Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastunut toiseen mieheen..

Vierailija
03.11.2014 |

Tää tilanne on aivan kamala. Pitkään ollaan oltu miehen kanssa, ainakin omalta osalta, tottumuksesta. Meillä menee ihan tasaisesti, koska ei keskustella suhteen ongelmista eikö tällöin tule riitoja. Nyt sitten eräs toinen johon olen tutustunut antaa huomiota, jutellaan ohi mennen.. Huoh. Meillä on lapsiki.. Teidän ettei vaihtamalla parane mutta ahistaa kun toinen mielessä. Neuvoja ja vinkkejä miten saada ajatukset muualle!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään samaa tilannetta?

Vierailija
2/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut toinen mies muutaman kerran. Ei kivaa. ÄLÄ pistä ihastustasi siihen tilanteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin intohimolle vallan... ei tunneille mutään voi.

Vierailija
4/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan reippaasti kertomaan ja annat ukollesi vapauden omaan elämään.

Vierailija
5/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ihastuninen mene kuitenkin ohi kohta. Itselläni ainakin meni.

Vierailija
6/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tikkari kaupasta.

Vierailija
7/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläkin joskus ihastumisia ollu vaik perhe onkin. raja menee siinä miten toimii. ite en toiminu,ohi meni. ei kannata riskeerata perhettä, jos parisuhde hyvä, jonkun ihastumisen takia. eri asia jos suhteessa MUITAKIN ongelmia. tässä maassa on ihan tarpeeks lapsia joiden vanhemmat ajattelee ettei tunteilleen mitään voi, ja sen pitäisi sitten rauhoittaa vanhemman omatunto kun 'uusi iskä/äitipuoli' vaihtuu vuoden välein. kun aina tulee se uusi ihastus. mieti tarkkaan mitä teet, ja mikä vaakakupissa painaa. koita parantaa parisuhteesi, jos lapsikin on niin pitää ainakin yrittää. tsemppiä sulle.

Vierailija
8/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi mukaan olet itsekin mies.

Vierailija
9/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaveri joka teki lapsen.lapsi vuoden kun ihastui lapsensa isän parhaaseen kaveriin. menivät yhteen ja tekivät lapsen, parin vuoden päästä ero. kun ihastui silloisen miehensä parhaaseen kaveriin...sitä kolmatta lasta odotellessa... kun ei niille tunteille mitään voi nii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi