Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien verotiedot

Vierailija
04.11.2014 |

Ja taas meni poistoon. Bloggaajat ei kestäneet kritiikkiä? :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:34"]Mistä Natalla on voinu herne nenään mennä? Sehän tienas ihan hyvin. Joko Mutsis on Emilian ansiotulot selvisi?
[/quote]

Varmaan mm. siitä kun puhuttiin siitä ettei Natalla ole edes kandin tutkinto valmis.

Vierailija
2/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natahan noista oli niitä harvoja joka tienaa ihan rehellisellä työllä rahansa ja kuluttaakin vähän järkevämmin kuin nämä "luiskan laukut ja 10 lentomatkaa kuukaudessa"-tyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen pitkä ketju poistettiin yöllä/aamulla, sen jälkeen perustettu uusi ketju ei ehtinyt olla kauaa pystyssä kun sekin poistettiin. Edellisessä oli ihan asiallista keskustelua, ei mitään herjaavaa. MUTTA kehdattiin pohtia miksi bloggaajat tulevat tänne palstalle naureskelemaan vaikka eihän niitä pitänyt kiinnostaa mitä vauvapalstalla kirjoitellaan. Natan instakuva tuli myös uudestaan esille, kun siinä oli bloggaajat kommentoineet vauvapalstan toimintaa, ja joku ketjussa sitten kirjoitti että varmasti kaikki ne natan kuvan kommentoijat oli itsekin klikkaileet iltalehden artikkelia bloggaajien tuloista. Että hyvä herjata muita kun varmasti ovat itsekin kyylänneet toisten bloggaajien rahantuloa. Sit tais mennä bloggaajilla herneet nenään?

Vierailija
4/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tsekkaa mun naama, mun peba, mun salaatti, mun lasten sairaushistoria, mun mummon hauta..."
"Entäs julkiset verotiedot?"
"Modeeee! Fobbaaaaa!! Toi kiusaa!"

Vierailija
5/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mutsison-Emiliaakin alkaa harmittaan ne omat puheensa.. :)

Ja kuka on tämä nobody, joka kirjoittaa näin:

emmi_munelamaihana: Onneksi mä oon ollut äitiyslomalla viime vuoden, ne pitää mua ihan vertaisenaan.

Miksi ketään kiinnostaisi hänen tulonsa?? Kuka tuo edes on?? Paitsi tietenkin jos hän on niitä bloggaajia, jotka Kelan takia kirjoittavat muka kaikki postaukset sunnuntaisin ja ajastavat ne sitten viikolle, jotta blogitulot eivät vaikuta äitiyspäivärahaan.. ;D

Vierailija
6/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei löydy Hanna-tiedätte-kenen tietoja? Kyllä, olen utelias :)

Vierailija
7/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai Saara Sarvas ja karkkipäivä?

Vierailija
8/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teitä kiinnostaa?

Vierailija
9/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmi on se lily bloggaaja?

Vierailija
10/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole Cavan tietoja!

Vierailija
11/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:31"]

Miks teitä kiinnostaa?

[/quote]

No eikö saisi?

Vierailija
12/23 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs klipsi-vilma?

Vierailija
13/23 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö ne Mutsis on Emilian verotiedot vai ei??

Vierailija
14/23 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei ole siljan tulotietoja, tietääkö kukaan? kun kuulemma tienaa tuplasti mitä hm myyjä

Vierailija
15/23 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton Karkkipäivä-Sannin sukunimi on?

Vierailija
17/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo life of silja tienaa

Vierailija
18/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Adalmina's Secret??

Vierailija
19/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että se eka, pitkähkö ketju poistettiin sen vuoksi, että joku oli menossa verotoimistoon katsomaan puuttuvat verotiedot ja hänelle annettiin tätä varten joidenkin pienempien bloggaajien koko nimet, syntymävuodet ja asuinpaikkakunnat. Ehkä joku näistä ei-niin-tunnetuistä bloggaajista pyysi ylläpidolta poistoa?

Tai sitten ketjun ilmiantoi joku niistä Natan kavereista, jotka ilkkuivat ja kauhistelivat ketjua Natan instatilin kommenteissa. Natahan oli ottanut screen capin ketjun yhdestä kommentista, mikä sai Natan fanit/kaverit/kanssabloggaajat aika hysteerisiksi. Natan kuvapostauksen jälkeen ketjuun tuli ziljoonittain alapeukutuksia ja negatiivisia kommentteja ketjun perään. Miksi vaivautuivat edes kommentoimaan, kun eihän heitä pitänyt aihe kiinnostaa?

Vierailija
20/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös verotiedot ole julkisia vain täysi-ikäisiltä? Siljahan täytti vissiin vasta tänä vuonna 18 joten siksi hänen viime vuoden tuloja ei ole julkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme