Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ravintolassa voisin tavata tämän miljardöörin?

Vierailija
04.11.2014 |

Hei. Olen nuori nainen ja matkustamassa pitkälle lomalle Yhdysvaltoihin. Onkohan kellään tietoa, mistä ravintolassa tms. paikassa voisin tavata tällaisen hienon herrasmiehen kuin Warren Buffet? Buffet on 84-vuotias pörssisijoittaja, jonka omaisuus on noin 40 miljardia dollaria. Olen jo pitkään ihaillut tätä charmanttia vanhaa herraa, ja olen kuullut, että hän elää leskenä. Olisi mielenkiintoista tutustua häneen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä ravintoloissa Buffet käy vai käykö missään, mutta istuskelee kuulemma usein kadunvarsipenkeillä Omahassa persaukisen muusikkoystävänsä kanssa.

http://www.aceshowbiz.com/images/news/paul-mccartney-and-warren-buffett-snapped-chilling-together-in-omaha.jpg

Vierailija
2/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold digger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:59"]

En tiedä missä ravintoloissa Buffet käy vai käykö missään, mutta istuskelee kuulemma usein kadunvarsipenkeillä Omahassa persaukisen muusikkoystävänsä kanssa.

http://www.aceshowbiz.com/images/news/paul-mccartney-and-warren-buffett-snapped-chilling-together-in-omaha.jpg

[/quote]

Kiitos tiedosta, täytyy selvittää tarkemmin. Ap.

Vierailija
4/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pitää kuulemma vain pienistä siroista ranskalaisista blodeista.

Vierailija
5/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä.

Vierailija
6/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa harjoitella etukäteen ap. jotain keskustelujuttuja, esim. vaikka irlannin pankit yms.

Ja tiedoksi, että buffet on todella pihi, sieltä löytyy varmaan anteliaampia sugardaddyja, luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi