Jos mies on muuten mukava, mutta seksuaaliset halunne eivät kohtaa, mitä teet?
Olen tapaillut jokusia kuukausia erästä tyyppiä, hauska, mukava ja avoin kaikelle. Ongelmana tuntuu olevan meidän risteävät seksihalut.
En ole itsekään mikään siveyden sipuli, mutta tuntuu, että miehen seksihalut ovat liiallisia omaan makuun.
Esimerkkeinä on se, että hän haluaisi paljon useammin seksiä kuin minä. Hän saattaa lähettää todella härskejä kuvia vehkeestään, joista en syty yhtään, päinvastoin. Lisäksi olen kertonut, mitä seksissä en halua tehdä (enkä usko et 70% suomalaisista naisista edes tekee) , ja hän on varmaan enemmän kuin 5 kertaa kysynyt, voisinko joustaa päätöksessäni tai jopa yrittänyt huijata tai kiristää ehdoissani. Tästä tulee ärsyyntynyt fiilis tilanteessa ja sellanen, ettei toinen kunnioita päätöstäni ja mikä menee oman sietokyvyn yli.
En tiedä, toki tutustuminen on vielä alussa. Tämä seksihomma tuntuu olevan itselleni liikaa.
Arvoisat vauvapalstalaiset, jos olet tavannut muuten ihan hyvän tyypin, mutta olette ehkä eri "estoisia" seksin suhteen, niin mitä teet? Lopetatko suhteen vai yritätkö ymmärtää myös toista osapuolta? Olisiko joku juttu vaan liikaa mitä et vaan voisi sietää?
Kommentit (28)
Itsellä kokemus epäsuhdasta vain niin päin, että mies halusi vähemmän seksiä kuin minä. Kyseessä oli parikymppinen mies, jolla kunto riitti vain yhteen seksikertaan viikossa. Mitä tein tilanteessa? Näivetyin ja kärsin ja lopulta suhde onneksi kaatui muutenkin toimimattomana.
Ap täällä, tän keskustelun innoittamana pistin viestiä tälle tyypille ja sanoin, etten pidä siitä, että joudun useasti kertomaan saman asian, mitä en halua tehdä.
Tyyppi ei ollut oikein millänsäkään, sanoi vaan, että "no ei sitte jos et haluu, en tienny sen olevan noin iso juttu. Ei sitten rajojen kokeilua"
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, tän keskustelun innoittamana pistin viestiä tälle tyypille ja sanoin, etten pidä siitä, että joudun useasti kertomaan saman asian, mitä en halua tehdä.
Tyyppi ei ollut oikein millänsäkään, sanoi vaan, että "no ei sitte jos et haluu, en tienny sen olevan noin iso juttu. Ei sitten rajojen kokeilua"
Vikaa luetun/kuullun ymmärtämisessä ja alkeellista manipulointia. Thank you, next.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulla! Samalla, selväähän on ettei teillä seksuaaliset preferenssit kohtaa. Eikä noissa ihmiset kauheasti ajan myötä muutu. Varaudu siis siihen, että niitä tiettyjä juttuja lähdetään joku päivä toisaalta.
Vaikuttaa siltä, että olette osittain seksuaalisesti epäsopiva pari. Oon nainen ja mulle kuvat on enemmän kuin ok, jos niitä lähettää mies, jota haluan. Jos taas lähettää joku random mies, ne ällöttävät
Aloituskriteeri naisen valinnassa on, että seksihalut kohtaavat. Sen jälkeen katsotaan muut asiat. M43
Minua kiinnostaa, mitä ne on ne asiat mitä mies pyytää ja 70% naisista ei suostu?