Tunnetko heikkolahjaisia ihmisiä?
Kommentit (10)
Tunnen muutaman. Ovat puhuessaan vähän hitaanlaisia ja ilmeettömiä tai sitten äänekkäitä möläyttelijöitä. Eivät ymmärrä teoreettisia asioita eivätkä pysty osallistumaan keskusteluihin, joiden aiheet ovat heidän jokapäiväisen kokemusmaailmansa ulkopuolelta.
Tavallaan. Olen palstaillut pitkään.
En tunne. Mutta minkälaisia ovat niin käypä katsomassa tuota ketjua Miksi naiset karsastavat insinöörejä? Siellä niitä näyttäisi olevan enemmänkin.
Saamattomia, hitaita, ailahtelevaisia, riippuvaisia viinasta/ruuasta/läheisistä,eivät ymmärrä täysin maailmen menoa ja aikuisen vastuuta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 00:30"]
Tunnen muutaman. Ovat puhuessaan vähän hitaanlaisia ja ilmeettömiä tai sitten äänekkäitä möläyttelijöitä. Eivät ymmärrä teoreettisia asioita eivätkä pysty osallistumaan keskusteluihin, joiden aiheet ovat heidän jokapäiväisen kokemusmaailmansa ulkopuolelta.
[/quote] Siis onko sinulla varma tieto heidän äo:staan?
Täällähän näitä palstallinen näkyy olevan. Otsikoista päätellen.
Mä olen varmaankin itse sellainen, koska en juurikaan havaitse toisten ihmisten olevan erikoisen heikkolahjaisia. Tunnen ainoastaan pari sellaista ihmistä että jaksaa hämmästyttää se yksinkertaisuus.
En tosin tunne juuri ihmisiä, koska minulla ei ole läheisiä tuttavia tai kavereita. Jotenkin perusoletuksena ajattelen jokaisen tapaamani ihmisen olevan ainakin yhtä älykäs kuin minäkin, enkä ole tullut ajatelleeksi kovinkaan usein että onpa tuossa nyt jotenkin heikkolahjaisen oloinen tyyppi.