Lääkäri paimentaa harrastamaan liikuntaa
Olen normaalinpainon ylärajalla. En halua harrastaa liikuntaa koska nuorena harrastin ja jouduin maksamaan harrastamisesta seuran jäsenmaksua mutta osa sai harrastaa ilmaiseksi.
Lääkäri ei ymmärrä tätä vaan jatkaa nalkuttamista. Voiko tuosta tehdä valituksen.
Kommentit (12)
Miksi liikuntaa pitäisi harrastaa?
Mäkin olen normaalipainon ylärajalla, vähän ylikin. Käyn kävelyllä, ei se mitään maksa 😅
Vaihda lääkäriä ja hauku se edellinen narsistiksi.
Pysy kotona vaan, se on uusi normaali.
Miksi lääkäreitä pitäisi uskoa kun ei nekään usko potilaita?
Ei tarvitse harrastaa. Voi mennä ihan löhömentaliteetilla. Siitä on kätevää siirtyä rollaattorin avulla suoraan hoivakotiin seitsemänkymppisenä. Ei tule suurta kulttuurishokkia, kun elää tuo lopputulema tähtäimessään niin pääsee todella helpolla liikunnan suhteen.
Lääkäri nyt vaan paukuttaa virkansa puolesta ja katkerana siitä, että itse joutuu harrastamaan liikuntaa 7 päivänä viikossa, että jaksaisi patistella elämänsä rennosti ottavia asiakkaitaan. Kaikkea ne lääkärit joutuu tekemään tienatakseen kapean leipänsä.
Normaalipainon ylärajalla tällä palstalla sanottuna tarkoittaa sitä että olet oikeasti jäätävä läski.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon ylärajalla tällä palstalla sanottuna tarkoittaa sitä että olet oikeasti jäätävä läski.
Jep, tarkoittaa sitä, ettet jaksa kävellä edes 20 metriä, ja olet sellainen 300 kg painava tankki.
Painan 90kg.
Olen 170cm pitkä. Käytän koiran aamulla 30min lenkillä. Joka on noin 3.5km pitkä.
(mies käyttää illalla)
Vierailija kirjoitti:
Painan 90kg.
Olen 170cm pitkä. Käytän koiran aamulla 30min lenkillä. Joka on noin 3.5km pitkä.
(mies käyttää illalla)
Suosittelen laihdutuskuuria noilla lukemilla mikäli haluat nähdä eläkepäivät.
Vierailija kirjoitti:
Painan 90kg.
(mies käyttää illalla)
Pitäisi kyllä saada painoa alas. 15-20 kiloa pois niin on hyvä.
Miten toimia tässä asiassa!