Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti pitää harrastaa seksiä, jos haluaa miehen Tinderistä?

Vierailija
18.09.2021 |

Tuntuu olevan niin nopeaa toimintaa nykyään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei koskaan pidä harrastaa. Seksiä saa harrastaa jos haluaa. Ikinä missään tilanteessa ei ole pakko. 

Vierailija
2/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaa tänne kirjoitteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 minuuttia

Vierailija
4/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuhlata aikaa tänne kirjoitteluun.

Vaan harrastaa seksiä. 

Vierailija
5/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon harrastanut ekoilla treffeillä tosi elämästä ja tinderistä olleiden muutaman miehen kanssa. Tai siis viiden. Ai niin paitsi eka poikaystävä sai kyllä odottaa ensimmäiset 1 v 6 kk että olin valmis ja uskalsin :D mutta sen jälkeen oon kyllä uskaltanut edetä vähän nopeammin. Jos se mies ei voi muutamia treffejä tutustua ensin niin ei kai se sinusta ole kovin kiinnostunut. Aika vähän tinderissä on miehiä, joiden kanssa kannattaa mennä edes treffeille. Riippuu siitä millaista miestä etsii, itse en haluaisi miestä, joka ei kehtaa edes yrittää suudella. Jos tahdon seksiä, tahdon seksiä heti. Nykyään. :D

Vierailija
6/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitäny jo.

Vierailija
7/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi haluat sellaisen miehen, joka painostaa harrastamaan seksiä johonkin tiettyyn aikaan mennessä? Jos joku mies jättäisi minut sen takia, että en heti alussa halua seksiä niin parempi vaan, että pääsen hänestä eroon.

Vierailija
8/8 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi haluat sellaisen miehen, joka painostaa harrastamaan seksiä johonkin tiettyyn aikaan mennessä? Jos joku mies jättäisi minut sen takia, että en heti alussa halua seksiä niin parempi vaan, että pääsen hänestä eroon.

Tinder ei sitten taida olla sun juttus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän