Nyyh :( Tein eilen elämäni ensimmäisen kerran vauvalle itse sosetta
ja se on niin pahaa että vauva vaan pörrää sen pois...
Onkohan enää toivoa saada vauva pitämään itse tehdystä soseesta vai olenko jo pilannut sen mahdollisuuden antamalla kaupan soseita?
Kommentit (5)
Tee alkuun niin että lisäät kaupan soseeseen vähän sitä omaa tekemää ja pikkuhiljaa lisäät aina enemmän omatekoista kunnes tsädäm koko sose on omaa valmistetta.
Ero rakenteessa (kaupan liisteri ) ja maussa on olemassa.
jatka vaan sinnikkäästi tarjoamista ;) Uuteen makuun tottuminen vie aikaa.. Olikohan se nyt 10-15 kertaa..
kokeilenpa tänään sekoittaa itse tekemää sosetta kaupan soseeseen, kiitos vinkistä!
ap
Voipi olla ettei se niin pahaa ole, mutta rakenne on eri. Omatekoisesta saa harvoin yhtä pehmeää kun kaupan soseesta. Mä en ainakaan opeta/opettanu omilleni kaupan sosetta syömään. Eivät isompana osaa syödä sitten mitään karkeampaa. Kaveri syötti aina pehneää sosetta ja kiinteää ruokaa ei sitte mennykkän jos siellä oli muutma paakku seassa. Aika vaikee opetell isompana karkeempaa ruokaan jos aina saa ihan velliä ja samettisen pehmeää ruokaa. Välillä voipi antaa vaikka reissussa vauvalle kaupanruokaa, mutta pääasiassa meillä tehdään itse.
muuta sitten annojn kaupan ja itse tehtyä vuorotellen. ja ainakin uppoo ruuat tällä hetkellä ja poika on 8kk