huimaa ja pyörryttää...
Minulla on ollut kaksi vuotta outoa huimailua ja pyörrytystä, joka välillä helpottaa ja välillä pahenee. Kotona minua ei juurikaan pyörrytä, mutta heti kun menen työpaikalle, oireet alkavat. Aiemmin huimaus hävisi loma-aikoina kokonaan, mutta enää se ei häviä pidemmilläkään lomilla. Myös paniikkikohtauksia on tullut muutamia..
Olen käynyt lääkärillä, ja hänen mielestään huimaus johtuu jumivista hartioista, mutta voiko hartiat aiheuttaa näin isoja oireita? Onko kellään muulla vastaava?
Lisäksi vielä, että pyörrytyksen lisäksi minulla on ollut pidemmillä lomilla kovia pääkipukohtauksia, joka alkaa takaraivosta ja leviää ohimoille. Inhottavaa :(
Kommentit (23)
Mulla on koskenut päähän kohta kaksi viikkoa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Niska-hartiat jumissa ja kaikki temput olen kokeillut.
Lääkärissä kävin tänään, että olisi pistänyt kortisonipiikin edes vasemmalle, joka on pahempi, mutta eipä suostunut. Panadolia ja venytyksiä vain määräsi. Kortisonia ei ole pistetty tänä vuonna ollenkaan, en ole siis sen suurkuluttaja. Yleensä lääkärit on piikin laittaneet, mutta tänään sattui nipo lääkäri.
Olisi niin ihana saada olotilansa normaaliksi :/
Niimpä