Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se, mitä et koskaan sanoisi ystävällesi: sano se tässä!

Vierailija
02.09.2006 |

Mikä hänessä ärsyttää ja pistää jopa vihaksi? Tai vain kummeksuttaa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet kaikinpuolin liian itsekeskeinen ollaksesi hyvä ystävä.

Vierailija
22/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tuomitsemasta ihmisiä! Jokainen elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla. Jos sinä haluat esittää tekopyhää niin ok, mutta lakkaa arvostelemasta muiden valintoja. Niin, ja jos perheenisä silloin tällöin ostaa kaupasta mäyräkoiran, se ei kenestäkään juoppoa tee!!

27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä, montako kiloa kenelläkin on. Tiedän, että syöt terveellisesti ja silti sinulla on reilusti ylikiloja. Terveyden kannalta olisi järkevää, jos saisit muutaman pois. Olet kertonut, että oireita kuten verenpainetta yms. on alkanut tulla. En halua tungetella, ja koska tiedän, että olet tosi älykäs ja ehkä itsekin tiedät sen, etttä huijaat hieman itseäsi syömisen kanssa. Napostelet surutta aterioiden välissä ja ruokaa laittaessasi, jolloin vaikka syöt pieniä annoksia, päivän kokonaiskalorimäärä kohoaa suureksi, jolloin lihot.

Mutta kuten sanoin, uskon, että älykkäänä ihmisenä tiedät tämän, enkä halua puuttua sinun kiloihisi, että et ymmärtäisi minua väärin. Hyvä, että harrastat liikuntaa, joten eiköhän se siitä.

Vierailija
24/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala symbioosi. kumpikaan ei osaa mennä minnekään ilman toistaan ja kaikki asiat pitää selvittää toisilleen.

Vierailija
25/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en saa sanottua päin naamaa sinulle, mutta näin ajattelen:

Et ikinä tule löytämään kaipaamaasi kunnon miestä niin kauan kun pukeudut niin provosoivasti (halvasti) baariin. Ja vielä: kulmakarvasi ovat kauniit sellaisenaan; jätä pois se mummomainen kulmien värjäys!

Sinun parastasi ajatellen.

Vierailija
26/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit joskus jonkun hauskan pikku jutun, kuinka olet joskus erehtynyt tai mokannut, edes vähän. Toki niitä ainaisia arjen urotöitäsikin mielellään välillä kuuntelee, mutta olisi hauskaa jos joskus olisit tavallinen kuolevainen etkä aina paras ja viisain.

Vierailija
27/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä mun mielestä naisen kuuluu ottaa miehen sukunimi."

" Mun mielestä se vaan on kivempi ja perinteikkäämpi asia, että esikoinen on poika. Sen vaan kuuluu olla niin."

" Kyllä mun mielestä kuuluu toimia niin päin, että menee ensin naimisiin ja sitten vasta tekee lapsia."

Sinulla ei ole uskonnollisia vakaumuksia, jotka näkemyksiisi vaikuttaisivat ja silti ajattelet kuin kivikautinen fundamentalisti.

Mikä onni, että sinun esikoisesi oli poika. Mitenkäs olisi suu pantu, jos olisikin käynyt toisin? Ai niin, ja näitä juttelet minulle, jonka esikoinen on tyttö, joka oli raskaana naimisiin mennessään ja piti oman sukunimensä. Edelleen pidän sinua hyvänä ystävänä ja fiksuna ihmisenä ja siksi ihmettelenkin, miten voit olla noin jumalattoman tökerö ja kapeakatseinen.

Vierailija
28/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentele edes kuuntelevasi..jos puhun ongelmistani en todella halua että alat keskenkaiken kertomaa mitä teit töissä. älä lässytä lapselleni,hän ei ole mikään pikkuvauva,äläkä koko ajan arvostele sitä onko meillä siivottu vai ei. ja äläkä tule ikinä enää huomauttamaan raskaana olevalle kotiäidille joka viimeisillä voimillaan siivoa ja kokkaa kuinka rähjääntynyt hän nykyään on! sano sitte ku sulla on lapsia.

