Sukkahousut jaloista tiukat ja mahassa hirveästi tilaa
Onko muilla näin? Olen 171 cm pitkä ja reiden ympäryys on 58 cm (melko tiukkaa tavaraa eli ei läskiä jonka voisi ahtaa pienempään tilaan). Vaikka muuten vaatekokoni on 40-42 niin sukkahousut joudun ostamaan 44 ja silti reidestä puristaa eikä meinaa mennä haaroista tarpeeksi ylös, repää helposti jne. ja mahan seudulla on hirveästi tilaa.
Kommentit (4)
Joo, sama ongelma. Vaikka olen 160cm, niin sukkahousut liian lyhyet, jää haaroista roikkumaan ja yläosa liian löysä.
Mulla menee täysin toisin päin. Olen 168cm ja 76kg, ostan kokoa 42 olevia sukkiksia tai legginsejä. Ovat hyvät jaloista kaikin puolin ja pyllykin menee, mutta jäävät niin matalalle ja puristavasti, että muotoilee minulle kunnon jenkkakahvat ja päivän päätteksi maha särkee ja on ilmaa täynnä. Nykyään ostankin äitiyslegginsejä, niisdä tarpeeksi korkea vyötärö eikä purista.
Menkää kunnon sukkakauppaan ja kertokaa myyjälle ongelmanne ja kysykää, mikä merkki ja malli olisi teille paras. Näin löytyy varmasti teillekin sopivat vaihtoehdot.
Kolmoselle: Miten ne on liian lyhyet, jos jää haaroista roikkumaan? Eikö ne ole silloiin liian pitkät? Jos lisäksi yläosakin on liian iso, pitäisikö kokeilla pienempää kokoa?
Ap on selvästi ruumiinrakenteeltaan sellainen, että ylimääräinen kertyy reisiin ja vatsa on litteä. Toiset taas lihoo niin, että jalat on tikut ja vatsa iso. Me ollaan erilaisia :)
Tuohan kertoo vain siitä ettet ole mallinmitoissa kuten ei oikein muutkaan. Minulla taas housuissa reidestä väljää mutta napit ei mene kiinni.