Ketä oikeasti kiinnostaa julkkisten (tai kenenkään muun) verotiedot?
En tajua mikä hösöö koko päivä noista verotiedoista. Ainut hiukankin kiinnostava juttu oli tämä turkkilaisen kebab-pizzerian pyörittäjä... Huhhuh. Onko tälläistä vain Suomessa via vohkataanko esim. Ruotsissa samalla tavalla?
Kommentit (5)
Sitä minäkin ihmettelen. Ja samalla tiedän, että anoppi kyylää jopa ex-miniöidensä vuosituolot - luultavasti siis minunkin.
Onhan se nyt aika herättävää, jos kunnallista terveyshuoltoa pyörittävän vuokrafirman omistaja saa yllättäen kymmeniä miljoonia rahaa ja monta muutakin epäkohtaa käy ilmi.
Kyllä mä ainakin jotqin ylemmyyden tunnetta koin kun huomasin 2 työkaverin olevan oman maakunnan top5 joukossa. Minä köyhä työskentelen eliitin kanssa. :D
(Huom sarkasmi)
Ei ole koskaan kiinnostanut ja tuskin tulee kiinnostamaankaan. En ole ikinä välittänyt muiden ihmisten rikkauksista, omaisuuksista tai muista vastaavista, ne eivät kerro mitään tästä ihmisestä ja hänen viisaudestaan.
Mä en myöskään ymmärrä. Mua ei todellakaan kiinnosta edes kavereitten verotiedot. Huomaa taas kuin tyhmiä suomalaiset on.