Essi Unkuri on Miss Suomi 2021
https://www.instagram.com/p/CT9UjdcID9H/?utm_source=ig_web_copy_link
Ei huonon näköinen. Vois pärjätä mallina jossei olis niin lyhyt.
Kommentit (361)
Missien pitäisi olla luonnostaan kauniita.
Kasvot, hampaat, hiukset vartalo.
Ei mitään lisäkkeitä paitsi meikkiä voi olla ja kynnet lakattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taso laskenut. Lisäksi osallistuvat uudestaan kerta toisensa jälkeen.
Tämä tämänvuotinen missikisa oli tällainen all stars -kisa. Takavuosien finaliseista valittiin kiinnostavimmat ja heidät kutsuttiin kisaan. Mukana ei ollut yhtään ensikertalaista.
Unkurille kymmeneksi vuodeksi juontokeikkaa yms. töitä kotimaisiin hömppäohjelmiin. Mahkuja kv-kisoissa on vaikea veikaua. Jenkit voivat tykätäkin. Emmi voi pärjätä International Beauty-kisoissa. Menestys riippuu paljon puvuista, meikeistä ja hiuksista. Vanhahtava raskas meikki ja paljas, kiiltävä ohimo tuovat miinuspisteitä. Se kolmas oli ihan liian arkisen näköinen (nenä, hampaat jne). Ei mitään mahiksia kv-kauneusalalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lisäkkeitä paitsi meikkiä voi olla ja kynnet lakattuna.
Suomessa onkin paljon enemmän luonnollisuutta missikisoissa kuin muissa maissa, joissa leikellään naiset kisakuntoon. Suomessa kaikki kauneusleikkaukset on kielletty, mutta ei-kirurgiset toimenpiteet sallittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lisäkkeitä paitsi meikkiä voi olla ja kynnet lakattuna.Suomessa onkin paljon enemmän luonnollisuutta missikisoissa kuin muissa maissa, joissa leikellään naiset kisakuntoon. Suomessa kaikki kauneusleikkaukset on kielletty, mutta ei-kirurgiset toimenpiteet sallittuja.
Sonja olisi voinut oikoa hampaansa tämänt kahden vuoden aikana. Hänhän oli jo v.2019 finalisti. Noin pieni "kauneusvirhe" ei tietenkaän normaalielämässä haittaa laisinkaan, mutta kauneusalalla epäsymmetria pistää vähän silmään.
Unkuri on kyllä erottuva. Erityisen kauniina en häntä pidä, mutta ilmeisesti miehet tykkäävät ja näkevät seksikkäänä.
Kokonaan eri asia sitten on, että onko Miss Universum -kisojen tuomaristossa yhtään heteromiestä...eli onko mahdollista menestyä.
Ai kauneuskisojen osallistujien ulkonäköä ei saa arvostella, vaikka se on kisan pointti? Sehän on sen kisasuorituksen arvostelua! Ihan sama kuin, että viulukilpailuun osallistuneiden viulunsoittotaitoja ei saisi arvostella. Tai laulukilpailun voittajan lauluääntä tai laulutaitoja. Entäs keihäskisafinalistit? Saako heittotekniikkaa ja keihäskaaria arvostella?
Onko Unkuri kasvanut neljän viimeisen vuoden aikana vai miksi osallistui taas kisoihin. Eikös siitä sanottu jo silloin, että kaunis tyttö mutta liian lyhyt missiksi. Taso taisi vaan olla niin huono, että oli pakko valita hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essi Unkuri on todellakin kaunis nainen. Olin varma sen voitosta, ennenkuin ne julistivat sen.
Shirly ei ole yhtään kaunis, rumimmasta päästä mitä missejä on valittu.
Totta. Suomen kieleen saatiin ihan uusi superlatiivi:
"Ruma, rumempi, shirly"
Ai saatana kun täällä ei oo pakollisia profiilikuvia. Taitaisi jäädä tääkin kommentti kirjoittamatta, veikkaan :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lisäkkeitä paitsi meikkiä voi olla ja kynnet lakattuna.Suomessa onkin paljon enemmän luonnollisuutta missikisoissa kuin muissa maissa, joissa leikellään naiset kisakuntoon. Suomessa kaikki kauneusleikkaukset on kielletty, mutta ei-kirurgiset toimenpiteet sallittuja.
Näyttääkö tuo Unkuri mielestäsi luonnolliselta? Omasta mielestäni on luonnollisuus hyvin kaukana. Ja näytti paremmalta ja raikkaammalta silloin ensimmäisellä kierroksella kuin nyt. Ei tosin silloinkaan mikään varsinainen kaunotar, vaan nätti nuori nainen.
Missikisojen koko pointti on kilpailla ulkonäöllä. Viimeksi eilen Sointu Borg vaahtosi Instassa, miten nämä naiset on tehneet kovan työn ja ovat erityisen rohkeita, kun uskaltavat bikineissä koko kansan eteen. Anteeksi että mitä?
