Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä, joka kokee kaiken sanomisen vittuiluna?

Vierailija
20.09.2021 |

Siis mitään, ei yhtään mitään, voi sanoa, ilman, että ottaa sen vittuiluna. Mietin, jo onko vika minussa ja minun ulosannissa vai mitä hittoa?!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri ajatteli kans kaikkien piilovittuilevan. Ihan sama mitä sanoi hän tulkitse sen väärin ja sanoi jaa tarkoitat tuolla varmaan tätä oikeasti jne... 

Minusta se oli jo vainoharhaisuutta ja luulosairautta sekä ihan älyttömän rasittavaa. 

Minusta hänellä oli mielenterveysongelmia. 

Minullakin on tuollainen työkaveri. Hänestä mm se ihan perus hymyilevä hymiö on passiivisagressiivinen.

En edes juurikaan käytä hymiöitä mutta nyt on sitten pakko käytää leveästi nauravia joka paikassa, ettei hän vaan ymmärrä väärin.

Kun hän väitti että pienistä yksityiskohdista päätellen joku muu aina lusmuilee ja laiskottelee töistään. Sanoin ihan suoraan että hänen käytös on raskasta. Sen jälkeen hän on ollut jotenki vaisu minua kohtaan.

Hän vaikuttaa iloiselta mutta on ihan äärettömän negatiivinen ihminen.

Vierailija
22/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä aloittaja. Silloin kun on asiat kunnossa, niin ei tarvitse vittuilla. Hanki mukava elämä, niin voit hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamanilme ja äänensävykin vaikuttaa. Sun kirjoitustapa ainakin on vähän äkäinen.

No olen äkäinen vähemmästäkin. En itse koe äänensävyni, eleeni tai kasvojen ilmeen olevan mitenkään erikoinen. Ihan ystävällisesti puhun omasta mielestäni.

Siis voiko oikeasti olla niin, että ulosantini on täysin erilainen, kuin tarkoitan ja itse koen? Vähän niin kuin " resting bitch face".

Vika ei ole sinussa. On vain ihmistyyppi olemassa joka vaatimalla vaatii että heidän ympärillään muiden pitää kutistaa itsensä ja kävellä munankuorilla. Jos sitä ei tee niin alkaa syyttely ja raivo. Sinulla ei ole mitään velvoitetta viihdyttää häiriintynyttä. Ole oma itsesi. Olet ihan ok.

Vierailija
24/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen tekee psyykeelle jänniä juttuja. Sitä alkaa pelätä esim. jotain väriä (koska hakkaaja pukeutui sen väriseen takkiin) ja vetäytyä kuoreensa, koska samat ihmiset voivat olla auktoriteetin edessä peruskohteliaita, mutta kahden jäädessä julmia nimittelijöitä ja hakkaajia. Lapsena tapahtuva vuosikymmenen pelkoehdollistuminen aiheuttaa toipumisen ja kuoresta ulos kurkistelun aikana juuri tällaisia mälsiä ylireagointeja, tuittuilua jne.

Jotkut ihmiset ovat muuten vain herkkiä äänensävyille ja kasvojen ilmeille. Yhdessä työpaikassa työparini oli sitä mieltä, että minun pitää muuttaa perusilmeeni, koska häntä ärsytti tonnin seteli -ilmeeni, kun istuin omalla työpisteelläni selkä häneen päin omia töitäni tehden. Työpaikka oli saanut kehuja ilmapiiristä, ja hänen panoksensa iloisen ilmapiirin ylläpitämiseksi oli valita aina pari hiljaisempaa tyyppiä, joiden hiljaisuudesta ja naamanilmeistä hän löysi aina moitittavaa. Motkottaja oli itse hersyvän iloinen ja puhelias luonne, mutta toivottoman sopimaton tehokkuutta ja vahvaa rutiininsietokykyä edellyttävään työhön. Ehkäpä hän halusi painaa meitä tehokkaita otsikkoja alaspäin jossain mikä hänelle oli helppoa (iloisuus, pälpätys, vitsaili), koska hän oli itse joka viikko työtehoseurannan punaisella tai oranssilla alueella...

Vierailija
25/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin itsetunto niin huono että uskon että ihmiset tarkoittavat aina pahaa ja kaivelen 'totuutta' rivien välistä. Tiedän että se on raskasta, koska ainakin muutama ihminen ainakin väittää tarkoittavansa myös hyviä juttuja ja ylipäätään sitä mitä sanoo, ilman piilomerkityksiä.

Vierailija
26/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Jotkuhan ajattelevat, että heidän selän takanaan puhutaan pahaa vaikka mitään ei edes puhuta. Jos näkevät joidenkin puhuvan, jotenkin automaattisesti ajattelevat, että just heistä puhutaan. 

Vierailija
27/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluuloinen persoonallisuushäiriö. Tunnustan itse sairastavani sitä. Juuri tuo että epäilen kaikkien vain v*ttuilevan minulle. Johtuu mistäpä muustakaan kuin 12 vuoden koulukiusaamisesta.

Vierailija
28/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaamisen jälkihoito on ihan olematonta ja esim työelämä on täynnä näitä jolle joku kerran siellä alakoulussa sanoi nenää rumaksi ja siinä vellotaan vieläkin.

Olet oikeilla jäljillä, vaikka viestisi onkin tökerö ja kiusaamista vähättelevä. On meinaan tosiasia, että rankasti kiusatuksi tullut ihminen saattaa ns. herkistyä kiusaamiselle, mikä tarkoittaa sitä, että ihminen alkaa kokea ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluvia asioita kiusaamisena. Eli jos esim. ei tule aina kuulluksi, kuten kukaan ei tule, tai jos oma ehdotus ei mene porukassa läpi, niin tällainen kiusaamiselle herkistynyt kokee sen kiusaamisena. Tällainen henkilö myös tulkitsee helposti just ihan neutraaleja tervehdyksiä tai tervehtimättä jättämisiä kiusaamiseksi.

Jos joku kertoo tulleensa päiväkodista asti joka paikassa kiusatuksi, niin mitä todennäköisimmin kysymyksessä on tällainen henkilö.

Vierailija
29/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus,ahdistus.

Tai voi olla niitä joita lapsuudesta asti lytätty maahan joka asiassa .

Tai sitten on vaan negatiivinen.

Vierailija
30/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys ei ole kunnossa, jos pitää vain vittuilla. Joku lääkitys tarpeen. Ei kukaan normaali ihminen jaksa vittuilla.

Ei ole mielenterveys kunnossa silläkään joka ottaa ihan kaiken toisen sanoman pelkkänä vittuiluna.

Vierailija
31/32 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaan joku dorka... Luulotauti?

Vierailija
32/32 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi.