Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla paska päivä töissä?

Vierailija
03.11.2014 |

Mulla oli. Yksi itsemurhakandidaatti ja perheterapia jossa tyypit meinasi käydä kiinni toisiinsa.

Miten rankan päivän jälkeen saa ajatukset pois työstä, muuten kuin korkkaamalla viinipullon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten saisi ajatukset pois. Liikuntaa ja telkkaria ja jopa syömistäkin oon jo kokeillut... Pahinta on, että huomennakin on työpäivä.

Vierailija
2/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, liikuntaa edelleen yritän, syömistä aikaisemmin. Jonkun aivotoimintaa nollaavan pelin pelaaminen toimii joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä, mutta kuukauden ensimmäinen arkipäivä on aina helkkarin kiireinen, kun pitää hoitaa hallinnon hommat ja tänään oli taas niitä päiviä, että koko ajan tulee jotain muuta ylimääräistä sivuilta. Henkisesti työni ei kyllä ole yhtään kuormittavaa. 

Vierailija
4/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas aikamoista... Päiväkodissa työskentelen ja ihmisiä oli sairaana. Ryhmä on vielä melkoisen työläs:( Huomenna taas jatkuu!

Vierailija
5/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vielä koulus, mutta kyllä mullakin meni kaikki päin helvettiä. Polttoleikkasin putkea ja pilli paukahti sen verran kovaa, että kuulo palasi vasta loppupäivästä, hitsaamisesta ei tullut mitään. Pelkkää räkäsaumaa joka todennäköisesti ei pidä. Unohdin röökit kotiin ja mahassa on kiertänyt koko päivän.

Vierailija
6/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muunlaisiakin päiviä?

Rekkakuski

Vierailija
7/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:20"]

Onko niitä muunlaisiakin päiviä?

Rekkakuski

[/quote]

No on mulla ainakin parempiakin päiviä...silloin kun sekä työkaverit että asiakkaat ovat mukavia.

Vierailija
8/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä, että voisitte olla myös pitkäaikaistyötön. Ihmeesti helpottanee. 

Vierailija
9/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:13"]

Oli taas aikamoista... Päiväkodissa työskentelen ja ihmisiä oli sairaana. Ryhmä on vielä melkoisen työläs:( Huomenna taas jatkuu!

[/quote] Tsemppiä! t. en kerro nimeä ;P

Vierailija
10/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska päivä mulla ainakin, tappelin yhden koneen kanssa. Oli muutenkin kiireinen työpäivä ja ei kaikki aina mene ihan putkeen. Tottakai olen onnellinen että on töitä, mutta kyllä joskus saa v*tuttaa kaikki asiat.

Vierailija
11/11 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:24"]

Miettikää sitä, että voisitte olla myös pitkäaikaistyötön. Ihmeesti helpottanee. 

[/quote]

En ole ainoa työssäkäyvä, joka on ollut joskus työtön. Eiköhän meitä ole satojatuhansia yhtään edes liioittelematta. Pitäkaikaistyöttömiäkin. Itse olin kokonaan ilman tuloja muutaman vuoden, mitä satunnaiskeikoista sain töitä. Mieluummin näin, mutta ei työttömyysaikojen muistelu kyllä työstä kiirettä hävitä ja veemäiset asiakkaat ovat siellä aina. Työttömyydessä ainoa hyvä puoli olikin, ettei tarvinnut olla ihmisten kanssa tekemisissä.