Epäreilua, että vauvakuumeinen nainen saa lapsen alulle vaikka heti seuraavan baari-illan jälkeen, mutta
vauvakuumeisella miehellä on paljon hankalampaa.
Kommentit (16)
No voi voi. Biologia on pskaa. Naisilla myös on menkat riesana vuosikymmeniä. Moni nainen vaihtaisi osia miehen kanssa tässä asiassa. Minä esimerkiksi.
Minä luulen, että monillekin naispareille käy kumppanuusvanhemmaksi terve ja tervepäinen vauvakuumeinen mies.
Jos mies olisi valmis kantamaan vastuuta ja perustamaan perheen ei itkisi täällä palstalla.
Ei naiselle tuollainen ratkaisu ole ykkösvaihtoehto.
Normaali, siisti ja rehellinen vauvakuumeinen mies on kyllä haluttu kumppani. Jossain on vikaa jos pitää marista asiasta vauvapalstalla.
Ei se lapsen kasvattaminen (varsinkaan yksin) mikään hieno asia ja suuri etuoikeus ole, kuten tuosta ketjusta näkee jossa valitetaan, että lapsiin kuuluu kaikki rahat.
Minustakin on epäreilua, ettei miesten tarvitse kärsiä kuukautisista, eikä puskapissaaminen aiheuta mitään vaikeuksia, mutta minkäs teet. Biologia ei ole tunnettu reiluudesta tai tasapuolisuudesta.
Minustakin on epäreilua, että miesten ei tarvitse olla raskaana, synnyttää ja imettää. Äitien osa on monin tavoin paljon veemäisempi muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Normaali, siisti ja rehellinen vauvakuumeinen mies on kyllä haluttu kumppani. Jossain on vikaa jos pitää marista asiasta vauvapalstalla.
Tuskin yksikään nainen tulisi luokeseni jos sanoisin haluavani vauvan vuoden sisällä.
Semmosta se on. Mielestäni epäreilumpaa on, että toiset lapset syntyvät rakastaviin perheisiin toivottuina ja toiset onnettomina vahinkoina kenen lie baaripanon p*skaperimällä itsekkään akan elämän iloksi tai hetken mielijohteesta. Mutta niin se vain on elämä epistä.
Olet kateellinen synnytyksestä ja yksinhuoltajuudesta?
Eikö siinä baaripanon seurauksena sekä mies että nainen saa lapsen, vai pyhästä hengestäkö se nainen sikiää?
Sitekeästi panet randomnaisia ilman kortsua, niin eiköhän tärppää.
Niin se on, mutta mies ei pystyisi luonnon oloissa huolehtimaan lapsesta. Siksi näin on.
Ei luonto tiedä, että nykyään maitoa saa kaupasta ja neuvoja neuvolasta. Näin on ollut vasta sen verran vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kateellinen synnytyksestä ja yksinhuoltajuudesta?
No aika lepejä juttuja nuo nykyään ovat. Yksinhuoltajan ei ole pakko käyttää päihteitä. Jos elää normaalisti, niin eiköhän ihan hyvin pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on. Mielestäni epäreilumpaa on, että toiset lapset syntyvät rakastaviin perheisiin toivottuina ja toiset onnettomina vahinkoina kenen lie baaripanon p*skaperimällä itsekkään akan elämän iloksi tai hetken mielijohteesta. Mutta niin se vain on elämä epistä.
Niin. Itse synnyin kallunaisen baaripanon seurauksena. Äidillä miehet vaihtui ja kuka siitä kärsi, no minä tietenkin. Mikä ja kuka tässä koko kuviossa nyt sitten on se kadehdittava osuus? Tän haluaisin kuulla. Minusta tässä tarinassa ei ole yhtään voittajaa. Pelkkiä häviäjiä. Itse en sattuneesta syystä todellakaan ole halunnut miestä, enkä lapsia. Tuskin olisin näillä eväillä kummoinen äiti itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että monillekin naispareille käy kumppanuusvanhemmaksi terve ja tervepäinen vauvakuumeinen mies.
No ei käy. Ei normaalit lesbopariskunnat halua ydinperheensä lisukkeeksi ulkopuolista kumppanuusvanhempaa yhtään sen enempää kuin normaalit heteropariskunnatkaan.
Vauvakuumeiset miehet ovat epämiehekkäitä. Iso turn off. Onko kenties alhaiset testotasot?