Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka kokee kaiken sanomisen vittuiluna?

Vierailija
20.09.2021 |

Siis mitään, ei yhtään mitään, voi sanoa, ilman, että ottaa sen vittuiluna. Mietin, jo onko vika minussa ja minun ulosannissa vai mitä hittoa?!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Vierailija
2/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyylin "moi", "näkemiin" tai vaikka "mukavaa työpäivää" on vittuilua. Mitä vaan sanookin, niin kyse on vittuilusta. En vaan ymmärrä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi etsiä itselleen järkevämpää seuraa.

Vierailija
4/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse kaverista, työkaverista, naapurista, perheenjäsenestä?

Vierailija
5/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamanilme ja äänensävykin vaikuttaa. Sun kirjoitustapa ainakin on vähän äkäinen.

Vierailija
6/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko masentunut tai sitten näitä perusnegatiivisia ihmisiä, joilla on aina kaikki huonosti, lasi puoliksi tyhjä eikä mikään tuo iloa elämään. On muuten melkoinen energiasyöppö, joten kannattaa pitää etäisyyttä tähän henkilöön.

Vierailija
7/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ja epävarmuus itsestä. Monesti he on myös tosikkoja.

Vierailija
8/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen persoonallisuushäiriö

Vierailija
9/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen jälkihoito on ihan olematonta ja esim työelämä on täynnä näitä jolle joku kerran siellä alakoulussa sanoi nenää rumaksi ja siinä vellotaan vieläkin.

Vierailija
10/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vittuilun mestari ja se on siis muutoksen paikka. Mieti miksi vittuilet, miksi haluat vittuilla? Syy on sinun sisällä ja sille pitää tehdä jotain. Joku muutos elämään, asioiden käyminen pään sisällä läpi, onko parisuhde itsellä kunnossa, jos sellainen on. Oppia olemaan jotain muuta mitä olet tottunut olemaan. Ei vittuilu auta, se vain syö sua itsees ja joku päivä huomaat todella olevasi ihan yksin, jos et jo nyt ole. Miksi vittuilla aina, ei järkee. Ota järki käteen.

Vierailija
11/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV!

Vierailija
12/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto tai ei jostain syystä osaa lukea ihmisiä kovin hyvin. Monesti esimerkiksi rankkaa koulukiusaamista kokeneet oppivat suhtautumaan kaikkiin sanomisiin epäluuloisesti ja vihamielisesti. Joskus jokin neuropsykiatrinen oireyhtymä voi näkyä niin, ettei osaa toisten aikeita ja tarkoitusperiä oikein vaan kuulee vittuilua sielläkin missä sitä ei ole. Jos kyseinen henkilö ärsyyntyy vain sinun sanomisistasi, niin on mahdollista, että joko kommunikaatiotyylinne eivät natsaa tai hänellä on jotain hampaankolossa sinua vastaan.

Vierailija
13/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työkaveri ajatteli kans kaikkien piilovittuilevan. Ihan sama mitä sanoi hän tulkitse sen väärin ja sanoi jaa tarkoitat tuolla varmaan tätä oikeasti jne... 

Minusta se oli jo vainoharhaisuutta ja luulosairautta sekä ihan älyttömän rasittavaa. 

Minusta hänellä oli mielenterveysongelmia. 

Vierailija
14/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit, onko vika sinussa. Varmasti on. Oppia ikä kaikki. Tehdä jottain.

Vierailija
15/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko masentunut tai sitten näitä perusnegatiivisia ihmisiä, joilla on aina kaikki huonosti, lasi puoliksi tyhjä eikä mikään tuo iloa elämään. On muuten melkoinen energiasyöppö, joten kannattaa pitää etäisyyttä tähän henkilöön.

Työparini on tällainen.

Vierailija
16/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma sisäinen maailma on negatiivinen ja täynnä vihaa niin näkee kaiken kommunikaation ja muiden ajatukset hyökkäyksenä itseä kohtaan.

Vierailija
17/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys ei ole kunnossa, jos pitää vain vittuilla. Joku lääkitys tarpeen. Ei kukaan normaali ihminen jaksa vittuilla.

Vierailija
18/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamanilme ja äänensävykin vaikuttaa. Sun kirjoitustapa ainakin on vähän äkäinen.

No olen äkäinen vähemmästäkin. En itse koe äänensävyni, eleeni tai kasvojen ilmeen olevan mitenkään erikoinen. Ihan ystävällisesti puhun omasta mielestäni.

Siis voiko oikeasti olla niin, että ulosantini on täysin erilainen, kuin tarkoitan ja itse koen? Vähän niin kuin " resting bitch face".

Vierailija
19/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheetöntä ihmistä ei ole, joten varmasti vikaa on sinussakin.

Vierailija
20/32 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen äkäinen vähemmästäkin. En itse koe äänensävyni, eleeni tai kasvojen ilmeen olevan mitenkään erikoinen. Ihan ystävällisesti puhun omasta mielestäni.

Siis voiko oikeasti olla niin, että ulosantini on täysin erilainen, kuin tarkoitan ja itse koen? Vähän niin kuin " resting bitch face".[/quoteetm

Et taida nähdä itsessäsi mitään vikaa. Se on jo alunperin ongelma. Olet äkäinen, kertoo jo kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme