Kerro miksi olet täällä heti aamusta.
Oletko työtön vai työmatkalla vai jo töissä?
Itse menen vasta klo 21.00 töihin.
Kommentit (31)
Päivääni kuuluu nyt aamusella käydä kaupassa ostamassa viikon pöperöt perheelle. Sitten nukun päiväunet ( heräsin todella aikasin päiväunien takia), illemmalla ruokaa perheelle ja sit töihin. Ap
Sairaslomalla syövän vuoksi. Sairaalassa ollessa jäin koukkuun vauva palstaan ja nytkin sängyssä pötköttelen ja roikun täällä. Vaikkei tässä ole mitään järkeä.
Alka työt vasta 16.00 siihen saakka himassa silmät ristissä, en tiedä miten päädyin palstalle.
Olen kesälomalla. Jotkut, kun saa tyytyä lomailemaan syyskuussa.
Olen lomalla. Nukuin huonosti ja heräsin jo kuuden jälkeen, nyt tapan aikaa ja odotan että kello on tarpeeksi, jotta voin hoitaa yhden käytännön homman.
Menen iltavuoroon. Nyt istun sängyssä, juon kahvia ja luen palstaa ja alan pikkuhiljaa virkistyä niin paljon, että nousen tekemään kotihommia ennen töihin lähtöä.
Tein jo pari tuntia töitä, nyt taukoa ja jatkan taas pian.
Olen vanhempainvapaalla ja hengaan täällä syöttäessä/nukuttaessa vauvaa. Välillä myös muuten, kun täällä ei tarvitse ajatella mitään. Univajeisena en ole oikein jaksanut lukea mitään kirjaa tai tehdä muuta korkeampaa ajattelua vaativaa.
Työt alkaa vasta neljältä. Täältä näkee nopeiten päivän kuumat aiheet.
Työ loppui pari viikkoa sitten. Sunnuntaina laitoin ansiosidonnaisen hakemuksen ja nyt vietän maanantaita uutisia lukemalla ja palstailemalla.
Pörssi on vielä kiinni.