulkonäöstä. En halua loukata, joten tuntuu helpommalta olla sanomatta mitään, koska valettakaan ei haluaisi lasketella. Jos on jotenkin pitänyt kertoa asia, olen usein mutissut eron johtuvan omasta elämäntilanteesta, esim. työkiireet. Ne nyt ovat aina totta.
Nyt uutta tilaisuutta vain katselemaan. Pidä siis lippu korkealla, äläkä anna vastoinkäymisen masentaa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:59"]
Aloittaja, eka viestisi oli sympaattinen, mutta jatkon perusteella vaikutat rasittavalta valittajalta, joka on epätoivoinen löytämään suhteen. Se epätoivo oikeasti paistaa kauas ja karkottaa naisten seksi- ja seurusteluhalut. Muuta asennettasi! Terveisin rumistakin miehistä pitävä nainen.
[/quote]
Tää on niin totta! Mikään ei ole kauheampaa, kuin mies, joka on toisaalta pettynyt deittaillessaan mutta toisaalta lataa siihen uuteen tapaukseen todella paljon odotuksia. Ja jos ei ole päässyt katkeruudesta yli, se kyllä näkyy.
Panosta ap myös muihin elämäsi hyviin ihmissuhteisiin äläkä suhtaudu parisuhteen etsimiseen siten, että se on "pakko", koska se ratkaisee koko hyvinvointisi. Ei kukaan nainen halua harteilleen miestä, jonka mielestä parisuhteesta riippuu koko elämän onnellisuus. Eli hyvät välit ystäviin, vanhempiin, onnellisuutta ja iloa eri asioista.
Mulla on harrastuksia liikaakin ja ystäviäkin löytyy. Se kumppani vain puuttuu ja toki kaipaan sitä kovasti.
Samaa mieltä, panosta muihin ihmissuhteisiin ja pidä ystävinä myös naisia. Ei ole reilua odottaa et kumppani täyttää kaikki sosiaaliset tarpeet, vaikutat vähän sellaselta takertujalta, sori.
Siis vaikka löytäisinkin naisen, niin harrastuksista en aio missään nimessä luopua. Oikeastaan melkeimpä mun paras frendi on nainen.
Liikuntaakin tulee harrastettua runsaasti, ihan senkin vuoksi ettö olisi edes jotain tsänssejä. Naamakin näyttää edes vähän enemmän ihmiseltä, kun pysyy kapoisena.
Tästäkin tulee taas ainakin parin viikon tai kuukauden "kuuri", että saa tämän pois mielestä. Edellinen päättyi sairastumiseen ja ihan sairaalareissuun, kun kolmefemmana ei enää kestä ja kroppa meni ylikierroksille.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:13"]Siis vaikka löytäisinkin naisen, niin harrastuksista en aio missään nimessä luopua. Oikeastaan melkeimpä mun paras frendi on nainen.
[/quote]
Mulla on siis omasta mielestäni neljä hyvää ystävää, joista kaksi on naisia.
Vaikutat symppis-tyypiltä, tsemppiä! Noin käy myös naisille ja pakko vaan porksuttaaa eteenpäin ja yrittää uudestaan, vielä se nappaa.
Minä olen herkkä nainen, ja en pysty ollenkaan deittailemaan herkkyyteni takia. Se on liian kovaa ja julmaa peliä minulle. Minulla vielä suurempi ongelma kuin hylätyksi tuleminen on se, jos minun itse pitäisi hylätä. Sanoa että tuntuu että emme sovi yhteen. Minä en vaan pysty siihen, ja olen jopa seurustellut vuosia tyypin kanssa josta ensitapaamisella tiesin että ei, kun en pystynyt lopettamaankaan, kun se loukkaisi sitä toista...
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:29"]
Minä olen herkkä nainen, ja en pysty ollenkaan deittailemaan herkkyyteni takia. Se on liian kovaa ja julmaa peliä minulle. Minulla vielä suurempi ongelma kuin hylätyksi tuleminen on se, jos minun itse pitäisi hylätä. Sanoa että tuntuu että emme sovi yhteen. Minä en vaan pysty siihen, ja olen jopa seurustellut vuosia tyypin kanssa josta ensitapaamisella tiesin että ei, kun en pystynyt lopettamaankaan, kun se loukkaisi sitä toista...
[/quote]
Täällä herkkä mies (ei ap) ja minä ajattelen ihan samalla tavalla. En halua tapailla naisia liukuhihnalta sillä en kestä että joudun sanomaan deittikumppaneille että sori, ei nappaa. Enkä tietenkään itse halua koke joka viikko jotain suurta murhetta jos satun ihastumaan. Yksinäinen loppuelämä varmaan tiedossa...
Lakkaa ajattelemasta, että saat aina pakit yhden syyn takia, joka on vaikkapa ulkonäkö. Se tekee sinusta huonoitsetuntoisen, et voi keskittyä itsessäsi hyviin puoliisi, joita sinulla varmasti on myös. Viime kädessä et kuitenkaan tiedä, mikä syy hylkäykseen on, onko syy sinussa, toisessa ja hänen tilanteessaan. Ymmärrän tietysti, että pahalta tuntuu. Mäkin sain juuri hylkäyksen mieheltä, josta olin kiinnostunut. Enkä tiedä syytä.