Monet mm. urheilijat tekevät ihan oikeasti kovaa duunia ja kovia suorituksia bikineissä, tai niukoissa asuissa ja he ovat sentään harjoitelleet intensiivisesti koko kauden. Silti se ulkonäkö on aina asia, joka nostetaan esiin heidänkin kohdalla. Nyt on kisat, joiden koko fokus on ulkonäkö ja ei saisi mitään sanoa mistään? Mistä lähtien pelkkä bikineissä keikistely, meikattavana ja stailattavana oleminen ja ympäripyöreiden puhuminen on kovaa työtä? Ja miksi joku tieten tahtoen lähtee tällaiseen mukaan ja altistaa ulkonäkönsä arvostelun kohteeksi, jos on siitä epävarma?
Pidä itsesi alipainoisena vuosi, ja kävele itse sitten Messukeskuksessa 5 tuntia putkeen 10 cm:n korkokengissa. Se on kovaa duunia. Muista pitää ryhti suorana ja hymyillä. Ja tukka ei saa lätsähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essi Unkuri on todellakin kaunis nainen. Olin varma sen voitosta, ennenkuin ne julistivat sen.
"Ruma, rumempi, shirly"
Miten liittyy ketjun aiheeseen? Shirly on nätti samoin on Unkuri nätti. Ulkonäössä ei ole kummallakaan mitään vikaa, mutta kauniiksi ei voi kumpaakaan luonnehtia, ainakaan sillä tavalla kuin missin voisi olettaa olevan klassisen kaunis piirteiltään.
”Valittiin Suomen kauneimmaksi naiseksi” jep,jep. Kauniimpia tulee vastaan ihan kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruma, rumempi, shirly"Ai saatana kun täällä ei oo pakollisia profiilikuvia. Taitaisi jäädä tääkin kommentti kirjoittamatta, veikkaan :-D
En ole koskaan osallistunut kauneuskisoihin. Ei ole tullut mieleenikään. Olen aina ollut terveen itsekriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö tuo Unkuri mielestäsi luonnolliselta? Omasta mielestäni on luonnollisuus hyvin kaukana. Ja näytti paremmalta ja raikkaammalta silloin ensimmäisellä kierroksella kuin nyt. Ei tosin silloinkaan mikään varsinainen kaunotar, vaan nätti nuori nainen.
Missikisojen koko pointti on kilpailla ulkonäöllä. Viimeksi eilen Sointu Borg vaahtosi Instassa, miten nämä naiset on tehneet kovan työn ja ovat erityisen rohkeita, kun uskaltavat bikineissä koko kansan eteen. Anteeksi että mitä?
Monet mm. urheilijat tekevät ihan oikeasti kovaa duunia ja kovia suorituksia bikineissä, tai niukoissa asuissa ja he ovat sentään harjoitelleet intensiivisesti koko kauden. Silti se ulkonäkö on aina asia, joka nostetaan esiin heidänkin kohdalla. Nyt on kisat, joiden koko fokus on ulkonäkö ja ei saisi mitään sanoa mistään? Mistä lähtien pelkkä bikineissä keikistely, meikattavana ja stailattavana oleminen ja ympäripyöreiden puhuminen on kovaa työtä? Ja miksi joku tieten tahtoen lähtee tällaiseen mukaan ja altistaa ulkonäkönsä arvostelun kohteeksi, jos on siitä epävarma?
Pidä itsesi alipainoisena vuosi, ja kävele itse sitten Messukeskuksessa 5 tuntia putkeen 10 cm:n korkokengissa. Se on kovaa duunia. Muista pitää ryhti suorana ja hymyillä. Ja tukka ei saa lätsähtää.
Aha :D Tosiaan täällä ei tiedetä kommentoijista yhtään mitään. Minä olen tehnyt ihan samoja konsulentin hommia kuin monet menneiden vuosien missit, jopa työskennellyt heidän kanssaan jakamassa tuotenäytteitä ja hymyilemässä ständeillä. Verrattuna yliopisto-opintoihin ja sellaisiin töihin, joissa joutuu vähän miettimään ja käyttämään omaa ajattelua, se on kuule helppoa kihartaa hiukset ja laittaa korkkarit jalkaan.
Ainakin omaan silmään Unkuri on oikein kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruma, rumempi, shirly"Ai saatana kun täällä ei oo pakollisia profiilikuvia. Taitaisi jäädä tääkin kommentti kirjoittamatta, veikkaan :-D
Pahoitatko useinkin mielesi vieraan ihmisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä Shirlyn ikäisenä olin nätti. Ja parempi vartaloltanikin kuin hän. Ja sääret ovat edelleen suorat. "Hyvä luusto", niinsanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruma, rumempi, shirly"Shirley on oikein söpö nainen. Mutta ei mikään maailmanluokan kaunotar. Fantasiapuku Universumeissa oli taattua Suomi-tasoa. Kun jostain halpahallista ostettu joulu-asu. Suunnittelijana... Kukas muukaan kuin ihana Teuvo Loman. Sai hävetä taas kerran:
Ai kauhee, en muistanutkaan. Kuin jouluinen vapaudenpatsas valmiina tanssimaan flamencoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruma, rumempi, shirly"Pakko sanoa että vaikutat ...tun tyhmältä ihmiseltä. Miten pärjäät elämässä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Academic education. Siitä on ollut etua. Entäs itse?
Onkohan Emmi Suuronen sukua Hymy Suuroselle, 70-luvulla kisanneelle missille?
Tekotukkaa on myös latinokaunottarilla.