Suihkun vesikaivosta löytyi punaisia hiuksia!
Mulla ei ole punaisia hiuksia eikä miehelläkään. Kukaan tuttavakaan ei ole käynyt meillä suihkussa. Mies on sairaslomalla (12vkoa) ja kotona lasten kanssa. Ensiksi tietenkin tuli mieleen, että ukko on pannut jotai virolaista vosua. Huoh, pitäisikö kysyä vai etsinkö lisää todisteita??
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:51"]Tänään mies käyttäytynyt suht normaalisti. Itsellä kiehuu päässä sen verran, että olen ollut hieman ärtyisä. Syytän menkkoja.. Kehitteillä on "vakoilumenetelmä"... Ap
[/quote]
Jahas, aiot siis vakoilla miestäsi. Turussa? Vaiko Porvoossa?
Ap hyvä. Pari faktaa:
1. Yksikään mies ei ole taistelun arvoinen.
2. Mies, joka jättää lattiakaivon puhdistamisen vaimonsa vastuulle.. Tsk tsk. Juokse.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:37"]Ap, ihan kiva, erilainen provo. Mutta mäkin katsoin sen saman leffan, josta sait ideasi, ja varmaan moni muukin tällä palstalla... :D
[/quote] Siis mitä? En oo kyllä nähny elokuvaa tästä aiheesta :/ ap
[/quote]
Mikä sellanen elokuva on? Vois vaikka katsoa.
Hiuksistako tunnistit virolaiseksi vosuksi?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:19"]Hiuksistako tunnistit virolaiseksi vosuksi?
[/quote] täällä päin virolaiset värjää tukkansa usein kirkuvan punaiseksi. Ap
Oletko itse päivät poissa vai teetkö myös yötöitä/matkoja? Ehtiskö miehes edes moiseen jos muksutkin kotona?
Voi olla värjäytynyt punaiseksi kaikkien pesuaineiden kemikaalien johdosta.
Huorraa on käynyt teillä suihkussa!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:20"]Voi olla värjäytynyt punaiseksi kaikkien pesuaineiden kemikaalien johdosta.
[/quote] Mulla on erittäin herkkä päänahka ja iho muutenki, joten koko perhe käyttää ekoshampoota. Sitä paitsi vaikka olisikin niin tuo hius on todella pitkä! Mulla vaan olkapäille olevat hiukset. Ap
Jos heti ensimmäisenä, ilman että asioista on edes ottanut selvää, tulee mieleen että mies on pettänyt, niin kannattaisiko istua alas ja miettiä muutama tovi onko suhteessa ylipäätään mitään järkeä?! Luottamus on parisuhteen ydin, avläiset pitää mua varmasti typeränä mut en osais edes kuvitella et mieheni pettäis mua. En keksi mitään syytä miksi sen tarvis.
No kysy mieheltä keksiikö hän mistä voisi johtua.
Oletko varma, ettei viemärissä ole punahometta, joka on värjännyt viemäriin kulkeutuneet hiukset punaisiksi?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:25"]No kysy mieheltä keksiikö hän mistä voisi johtua.
[/quote] Se kuitenkin kieltää kaiken! Ap
Tänään mies käyttäytynyt suht normaalisti. Itsellä kiehuu päässä sen verran, että olen ollut hieman ärtyisä. Syytän menkkoja.. Kehitteillä on "vakoilumenetelmä"... Ap