Vierailija
29/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole sellanen pässi idiootti

Vierailija
30/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii, mähän oon jo sanonu ton ystävälle ja vastauksenki sain: vittuako se sulle kuuluu.

Mut haluaisin kysyä uudestaa. Koska olen oikeasti huolissani...

Vierailija
31/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri silloin on se meidän eka harrastuspäivä kun pidät syndet! Oletat automaattisesti, että kaikki ilomielin jättävän maksetun harrastuksen väliin. Höh.

Vierailija
32/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitpa jostain itsetuntoa. Ärsyttää katsoa, kun tuhlaat elämäsi roikkumalla miehessä, joka ei arvosta eikä kunnioita sinua. Ansaitset paljon parempaa.

Vierailija
33/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen ja pienen lapsen äiti, et voi käyttäytyä ja elää kuten 2-kymppinen lapseton sinkku. Lapsesi kärsii tilanteesta jo nyt, anna aikaa hänelle ja itsellesi ennenkuin lennät taas eteenpäin.

Vierailija
34/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen toisen onnellisuudesta, tai jos hän jossain asiassa joskus onnistuu. Äläkä tuomitse enää jos teen päätöksen, mikä ei sinua miellytä. Arvostukseni ja kunnioitukseni sinua kohtaan ei enää ole kovin kummoinen.

Vierailija
35/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on ihan sinisilmäinen miehensä suhteen. Että sillä on älyttömän huono itsetunto ja että se on elänyt ihan pumpulissa ja elää edelleen. Ja semmoset ihmiset raivostuttaa minua. Että on aina kaikessa aivan ylivarovainen ja suunnittelee kaikkea ihan liikaa. Että hän vois olla vähän itsekkäämpi, eikä kestää miehensä taholta ihan mitää.

Vierailija
36/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä voi kuvitella, että siivoojan palkalla se pystyis maksamaan uutta farkkua, tai kaikkia niitä muita elektroniikkalaitteita ? Tyhmä olet, ja uskoton !

Vierailija
37/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitä sinulla ei ole. Meillä on asiat paljon huonommin,mutta kun haluaisin jakaa huoliani,saankin vastaani paljon sinun (olemattomia/tekaistuja/hankittuja) huoliasi.

Ja niin,te yrititte toista lasta " hurjat" 8kk,se EI ole kauan ja sinä ET ollut sekundaarisesti lapseton!!!!!! Minä haluaisin olla onnellinen sinun raskaudestasi (vaikka me olemme yrittäneet toista jo 1v7kk) mutta en oikein voi,kun valitat kokoajan jostain vaivasta ja mikään ei IKINÄ ole hyvin ja kamalinta on kuulla kuinka " me odotettiin tätä lasta NIIIIN kauan tulevaksi,kyllä tää on siunaus nyt" ...

t ystäväsi

Vierailija
38/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja ei maailmaan tule tiettyä määrää, joka jaetaan vauvakuumeisten kesken. Minäkin suren sinun lapsettomuuttasi, mutta älä ole katkera ja vihainen minulle, kun olen toivotusti raskaana kolmannen sinä aikana, kun tekin olette yrittäneet lasta.

(En minä hänelle ole hehkuttanut, kuinka helppoa raskaaksi tuleminen on meille ollut. En uskalla edes puhua raskaudesta tai mistään lapsiin liittyvästä enää.)

Toiselle haluaisin sanoa: Joko nyt uskot, että raskausajan vaivat eivät ole pelkkää huomion hakemista?

(Tiputukseen vienyt raskauspahoinvointikin kun hänestä oli sellaista. Itsellään on nyt todella hankala raskaus, mutta jotenkin sympatiakykyni ei toimi...)

Vierailija
39/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut sama kampaus niin kauan kuin olen sinut tuntanut (eli 24 vuotta) ja se ei todellakaan sovi sinulle enää,niinkuin se sopi lapsena ja varhaisteini-iässä.

Kysyit viimeksi uskaltaisiko ne leikata ja usko se mitä sanoin: USKALTAA!!!

Vierailija
40/46 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa kysytään sen jälkeen kun on syöty, ei koskaa kesken ruokailun!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan