Sinä tuntematon! Mainosta täällä blogiasi!
Olisi kiva kurkistella ihan tavisten mammojen blogeihin, joissa ei tarvi olla mitään glamouria eikä ihmeellisyyksiä ja antaa kivaa/rakentavaa palautetta! Rohkeesti:)
Kommentit (18)
no eikö nykyään joka toisella oo blogi? ja yks uskaltautui!! hurraa:)
Muuten voisin, mutta en oo mamma :P
No, laajennetaan:) Kaikki, joiden blogilla on vain muutamia lukijoita päivässä. Tai sellainen blogi, jota täällä ei ruodita.
Mulla on joku kirjablogi jossain olisiko ollut, mikä se oli, siinä mikä oli yhteen aikaan suosittu blogijuttu, ei vuodatus vaan se toinen blogspot tai jotain. JAksoin toissavuonna kirjoittaa sinne kolme kirja-arvostelua. Nyt en enää muista missä se oli ja mikä on osoite. Jos haluatte nukkua, etsikää se ja lukekaa. En tajua, miten pystyn kirjoittamaan niin tylsää tekstiä.
Tätä on kyllä eräällä toisella palstalla ruodittu.
Saako pedofilia-aiheista blogia linkata?
tohoon kun lisää asukuvat niin on lesbo-Pipsa
Kauan kestää ennen kun tulee eka negatiivinen kommentti?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:39"]
[/quote]
Minun puolestani, mutta mielummin niin, että kerrot sen jo linkatessa. Niiden, jotka eivät halua sitä lukea, ei tarvitse edes avata. Jookos?:)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:34"]
Mulla on joku kirjablogi jossain olisiko ollut, mikä se oli, siinä mikä oli yhteen aikaan suosittu blogijuttu, ei vuodatus vaan se toinen blogspot tai jotain. JAksoin toissavuonna kirjoittaa sinne kolme kirja-arvostelua. Nyt en enää muista missä se oli ja mikä on osoite. Jos haluatte nukkua, etsikää se ja lukekaa. En tajua, miten pystyn kirjoittamaan niin tylsää tekstiä.
[/quote]Voi harmi! Yritä uudestaan mielenkiintoisemmasta aiheesta;) Tärkeintä on minusta kirjoittaa sen hetkisiä fiiliksiä, oli sitten kuinka tylsää vaan niin se tuntu hyvältä silloin!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:40"]
Kauan kestää ennen kun tulee eka negatiivinen kommentti?
[/quote] Myöhästyit, joku ehti just ennen sua!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]
[/quote]
Minun puolestani, mutta mielummin niin, että kerrot sen jo linkatessa. Niiden, jotka eivät halua sitä lukea, ei tarvitse edes avata. Jookos?:)
[/quote]
Ehkä on parempi sitten, että ne jotka on kiinnostuneita, hakevat googlen kautta. Ettei kukaanota turhaan hernettä nenään.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä on parempi sitten, että ne jotka on kiinnostuneita, hakevat googlen kautta. Ettei kukaanota turhaan hernettä nenään.
[/quote] Kivasti ajateltu, kiitos:)
Mä seurailen tätä anunkameralla.blogspot.com
On kai alotteleva lapsikuvaaja
http://blogit.kaksplus.fi/fitfatmama/
Bilehile muutti elämänsä ja on nykyisin
pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo.
Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.
Pirtsakka, persoonallinen ja temperamenttinen Tiina, joka ei halua pitää pelkkää pintaliitoblogia, vaan
kirjoittaa mieluummin elämänmakuista tekstiä monipuolisista aiheista.
Tervetuloa mukaan!
http://oneoriflame.blogspot.fi/?m=1