Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa seksielämästänne te, joiden mies on kritisoinut ulkonäköänne!

Vierailija
03.11.2014 |

Kaipaan vertailukohteita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa!!!!

Vierailija
2/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa ole sellaista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies sanoi, ihan aiheesta kyllä, että ylipainoni (n. 40kg) on hänelle turn off kun pitäisi seksiä harrastaa. Tämän sanoi siis muutamia kertoja ihan suoraan ja useammin vihjaillen mm. kertoen kuinka joku nuori, superhoikka blondi näytti kiihottavalta tänään kaupassa jne. Käytännössä tämä vaikutti seksielämäämme niin, että harrastimme seksiä ainoastaan hänen ollessaan humalassa. Älkääkä kysykö miksi suostuin siihen, läheisyyden puutteessa kai =(.

Nyt kolme vuotta myöhemmin ja minun laihduttua reilut 40 kg meillä ei edelleenkään ole seksielämää. Nykyisin syy tosin on se, että minulla ei ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä hänen kanssaan koska nyt hän sitten näkee minut ainoastaan panomielessä. Minulla tosin on oikein antoisa seksielämä rakastajani kanssa joka on koko laihtumiseni ajan kehunut ja kannustanut minua!

Vierailija
4/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tyydyttävää seksielämää?
Ap

Vierailija
5/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No???

Vierailija
6/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä tullut vaon ihan pieni hienovarainen vihjaus vatsanahkani venymisestä (pahasti) geminin jälkeen. Tyyliin se nyt on mikä on, mutta ei sille mitään voi eikä vatsa ollutkaan koskaan parhaita puoliasi. Oli mielestäni vähän tökerösti sanottu, mutta lohdutukseksihan hän sen tarkoitti. Kun pääsin sinuiksi kroppani kanssa, seksielämä voi hyvin. Tiedän, että kelpaan miehelleni sellaisena kuin olen ja hän myös minulle:)

Vierailija
7/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:14"]

Onko kellään tyydyttävää seksielämää? Ap

[/quote]

Meillä on.

Vierailija
8/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka toisessa ketjussa kertoi miehen laittaneen kehonosani järjestykseen. Ensin loukkaannuin mutta sitten mieleeni tuli, että mies pitää munaansa liian pienenä ehkä ja siksi sanoi niin tökerösti. Ostin ison dildon ja seksielämä on ihan hyvää. Joslus harvoin tjo tölväisy tulee mieleeni.

Vierailija
9/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole kritisoinut ulkonäköäni koskaan, jos ei kehunutkaan. Mutta hän on kehunut muita naisia kauniiksi ja näteiksi yms. ja se vaikuttaa joka kerta niin että mulla menee halut tyystin muutamaksi kuukaudeksi. Sitten kun taas nousen masennuksesta, niin seksielämämme on enemmän kuin hyvää. Yritän kovasti pitää itseni kuosissa, mutta millään en ole saanut lasten saamisen jälkeen vatsaani lähellekään timmiä. En vaikka kuinka teen erilaisia vatsalihastreenejä, jumppaan, karppaan, käyn salilla, hiihdän, uin..sama pussi siinä mahan paikalla roikkuu kuin ennen treenaustakin, onneksi sentään raskausarvet ovat jo vaalentuneet.

Vierailija
10/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:56"]

Mun mies ei ole kritisoinut ulkonäköäni koskaan, jos ei kehunutkaan. Mutta hän on kehunut muita naisia kauniiksi ja näteiksi yms. ja se vaikuttaa joka kerta niin että mulla menee halut tyystin muutamaksi kuukaudeksi. Sitten kun taas nousen masennuksesta, niin seksielämämme on enemmän kuin hyvää. Yritän kovasti pitää itseni kuosissa, mutta millään en ole saanut lasten saamisen jälkeen vatsaani lähellekään timmiä. En vaikka kuinka teen erilaisia vatsalihastreenejä, jumppaan, karppaan, käyn salilla, hiihdän, uin..sama pussi siinä mahan paikalla roikkuu kuin ennen treenaustakin, onneksi sentään raskausarvet ovat jo vaalentuneet.

[/quote]

Ei niitä lapsia ole mikään pakko hankkia.

Vierailija
11/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka on väittänyt että lapsia on pakko hankkia? Ja miten se edes liittyy tähän keskusteluun?

Vierailija
12/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä nyt on tyydyttävää, taikka minkäänlaista seksielämää, jos mies alkajaisiksi paheksuu ulkonäköä ???!! 

Juu ei kiitos. 

Miehiäkin on niin monenlaisia... itse tapasin aivan ihanan kumppanin, taitavan rakastajan, hän todellakin saa mielen korkealle ja positiivista energiaa aikaiseksi...

Vierailija
13/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antais pillua miehelle joka on haukkunut ulkonäköäni

Vierailija
14/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitteko muka eron tuosta syystä, jos lapsiakin? Entä jos mies olisi myös kehunut joskus?
Ap

Vierailija
15/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:19"]

Ottaisitteko muka eron tuosta syystä, jos lapsiakin? Entä jos mies olisi myös kehunut joskus? Ap

[/quote]

En tietenkään. Eikä tuo seksielämään ole vaikuttanut millään tavalla, vaan useamman kerran viikossa ollaan pantu koko suhteen ajan. Osaan minäkin kuittailla miehen elintasomahasta tarvittaessa. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Ehkä joillakin on sitten itsetunto paperista?

Vierailija
16/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:04"]

No kuka on väittänyt että lapsia on pakko hankkia? Ja miten se edes liittyy tähän keskusteluun?

[/quote]

Kun tuossa joku voivotteli venyeitä vatsanahkojaan ja miten pilalle mennyt kroppa mahdollisesti vaikuttaa seksielämään.

Vierailija
17/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen mieskaveri arvosteli aina rintojani, hän piti isoista ja itselläni on C-kupit. Aina kun esim. kun televisiossa oli naisia, joilla oli isot rinnat, hän sanoi että " sinä varmasti haluaisit yhtä isot". Onneksi järki sanoi, että ukko on parasta jättää etsimään haluamaansa.

Vierailija
18/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan huvita enää koko seksi ulkonäkökommenttien vuoksi esimerkiksi.

Välillä suostun siihen, silloinkin ajatuksissani joku toinen mies. Ihme jyystämistä vaan, en saa irti minkäänlaista nautintoa. Tämän takia yleensä välttelen koko hommaa. 

Välillä mies melkein väkisin alkaa lääppimään ja hokee vain "sä tykkäät tästä". Paitsi että en ja olen sen myös sanonut.

Olen vasta 20v :o

Vierailija
19/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa et eroa 19?
Ap

Vierailija
20/35 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nykyisin ex