Deittaillessa minusta ei myöskään välttämättä kannata ladata pitkällisiä odotuksia yhteen ihmiseen (ainakaan alussa). Toki siis musta pitää keskittyä siihen ihmiseen, mutta on ehkä hyvä elää päivä kerrallaan ja niin - pettymyksiltä ei vaan voi välttyä.
Mutta älä jää nyt makaamaan sellaisiin uskomuksiin, että "olen niin ruma ettei kukaan halua" jne. Jos kerran olit vakavissasi, niin ajattele, että sinulla oli annettavaa ja toinen ei nyt vaan ottanut sitä vastaan. Joku vielä ottaa. :)
Niin, deittailu kannattaa aloittaa sillä ajatuksella, että nyt vain pidän hauskaa (mitä ikinä se hauskan pitäminen onkaan kullekin ihmiselle) ja se siitä. Alussa kannattaa pitää itsensä vain siinä mielentilassa, että "tuleepa tavattua tätä yhtä ihmistä, saa nähdä kuinka käy". Jos suhde on oikea, niin se kehittyy automaattisesti syvemmäksi. Siinä ei tarvitse jännittää.
Minullekin on vaikea dumpata ketään. Mutta kun ei alussa sitoudu ja pitää suhteen kevyenä, ei joudu dumppaamaankaan.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:29"]
[/quote]
Mä taas ajattelen, että toinen ansaitsee sellaisen ihmisen, joka oikeasti välittää hänestä. Eikä sellaista, joka vaan ei uskalla lähteä.
No, edellisessä kävi nyt niin, että oli sovittu jo treffit (viidennet) ja sitten nainen ei enää vastaa viesteihin. Raastaa. En ollut tehnyt mitään ansaitakseni tälläistä kohtelua. Voisi edes vastata, ettei kiinnosta.
Treffeille pääsy tällä naamalla on niin kovan työn takana ja siis ei mikään rutiinijuttu, joten pakostikin ihastuu todella nopeasti, jos joku edes kelpuuttaa treffeille.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:46"]
No, edellisessä kävi nyt niin, että oli sovittu jo treffit (viidennet) ja sitten nainen ei enää vastaa viesteihin. Raastaa. En ollut tehnyt mitään ansaitakseni tälläistä kohtelua. Voisi edes vastata, ettei kiinnosta. Treffeille pääsy tällä naamalla on niin kovan työn takana ja siis ei mikään rutiinijuttu, joten pakostikin ihastuu todella nopeasti, jos joku edes kelpuuttaa treffeille.
[/quote]
Sehän on vain lahja, että ihminen joka ei hyväksy sinua lähtee pois ajoissa. Varsinkin, jos toinen on niin moukkamainen, ettei edes ole munaa ilmottaa siitä. Ajattele millaista olisi elää sellaisen kanssa, joka ei rakasta?
Viime kädessä sillä ei ole mitään merkitystä minkä näköinen ihminen on. Korvien väli merkitsee.
Kaikkea hyvää sinulle ap! Joku päivä sinäkin tapaat ihmisen, jonka kanssa naksahtaa niin, että kaikki ulkonäköseikat unohtuvat.
Pyri tutustumaan ihmisiin ihan kaverimielessä alussa, ilman paineita et pitää luoda nyt suhde.
No, sehän tässä raastaakin, että jos on jo vähän ihastunut ja sitten ei tule enää edes mitään viestiä, niin se kuva toisesta muuttuu ja paljon. Katkeruus olisi paljon pienempi, jos voisi edes sillä viestillä lopuksi vastata....
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:51"]Pyri tutustumaan ihmisiin ihan kaverimielessä alussa, ilman paineita et pitää luoda nyt suhde.
[/quote]
Tätä on kokeiltu.... Ei etene sitä kaveriutta pidemmälle koskaan. Tavallaan vielä pahempi kohtalo. Olen sentään sen oppinut, että olen tositarkoituksella liikenteessä tavoitteena suhde.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:52"]
No, sehän tässä raastaakin, että jos on jo vähän ihastunut ja sitten ei tule enää edes mitään viestiä, niin se kuva toisesta muuttuu ja paljon. Katkeruus olisi paljon pienempi, jos voisi edes sillä viestillä lopuksi vastata....
[/quote]
Se, että toinen ei edes vastaa, on hänen oma ongelmansa. Se ei johdu sinusta, vaan hänen itsensä korvien välistä. Hänellä on paskaa sisällään, ja jos otat syyllisyyden itsellesi, otat sen paskankin itsellesi.
Katkeruus on syvältä, ja se näkyy deittaillessa. Tee kaikkesi, jotta voit antaa anteeksi, sillä vain anteeksi antamalla pääsee irti katkeruudesta. Yritä ajatella, että sillä naisella oli puutteensa eikä hän tiennyt, mitä hän teki.
Vaikea siitä epätoivoisuudesta en päästä eroon, jos sitä on.... En kyllä ainakaan livenä ruikuta asiasta kenellekkään. Anonyyminä on helppo purkautua. No leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Ja ymmärrän, että miehille ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä "valittaa" tästä asiasta julkisesti.