Kertokaa seksielämästänne te, joiden mies on kritisoinut ulkonäköänne!
Kommentit (35)
Eipä oo seksiä pahemmin viime aikoina harrasteltu...
Heh, tätä asiaa on nyt käyty läpi useat kerrat ystävän kanssa ja nyt olenkin päättänyt, että eroan (olen jo aiemmin ajatellut asiaa) ja hoidan asian parin viikon sisällä. Ei se vain ole niin helppoa, kun hyviäkin päiviä on. Olen silti päättänyt, että haluan olla aidosti onnellinen ja löytää paremman joskus. T. nro 19
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:19"]
Heh, tätä asiaa on nyt käyty läpi useat kerrat ystävän kanssa ja nyt olenkin päättänyt, että eroan (olen jo aiemmin ajatellut asiaa) ja hoidan asian parin viikon sisällä. Ei se vain ole niin helppoa, kun hyviäkin päiviä on. Olen silti päättänyt, että haluan olla aidosti onnellinen ja löytää paremman joskus. T. nro 19
[/quote]
Niin siis tämä oli vastaus kysymykseesi, AP, miksi en ole jättänyt sitä. 19
No mies on valittanut pepun leviämisestä, mutta silti häntä kiinnostaa ihan hirveästi se peppu ja kaikki mitä sieltä seudulta löytyy. Saan seksiä paljon enemmän kuin haluaisin, tästä on jatkuva tappelu. Kyllä minäkin välillä nautin seksistä ja saan orgasmejakin, mutta joka helvetin päivä ja/tai monta kertaa päivässä on vain ihan liikaa.
MIKSI ETTÄ JÄTÄ TOISTA JOS SE KRITISOI KOKO AJAN?!
Meillä se kritisoiminen alkoi niihin aikoihin, kun mies oli löytänyt sivusuhteen työpaikaltaan, ois pitänyt tajuta että pettämisellä ja haukkumisilla oli yhteys. Meillä oli kaksi lasta, alle 1- ja 4-vuotiaat (yhdessä suunniteltu ja toivottu). Mies kommentoi mua eri tilanteissa pulskaksi, löysäksi, roikkunahkaiseksi, vanhaksi (olin 32 vuotias), saattoi kesken seksin alkaa nauraa, että rintani ovat valuneet kainaloihin (toka lapsen imetyksen jälkeen noin todella alkoi tapahtua), tai saunassa kauhistella, kuinka reiteni ovat niin muhkuraiset. Mitään tollaisia kommentteja ei ollut ennen kuin toinen lapsi syntyi, joten älkää syyttäkö vääränlaisen miehen 'valitsemisesta'.
Tuli ero, mies muutti sivusuhteensa kanssa yhteen. Mä oon ollut sinkku pian jo 8 vuoden ajan. Seksielämää ei koko aikana, läheisyyttä ei, rakastumista tai ihastumista ei, deittailua ei, ei enää mitään. Itsetuntoni naisena ei enää palaa ennalleen, ei ikinä, koskaan.
t. yhärilehmä
Minulla oli narsisti, kontrolloiva ja ylimielinen poikaystävä kun olimme 17-20v.
Hän haukkui suuttuessaan minua jatkuvasti..mm läskiksi, ihrapossuksi jne. Olin normaalipainoinen.
Silti lepyttyään hän oli aina kimpussani ja seksikin oli todella hyvää. (kun itse olin hänet "kouluttanut" :D )
En silti edelleenkään tajua, miksi hän halusi olla kanssani!! Minun itseni piti lähteä suhteesta, koska itsetuntoni romuttui täysin.
Hirveätä valtapeliä koko suhde.
No miksi olin suhteessa? No koska ensimmäinen kunnon suhde, eikä tietoa paremmasta :/
Ps. On aika hirveetä kun ensimmäinen suhde on tuollainen. Usko meni heti kerralla koko mieskuntaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:02"]No mun mies sanoi, ihan aiheesta kyllä, että ylipainoni (n. 40kg) on hänelle turn off kun pitäisi seksiä harrastaa. Tämän sanoi siis muutamia kertoja ihan suoraan ja useammin vihjaillen mm. kertoen kuinka joku nuori, superhoikka blondi näytti kiihottavalta tänään kaupassa jne. Käytännössä tämä vaikutti seksielämäämme niin, että harrastimme seksiä ainoastaan hänen ollessaan humalassa. Älkääkä kysykö miksi suostuin siihen, läheisyyden puutteessa kai =(.
Nyt kolme vuotta myöhemmin ja minun laihduttua reilut 40 kg meillä ei edelleenkään ole seksielämää. Nykyisin syy tosin on se, että minulla ei ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä hänen kanssaan koska nyt hän sitten näkee minut ainoastaan panomielessä. Minulla tosin on oikein antoisa seksielämä rakastajani kanssa joka on koko laihtumiseni ajan kehunut ja kannustanut minua!
[/quote]
Käsittämätöntä kuinka loukkaannuit siitä, jos mies sanoi 40 KILON ylipainon olevan vain turn off. Se 40 kiloa on jo pienen ihmisen verran – TODELLA PALJON – ja siitä voisi ja itse asiassa miehen pitäisikin sanoa paljon pahempiakin asioita. Olisit kiitollinen ex-miehellesi.
Kumppani heitti puoliksi vitsillä ilkeän kommentin painostani. Sairastuin anoreksiaan. (Pakko sanoa, ettei ollut pelkästään kumppanin vika koska mulla oli syömishäiriötaustaa ja huono itsetunto jo valmiiksi). Monen kriisin, sairauden kanssa kamppailun ja toipumisen jälkeen itsetunto kohosi ja seksielämästä tuli hyvää.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:14"]Minun entinen mieskaveri arvosteli aina rintojani, hän piti isoista ja itselläni on C-kupit. Aina kun esim. kun televisiossa oli naisia, joilla oli isot rinnat, hän sanoi että " sinä varmasti haluaisit yhtä isot". Onneksi järki sanoi, että ukko on parasta jättää etsimään haluamaansa.
[/quote]
Minulla toisin päin, itselläni kiinteä 70E (läpäsee lyijykynä-testin, oli pakko kokeilla joskus :D eli kynä laitetaan tissin alle, ja jos se ei pysy siellä, niin tisseillä on vielä toivoa), mutta poikaystävä on enemmän pienten tissien, suosikki B-kuppi, ja jalkojen ja pepun perään. A-kuppi menisi kuulemma myös. Olenkin alkanut kyykkäämään yms poikaystävän vuoksi, ei ole toivonut mtn, mutta halusin miellyttää, ja nyt löytyy kiva peppu :) Poikaystävä on alkanut sit käymään mun kanssa salilla ja kasvattanut pitkät hiukset.
Arvosteluja, silmien pyörittelyä ja hädin tuskin peiteltyä inhon ilmeitä olen saanut mieheltäni aikaisemmin paljonkin ja seksi on ollut mekaanista tarpeiden tyydyttämistä mekaanista jo vuosia. Onhan seksi periaatteessa ihan tyydyttävääkin ainakin miehen mielestä, mutta voisihan se olla parempaakin. Kehno seksi ei ole kuitenkaan kiinni ulkonäköön liittyvistä kommenteista, niistä olen päässyt yli ja tiedän että nykyään ne eivät pidä paikkaansa. Jos arvostelua tulee nyt, niin se kertoo kertoo lähinnä vain miehen pään sisäisestä sekasotkusta, epävarmuudesta ja vallankäytön yrityksestä, mutta nimenomaan yrityksestä. Ajat ovat ajaneet jo ohi siitä, että loukkaantuisin ikävistä sanomisista.