Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Möpetystä lapissa ja suuri pätökseni.

Vierailija
04.11.2014 |

Oltiin pikku perheemme kesken lapissa lomailemassa. Eena kutsui lappia "laploilaksi". Kyllä se niin nauratti koko pikku perhettämme aamupala pöydässä. Kun lentokentältä menimme linja-autolla hotellille menimme kaksosten kanssa möpettämään linja-auton käytävälle ja pyysimme ihmisiltä rahaa kun kaksoset lauloivat ihanaa tralalalaa-laulua. Ihmettelen että ihmiset vain käänsivät päänsä pois. He saivat kolehtiin ainoastaan 3,20 senttiä.

No hoteliissa olimme illanvietossa ja siellä kehoitin kaksosia hymyilemään koko ajan. Puin heidät Baby Doll-tyylisiin vaatteisiin. Olihan se nyt aika myöhäistä kaksosten olla hereillä klo.23.00 aikoihin mutta ajattelin että he voisivat esittää möpetystä tanssi lattialla. Kyllähän heillä olisi pitänyt olla mahdollisuus siihen. Joku tylsä työntekijä tuli kumminkin sanomaan ettei kaksoset saa olla ravintolassa tuohon aikaan. Aika omituista.

Päätin että alan tääne vauva.fi sivuille kirjoittamaan joka päivä erilaisia tarinoita pikku perheemme elämästä. Möpetys-videota on kuvattu jo monenlaisia. Luulen että ihmisiä kiinnostaa kaikki kirjoitukseni tänne ja he voivat ottaa mallia minusta kuinka kasvatan lapsia, millainen äiti olen, miten elän, teen oikeita valintoja jne. Aloitankin tänne kirjoittamisen nyt joka päivä niin voitte lukea pikku perheestämme ja möpetyksestä. Aika kivaa eikö vain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleleen, että Onlinen Onnentytön virtuaalikaksoset ovat kasvaneet. Sen lisäksi tulee vain inhottava olo, kun ilmeisesti on tarkoitus tehdä pilkkaa ihmisten rakkaudesta omia pieniä lapsia kohtaan. Onhan se naurettavaa, että omistaan tykkää ja sitä iloa joskus mainitsee ääneenkin.

Vierailija
22/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulee noin paljon kirjoitusvirheitä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan tämä ei ole provo. Tämä on parodiaa siitä miten jotkut vanhemman ovat niin sokean haltioituneita omista lapsistaan ja kuvittelevat että he ovat niiiiiiiin ainutlaatuisa myös muiden silmissä. Ja miten se oma söpö pikkuperhe on niiiiiiiiiiin ihana ettei kellään muulla ole sellaista. Voi että meidän Emmi se osaa jo vaikka mitä! Muiden kakarat ei siinä paljon kiinnosta. 

Hiukkasen tulee mielen myös Supermarjo.

Vierailija
24/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:20"]

No oikeastaan tämä ei ole provo. Tämä on parodiaa siitä miten jotkut vanhemman ovat niin sokean haltioituneita omista lapsistaan ja kuvittelevat että he ovat niiiiiiiin ainutlaatuisa myös muiden silmissä. Ja miten se oma söpö pikkuperhe on niiiiiiiiiiin ihana ettei kellään muulla ole sellaista. Voi että meidän Emmi se osaa jo vaikka mitä! Muiden kakarat ei siinä paljon kiinnosta. 

Hiukkasen tulee mielen myös Supermarjo.

[/quote]

Vai että parodiaa. Ei kyllä naurata yhtään.

Vierailija
25/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 14, täällä 8. 

Minusta on ihanaa, että sinua ei naurata (Annikki A-rapusta kertoi, että A-rapun Tuula -nimet muutettu-, nauraa meille selän takana).

On ihanaa että otat asian vakavasti. Minä otan kiputikaputi -tanssin tosi vakavasti äitinä! Suomi on niin pieni maa, että meillä ei ole varaa hukata yhtään lahjakasta lasta tai nuorta. No, meidän Ammuli on vasta 5,2 vuotta vanha.

Jos laitat sähköpostiosoitteen, voin laittaa sulle kuvia Ammulista. Tai oikeastaan voin laittaa facebook -linkin. Oon laittanut facebookkiin monipuolisia kuvia Ammulista, näet kuvia meidänkin arjesta. Siellä on jännä kuvasarja esimerkiksi siitä, kun Ammulilla oli vatsatauti, ja silti näytti niin reippaalta! Ja siitä, kun Ammuli harjasi vessaharjalla ihan itse kakkatahrat vessanpöntöstä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän