Miksi mies haukkuu muille siskoani?
Siskoni on meitä huomattavasti nuorempi. Mies haukkuu häntä kuulemma mm. omille sukulaisilleen ja kavereilleen. Että siskoni on lihonut (nojoo, mutta on silti normaalipainoinen). Ei ole poikaystävää. Jne. Mitä siskoni asiat kuuluvat miehelleni ja varsinkaan esim. miehen äidille?!
Kommentit (12)
Sun miehes on ihastunut siihen ja haluaa peitellä sitä.
Koska se on tyypillinen mies ja kusipää. Vahingoita sen kieltä niin se hiljenee.
Oikein! Miehesi on tosimies! Hienoa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]
Mies on huonotapainen. Seuraavan kerran kun puhuu rumasti siskostasi, kehoita häntä keskittymään vain omaan suoritukseensa.
[/quote]
Ei hän ole mulle siskoani haukkunut. Nyt olen kuullut miehen äidiltä, isoäidiltä ja yhdeltä kaverilta, että mies panettelee muille siskoani.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:42"]
[/quote]
Mä en oikein jaksa uskoa tuohon. Siskoni on niin paljon nuorempi, ei ole koskaan erityisemmin pitänyt miehestä eikä mies siskosta.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:43"]
Koska se on tyypillinen mies ja kusipää. Vahingoita sen kieltä niin se hiljenee.
[/quote]
Eli on ihan tyypillistä käytöstä miehille kulkea pitkin kyliä haukkumassa vaimonsa siskoa? Niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]
Mies on huonotapainen. Seuraavan kerran kun puhuu rumasti siskostasi, kehoita häntä keskittymään vain omaan suoritukseensa.
[/quote]
Ei hän ole mulle siskoani haukkunut. Nyt olen kuullut miehen äidiltä, isoäidiltä ja yhdeltä kaverilta, että mies panettelee muille siskoani.
[/quote]
Kysy hänen äidiltään, että juoruilijaksiko on poikansa kasvattanut?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Mä en oikein jaksa uskoa tuohon. Siskoni on niin paljon nuorempi, ei ole koskaan erityisemmin pitänyt miehestä eikä mies siskosta.
[/quote]
Niin, kuka mies nyt nuorempaan naiseen ihastuisi...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
Niin, kuka mies nyt nuorempaan naiseen ihastuisi...
[/quote]
Sanotaanko, että siskollani on varsin omaperäinen tyyli eikä tosiaan ole miehen mieleen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"] Mies on huonotapainen. Seuraavan kerran kun puhuu rumasti siskostasi, kehoita häntä keskittymään vain omaan suoritukseensa. [/quote] Ei hän ole mulle siskoani haukkunut. Nyt olen kuullut miehen äidiltä, isoäidiltä ja yhdeltä kaverilta, että mies panettelee muille siskoani. [/quote] Kysy hänen äidiltään, että juoruilijaksiko on poikansa kasvattanut?
[/quote]
Siltä tuntuu. Tai pikemminkin, ei ole kasvatettu lainkaan.
Mitä sitten? Olen mäkin jeesustellut siskolleni miehen veljeä jne. Paljon läpinää, vähän sisältöä. Hyvin tullaan juttuun silti. Ehkä sun siskos on sun miehen mielestä asshole ja valitettavasti avioliitossa on pakko sietää toisen sukua. Hyvä, että saa purettua mieltään jollekin. Mitä se sua loukkaa? Varmaan sun siskosi inhoaa miestäsi yhtä paljon ja märehtii sitä selän takana!